Drag | Tryby rozgrywki | Need for Speed ProStreet

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Drag (Drag)

Tu celem jest pokonanie odcinka 1/2 lub 1/4 mili. Tryb posiada dwie odmiany:

1 - Drag | Tryby rozgrywki | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
#1 - Drag | Tryby rozgrywki | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

#1

#2

1. Drag (Drag) - musisz jak najszybciej pokonać wyznaczony odcinek 1/4 lub 1/2 mili.

Najpierw trzeba rozgrzać opony, co polega na takim operowaniu gazem, aby wskaźnik obrotów jak najdłużej znajdował się w zielonym zakresie obrotomierza. Na górze widać upływ czasu przeznaczonego na rozgrzanie gum oraz komunikaty o tym, ile wywalczyłeś sobie premii do przyczepności auta [#1] . Po upływie wyznaczonego czasu zobaczysz rezultat swoich zmagań [#2] .

2 - Drag | Tryby rozgrywki | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
#3 - Drag | Tryby rozgrywki | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

#3

#4

Pora na sam wyścig. Przede wszystkich musisz dobrze wystartować! Postaraj się utrzymaj gaz w zielonym polu obrotów silnika, które widzisz po prawej stronie. Pod żadnym pozorem nie wrzucaj pierwszego biegu bez komendy start - popełnisz falstart. Uważnie obserwuj wypuszczającą do startu dziewczynę, często są to również światła [#3] . Po starcie, gdy obroty silnika wejdą w zielone pole, wrzucaj kolejny, wyższy bieg (tak, aby mieć przynajmniej "dobrą" a najlepiej "bezbłędna zmianę biegów") [#4] .

3 - Drag | Tryby rozgrywki | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
#5 - Drag | Tryby rozgrywki | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

#5

#6

Nitro używaj dopiero przy wyższych biegach [#5] (na pewno nie przy 1 czy 2, ale przy 3, a jeszcze lepiej tuż po wrzuceniu 4). Nie rób tego za późno, by jak najlepiej wykorzystać pozostałe metry do jeszcze szybszego rozpędzenia się. Na koniec możesz zobaczyć swój wynik [#6] oraz klasyfikację. Pamiętaj, ścigasz się tylko z jednym przeciwnikiem, ale czasy zestawiane są łącznie dla całej rywalizującej ze sobą ósemki zawodników. Jeżeli poddasz odpowiedniemu tuningowi auto i osiągniesz czasy poniżej 8 sekund na 1/4 mili, możesz być pewny zwycięstwa. Komputer rzadko osiąga takie rezultaty.

4 - Drag | Tryby rozgrywki | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
#7 - Drag | Tryby rozgrywki | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

#7

#8

2. Jazda na Dwóch Kołach (Whellie Competition)

Tak naprawdę całe postępowanie jest identyczne jak przy standardowym Dragu, tylko cel jest inny. Musisz jak najdłużej ujechać na tylnych kołach - a więc musisz posiadać bardzo mocne auto. Aby wygrać, robisz wszystko zgodnie z instrukcjami do Dragu. Po starcie samochód delikatnie uniesie się do góry [#7] - jeśli będziesz idealnie zmieniał biegi. Potem dodawaj nitro, auto może w ten sposób ujechać nawet 400 metrów [#8] .

Ogólne uwagi dotyczące obydwu trybów:

  1. Pamiętaj, że masz zawsze trzy próby. Nawet jeśli nie powiedziecie Ci się w jednej z nich, graj dalej, masz jeszcze szansę.
  2. Uważaj na zniszczenie samochodu. Nawet jeśli rozbijesz auto dopiero przy trzeciej próbie, od razu zostaniesz wyrzucony z zawodów, a Twoje poprzednie dwa rezultaty zostaną anulowane, nawet jeśli wygrywałeś (co moim zdaniem jest błędem).
  3. Uważaj na przegrzanie zarówno opon jak i silnika. Podczas rozgrzewania opon nie trzymaj zbyt długo auta na maksymalnym gazie. Jeśli podczas samego wyścigu silnik będzie za długo pracować na maksymalnych obrotach (nie zmienisz biegu na wyższy), może się przegrzać, a potem - wybuchnąć. Strzeż się tego.
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2008-02-01
14:33

zanonimizowany437617 Legend

Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.

Komentarz: zanonimizowany437617
2008-02-01
22:47

zanonimizowany456157 Junior

Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.

Komentarz: zanonimizowany456157
2008-02-02
15:35

TRX Generał

TRX

"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."

A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...

PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.

Komentarz: TRX
2010-03-05
22:05

paviola Chorąży

👎

prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy

Komentarz: paviola
2012-05-07
11:33

zanonimizowany771614 Pretorianin

😊

Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".

Komentarz: zanonimizowany771614

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl