GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 4 - JV | Need for Speed Most Wanted (2005)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

GŁÓWNY POJEDYNEK:

Podobnie jak wcześniej, czekają Cię trzy przejazdy. Zdecydowanie najtrudniejszy jest pierwszy wyścig, tak więc jeśli nie będziesz sobie z nim radził, to dobrze byłoby zmienić ustawienia pojazdu, samą maszynę, bądź też poddać ją dalszemu tuningowi.

1. Próba prędkości - Dunwich & Hills

Zaczynasz w dość nietypowej pozycji, albowiem po starcie będziesz musiał zawrócić. Zacznij przyśpieszać, nie korzystaj jeszcze z nitro. Przejedź przez tunel. Gdy będziesz w połowie odpal nitro i zacznij przyśpieszać. Po dotarciu do fotoradaru powinieneś mieć co najmniej 260 km/h na liczniku (#1). Warto byłoby skorzystać z prawego skrótu, tak aby nie pozwolić przeciwnikowi się wyprzedzić. Uważaj na ostry skręt w lewo (po dotarciu do końca polnej dróżki). Nie ukrywam, iż kolejne fotoradary rozmieszczono w równie zdradliwych miejscach (#2). W miarę możliwości staraj się nieprzerwanie przyśpieszać i w odpowiednim momencie załączać nitro. Uważaj na fotoradar umieszczony tuż po charakterystycznym slalomie. Z resztą obiektów nie powinieneś mieć większych problemów.

1 - GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 4 - JV | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
2 - GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 4 - JV | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

2. Drag - Rosewood & Heritage

Przed Tobą kolejny dość wymagający slalom. Sam początek nie powinien ci sprawić większych problemów. Po wyminięciu dwóch pierwszych pojazdów proponowałbym zjechać na przeciwległy pas, tak aby uniknąć zderzenia (#1). Załącz nitro w celu uniknięcia przejeżdżającej ciężarówki. W końcowej części wyścigu będziesz w głównej mierze musiał trzymać się właściwej strony jezdni, aczkolwiek pojawią się nieliczne wyjątki.

3 - GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 4 - JV | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

3. Próba czasowa - Petersburg & Hwy 201

Próba ta jest znacznie prostsza, a na dodatek wyjątkowo krótka. Po starcie wybierz lewy pas, który powinieneś jednak zmienić przy pierwszej możliwej okazji. Skorzystaj z nitro żeby osiągnąć maksymalną prędkość przy pierwszym fotoradarze. Po zbliżeniu się do jednego z kolejnych radarów będziesz musiał skrócić sobie drogę żeby utrzymać wysoką prędkość (#1). Uważaj na ostre zakręty, na które po kilku chwilach zaczniesz natrafiać. Po dotarciu do końcowej części autostrady wyjątkowo wybierz prawą odnogę, tak aby zbytnio nie zwolnić (#2). Finisz jest już dość prosty. W miarę możliwości spróbuj utrzymać prowadzenie.

2 - GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 4 - JV | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
O Vipera, którym jeździł JV warto oczywiście zawalczyć - GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 4 - JV | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

O Vipera, którym jeździł JV warto oczywiście zawalczyć. Podobnie jak wcześniej, głównym motywem będzie zapewne chęć wzbogacenia się. Tak jak już kiedyś wspomniałem, auto jest wyjątkowo nieprzyjemne w opanowaniu, przez co nie będziesz miał z niego zbyt dużego pożytku.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2014-03-08
11:16

zanonimizowany982132 Junior

Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.

Komentarz: zanonimizowany982132
2014-03-29
13:38

zanonimizowany982132 Junior

W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.

Komentarz: zanonimizowany982132
2014-12-14
10:28

MarkoTechniko Chorąży

Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.

Komentarz: MarkoTechniko
2016-03-22
02:52

zanonimizowany921834 Legionista

👍

UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!

Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.

Komentarz: zanonimizowany921834
2022-01-15
23:14

Seba01 Pretorianin

Seba01
👍

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.

Komentarz: Seba01

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl