NFS ProStreet: Willow Springs
Aktualizacja:
Willow Springs
| Klasa Gripu : Horse Thief Mile Trasa, na której w zupełności wystarczy zwrotny Nissan. Mnóstwo nawrotów w pierwszej części trasy, dosyć szybko na prostych w drugiej. Nawroty jedź od zewnętrznej do wewnętrznej, możesz na nich zyskać wiele czasu. Tuż przed metą uważaj na ostatni, wąski i zdradliwy zakręt. |
| Próba Czasowa : Tor GP Szeroka trasa, na której problemem jest kilka ostrych zakrętów (w tym niektóre za wzniesieniem). Dlatego pilnuj mapy (lub znaczników u góry ekranu - o ile je włączyłeś) i ryzykuj na łukach, nie tracąc zbyt dużo na prędkości. Lepszy będzie tutaj szybszy samochód (Evo ?). |
| Drift : Tor Do Driftu C Dosyć prosta trasa: najpierw długi zakręt w lewo przechodzi w długi łuk w prawo. Na ostrym zakręcie w lewo uważaj i zwolnij, aby za nim odbić jeszcze w prawo i dojechać na poślizgu do mety. |
| Drift : Tor Do Driftu D Możesz przejechać całość na jednym poślizgu. Po starcie ostry zakręt w lewo, przejście w prawo. Po kolejnym ostrym zakręcie w lewo masz bardzo długi (doskonale Ci znany) zakręt w prawo - przejedź go na maksymalnie bocznym poślizgu aż do samej mety, a wygrasz. |
| Drift : Tor Do Driftu E Ponieważ trasa jest szeroka, a prosta przed zakrętem długa, najpierw się rozpędź i wejdź w pierwszy zakręt poślizgiem, ciągnąc go maksymalnie jak to tylko możliwe. Niestety, będziesz musiał wyprostować (ewentualnie kombinuj małymi ślizgami na prostej). Porządne pojechanie długiego łuku załatwi sprawę (i nie musi to być jeden ślizg). |
| Jazda Na Dwóch Kołach : Prosta 1/2 Mili To już znasz, uważaj jedynie na bliskie pobocze. |
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: Super Promotion
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autobahnring
- NFS ProStreet: Infineon
- NFS ProStreet: Chicago Airfield
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Nevada Highway
- NFS ProStreet: Texas World Speedway
- NFS ProStreet: Infineon 2
- NFS ProStreet: Willow Springs
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Portland International Raceway
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Nevada Highway 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Autobahnring
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Nevada
- NFS ProStreet: Super Promotion
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
