NFS ProStreet: Wyzwanie - Autobahnring
Aktualizacja:
Kolejna liga wymaga od Ciebie trochę zmian w garażu. Musisz mieć po prostu lepsze bryki. Oto uwagi istotne dla całego Super Promotion.
Auto do Gripu - Nissan (?) - wysłużone, od dawna maksymalnie stuningowane, na najlepszych ustawieniach dla tego trybu - czas je zmienić. Proponuję po pierwszym wyzwaniu zakupić i poddać maksymalnemu tuningowi Mistubishi Evolution (wersja X, nie IX!). Jest szybki, ale niezbyt stabilny. Dlatego też polecam używanie Nissana do krętych tras.
Auto do Dragu - Charger (?) - jeżeli nie jest jeszcze na maksymalnym tuningu, najwyższy czas to uczynić. I najważniejsze, musisz w nim wszystko odpowiednio poustawiać.
Auto do Driftu - Corolla (?) - również wysłużone auto, być może uważasz, że warto pokusić się o nowy nabytek... Ale nie opłaca się. Corolla, jeśli Ci podeszła, jest wystarczająca do wygrania wszystkich Driftów. Ponadto jest tania w naprawie. Pamiętaj, że tutaj naprawdę nie trzeba wiele, liczy się wygoda prowadzenia - w razie czego eksperymentuj.
Auto do Próby Szybkości - możesz używać Vipera, BMW albo kupić jeszcze coś innego. Najważniejsze w tym trybie są umiejętności i opanowanie gracza. Jakikolwiek samochód wybierzesz, tuninguj go, jak tylko jesteś w stanie.
Jeśli masz dużo kasy albo wygrałeś kupon na darmowy samochód, możesz kupić auto z górnej półki, np. Porsche.
Wyzwanie: Autobahnring
Wyzwanie = obce samochody. Tutaj liczą się umiejętności, a jeżeli masz duże problemy na poziomie Król, może nie warto się męczyć?
| Próba Czasowa : A-54 Droga Ekspresowa Trasa, która jest dosyć szybka, ale wymaga bardzo dokładnego przejechania (jak najmniejszej utraty prędkości na zakrętach). Nitro użyj rzecz jasna na prostej. |
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: Super Promotion
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autobahnring
- NFS ProStreet: Infineon
- NFS ProStreet: Chicago Airfield
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Nevada Highway
- NFS ProStreet: Texas World Speedway
- NFS ProStreet: Infineon 2
- NFS ProStreet: Willow Springs
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Portland International Raceway
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Nevada Highway 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Autobahnring
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Nevada
- NFS ProStreet: Super Promotion
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
