Willow Springs | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
Aktualizacja:
Willow Springs
Na mapie kierujesz się w górę od Battle Machine. Teraz na imprezę bierzesz już własne pojazdy. Pamiętaj, że musisz zawsze dokonać wyboru, z jakiego auta skorzystasz w danym typie wyścigów (teraz nie ma problemu, bo na razie masz tylko dwa).
Aby wygrać, nie musisz tuningowac aut, jednak jeśli masz problemy, możesz już poczynić w tym kierunku jakieś kroki.
| Grip : Tor GP Kolejna trasa nie wymagająca wiele od gracza. Przejechanie jej Nissanem bez tuningu jest możliwe, a jeśli masz z tym problem, zajmij się podkręceniem auta zgodnie z instrukcjami. |
| Klasa Gripu : Krótki Tor C Dosyć wymagająca trasa z wieloma nawrotami, w dodatku z czterema przeszkadzającymi autami - liczy się przyspieszenie! Uważaj, by nie wypaść z trasy i zwróć uwagę, że niektóre zakręty da się troszeczkę ściąć. |
| Próba Czasowa : Krótki Tor B Spora ilość zakrętów uniemożliwia rozpędzenie się auta. Śledź dokładnie mapę, gdyż widziany przez szybę domniemany kierunek skrętu potrafi być mylący. Uważaj na nawrotach i nie oszczędzaj hamulców - nie ryzykuj wypadnięcia z trasy. Pamiętaj, że musisz mieć dobre tylko jedno okrążenie - liczy się czas. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Przy odpowiednio sprawnych palcach Cobals SS nadal wystarczy, by zwyciężyć kolejny już Drag, który w całej grze polega na jednym i tym samym. |
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Battle Machine
- Wyzwanie - Newada | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Willow Springs | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Portland International Raceway | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Chicago Airfield II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Chicago Airfield | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Portland International Raceway II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Willow Springs II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Nevada Hightway II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Super Promotion - Mistrzostwa Chicago | Battle Machine
- Battle Machine
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał

"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.