GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 7 - Kaze | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Oba pojedynki są BANALNIE proste, nieporównywalnie mniej skomplikowane od wyzwań, z którymi miałeś do czynienia w przypadku klasycznych imprez wyścigowych. Wygląda na to, iż Kaze w ogóle nie stara się o zwycięstwo. ;-) Mnie udało się wygrać oba przejazdy za pierwszym razem i BEZ STRATY pierwszego miejsca...
1. Sprint - Diamond Valley
Zacznij od ścięcia pierwszego zakrętu w prawo. Pamiętaj o tym żeby często korzystać z nitro. Jadąc na pierwszym miejscu będziesz mógł je szybciej regenerować. Nie zapomnij skorzystać ze świetnie poznanego już skrótu, dzięki któremu jeszcze bardziej będziesz mógł powiększyć swoją przewagę (#1). Uważaj na ostrzejsze łuki, których będzie tu całkiem sporo (#2). Korzystaj z nitro gdy tylko wyjedziesz na prostą.
![]() | ![]() |
Po kilku chwilach dotrzesz do rozwidlenia dróg. Skorzystaj oczywiście z prawego przejazdu. Znajdziesz się w centralnej części dzielnicy. Uważaj, gdyż w pewnym miejscu będziesz musiał wykonać ostry skręt w prawo (#1). Po niezbyt długiej prostej będzie czekała Cię kolejna seria dość ostrych zakrętów. W szczególności mam tu na myśli samą końcówkę (#2). Zakręty te musisz oczywiście bezbłędnie pokonywać.
![]() | ![]() |
2. Sprint - Stadium & Chase
Po dość prostym starcie czeka Cię ostry zakręt w lewo (#1). Obowiązkowo musisz zwolnić, a także odpowiednio się ustawić, dzięki czemu pokonasz go przy możliwie jak najwyższej prędkości. Kolejne zakręty powinny ci już być doskonale znane. Nie zapomnij skorzystać z dość charakterystycznego skrótu, zlokalizowanego na terenie dzielnicy przemysłowej (#2).
![]() | ![]() |
Zwróć uwagę na to, iż niektóre ścieżki zostały celowo zwężone (#1), tak aby utrudnić nieco ten wyścig. Całą swoją uwagę koncentruj więc na dokonywaniu niezbędnych poprawek. W końcowej części przejazdu będziesz musiał pokonać kilka ostrzejszych zakrętów (#2). Pamiętaj, aby zbytnio nie zarzucać tyłem. Często korzystaj też z nitro, a bez żadnych problemów powinieneś wygrać ten wyścig.
![]() | ![]() |
Samochód, którym jeździła Kaze (jak zresztą było widać :-)) nie jest zbyt dobry. Mimo wszystko radziłbym o niego powalczyć, gdyż w ostateczności będziesz go mógł sprzedać, dzięki czemu powinieneś otrzymać sporą ilość gotówki.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.