NFS ProStreet: Willow Springs
Aktualizacja:
Willow Springs
Na mapie kierujesz się w górę od Battle Machine. Teraz na imprezę bierzesz już własne pojazdy. Pamiętaj, że musisz zawsze dokonać wyboru, z jakiego auta skorzystasz w danym typie wyścigów (teraz nie ma problemu, bo na razie masz tylko dwa).
Aby wygrać, nie musisz tuningowac aut, jednak jeśli masz problemy, możesz już poczynić w tym kierunku jakieś kroki.
| Grip : Tor GP Kolejna trasa nie wymagająca wiele od gracza. Przejechanie jej Nissanem bez tuningu jest możliwe, a jeśli masz z tym problem, zajmij się podkręceniem auta zgodnie z instrukcjami. |
| Klasa Gripu : Krótki Tor C Dosyć wymagająca trasa z wieloma nawrotami, w dodatku z czterema przeszkadzającymi autami - liczy się przyspieszenie! Uważaj, by nie wypaść z trasy i zwróć uwagę, że niektóre zakręty da się troszeczkę ściąć. |
| Próba Czasowa : Krótki Tor B Spora ilość zakrętów uniemożliwia rozpędzenie się auta. Śledź dokładnie mapę, gdyż widziany przez szybę domniemany kierunek skrętu potrafi być mylący. Uważaj na nawrotach i nie oszczędzaj hamulców - nie ryzykuj wypadnięcia z trasy. Pamiętaj, że musisz mieć dobre tylko jedno okrążenie - liczy się czas. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Przy odpowiednio sprawnych palcach Cobals SS nadal wystarczy, by zwyciężyć kolejny już Drag, który w całej grze polega na jednym i tym samym. |
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: Battle Machine
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Newada
- NFS ProStreet: Willow Springs
- NFS ProStreet: Portland International Raceway
- NFS ProStreet: Chicago Airfield 2
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Teksas
- NFS ProStreet: Chicago Airfield
- NFS ProStreet: Portland International Raceway 2
- NFS ProStreet: Willow Springs 2
- NFS ProStreet: Nevada Hightway 2
- NFS ProStreet: Super Promotion - Mistrzostwa Chicago
- NFS ProStreet: Battle Machine
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
Do Shift'a trzeba dorosnąć. Ja uważam go za jedną z lepszych gier wyścigowych jakie pojawiły się na PC, zwłaszcza Shift 2.
@paviola Precz smarkaczu. ProStreet to najlepsza gra jaką Black box zrobiło potem każdy nfs to degeneracja z mniejszą liczbą opcji,(ea trax, split screen) Było wystarczająco dużo nfsów o nielegalnych wyścigach pod rząd to była zajebista zmiana, styl, muzyka jest genialny, inne torowe ścigałki w tym simulatory są strasznie nudne i sztywne jak zeschły trup w krypcie. Pro Street jest jedyny w swoim rodzaju, prawda było pare gier które niby się obijają o to(Grid 2 albo Juiced), ale nie był to ten styl. Chciałbym na taki trackday pojechać w rzeczywistości, byłoby zajeb*scie, ty jesteś z tych małych debili którzy rzucili się na PS-a z widłami po premierze, precz mi stąd!
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
