Pierwszy samochód | Podstawy | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
Po wizycie na posterunku Mia postanowi pomóc ci w zorganizowaniu zastępczego wozu. Udasz się z nią do garażu. Generalnie możesz wybierać pomiędzy trzema autami (Golf V jest zbyt drogi, a zakładam, iż nie dysponujesz save'ami z NFS: U2). Ja postaram się oczywiście skupić na aktualnym przebiegu wydarzeń, uwzględniającym fakt, iż w wielu sytuacjach będziesz dysponował bardzo ograniczoną ilością gotówki.
Lexus IS 300 (#1) charakteryzuje się najlepszą przyczepnością spośród konkurencyjnych pojazdów, jest od nich jednak (mowa o Fiacie Punto i Chevrolecie Cobalt) znacznie wolniejszy. W szczególności widać to na przykładzie parametru charakteryzującego przyśpieszenie maszyny. Obawiam się więc, iż w wielu początkowych wyścigach możesz mieć sporo problemów, nie wspominając nawet o pojedynku z gostkiem z Czarnej Listy. Pamiętaj, iż na samym początku niemal wszystkie usprawnienia mechaniczne są poblokowane, tak więc nawet w przypadku pozyskania sporej ilości gotówki nie będziesz mógł zbyt wiele zdziałać. Generalnie więc radziłbym odpuścić sobie kupno tej maszyny, gdyż wielkiego pożytku nie będziesz z niej raczej miał.
Fiat Punto (#2) nie jest wyjątkowo szybki, aczkolwiek nie można też na niego zbytnio narzekać. W ramach pocieszenia dodam, iż opisywany wóz wspaniale (jak na początek gry) przyspiesza, co szczególnie powinno być widoczne na krętych odcinkach, z dużą ilością ostrych nawrotów. Punto charakteryzuje się najlepszym parametrem przyczepności, co szczególnie powinno zainteresować mniej doświadczonych graczy. Sterowanie tą maszyną nie sprawia więc najmniejszych problemów. W niektórych wyścigach można mieć jednak spore problemy, szczególnie jeśli trasa złożona jest z dużej ilości w miarę prostych odcinków.
Chevrolet Cobalt SS (#3) wydaje się być najciekawszą propozycją. Opisywany model teoretycznie powinien prowadzić się zdecydowanie najgorzej z całej startowej trójki. W praktyce okazuje się jednak, iż z racji braku możliwości zakupienia poważniejszych usprawnień mechanicznych można nim bezproblemowo jeździć. Nie bez znaczenia jest też to, iż Chevy jest zdecydowanie szybszy od swoich "klasowych" konkurentów, w miarę sprawnie potrafi również przyśpieszać. Z całą pewnością nie jest to pojazd, przy którym pozostanie się do końca gry, aczkolwiek powinien wystarczyć i to na dość długo. Korzystając z okazji warto też dodać, iż na samym starcie Cobalt jest zdecydowanie najtańszą propozycją spośród całej trójki, przez co niemal od razu można coś ciekawego do niego dokupić.
Po wybraniu jednego ze wspomnianych pojazdów wylądujesz na właściwej planszy. Podobnie jak w "NFS: Underground 2", będziesz się mógł po niej dowolnie przemieszczać (#4). W pierwszej kolejności będziesz się musiał udać do okolicznej kryjówki. Jeśli chcesz możesz wcisnąć M, aby przywołać aktualną mapę. Wybrany przez Ciebie obiekt może być namierzany przy użyciu systemu nawigacji satelitarnej. W trakcie jazdy będziesz dzięki temu widział strzałki pokazujące najkrótszą drogę do celu.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
0
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Podstawy
- Początek kariery | Podstawy | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Pierwszy samochód | Podstawy | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Sterowanie pojazdem | Podstawy | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Rodzaje imprez wyścigowych | Podstawy | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Policyjne pościgi | Podstawy | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Podstawy
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.