Autopolis II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
Aktualizacja:
Autopolis II
| Próba Czasowa : Krótki Tor Ta niezbyt trudna trasa ma jedynie trzy uciążliwe zakręty: pierwszy, ostatni oraz nawrót w środku okrążenia. Resztę zakrętów warto pokonywać przy większych prędkościach - trzeba to wyczuć w zależności od auta i tuningu. |
| Grip : Lakeside Trasa podzielona jest na dwie części. Pierwsza jest szybka, możesz w niej skracać wszelkie zakręty. Druga to seria nawrotów. Trasa nie jest trudna, ale jest wąska, przez co przeciwnicy mogą często przeszkadzać w wyprzedzaniu. Dlatego postaraj się jak najszybciej ich wyminąć - najlepiej użyj nitro chwilkę po starcie i skróć zakręty po trawie. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Charger powinien spisywać się świetnie. Nic dodać, nic ująć. |
| Drift : Tor Do Driftu A Bardzo prosta i przyjemna trasa. Ślizgiem przejdź w prawo, potem pociągnij w lewo, na koniec nawrót w prawo, przed którym zwolnij, żeby z niego nie wypaść. |
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- React Team Session
- Wyzwanie - Autopolis | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Tokyo Dockyard | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Wyzwanie - Ebisu | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Ebisu | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park III | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autobahnring | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Tokyo Dockyard II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autobahnring II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autopolis II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mistrzostwa - Autopolis | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- React Team Session
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał

"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.