Imprezy wyścigowe | Czarna lista 10 - Baron | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
1. Próba czasowa - Hwy 99 & Union
Przejazd ten jest wyjątkowo łatwy, szczególnie w sytuacji, gdy dysponuje się porządnie stuningowanym pojazdem. Na początek będziesz musiał opuścić autostradę korzystając z wąskiego zjazdu. Następnie czeka Cię seria ostrzejszych zakrętów. Na szczęście w niemal wszystkich przypadkach będzie się je dało ładnie ścinać (#1). W końcowej części przejazdu będziesz ponadto mógł skorzystać z dobrze poznanego skrótu (#2).
![]() | ![]() |
2. Próba czasowa - Waterfront & Bristol
Tym razem będziesz się musiał liczyć z obecnością stróżów prawa. Sytuację tę można jednak sprytnie wykorzystać, zdobywając część potrzebnych do zaliczenia kamieni milowych punktów jeszcze podczas tego przejazdu. Sama trasa nie powinna ci sprawić większych problemów. W kilku miejscach będziesz co prawda musiał trochę przyhamować (#1), ale generalnie nie ma się czego obawiać. Co więcej, w końcowej części przejazdu pojawi się możliwość skorzystania z kilku cennych skrótów (#2).
![]() | ![]() |
3. Sprint - Boundary & Marina
Wyścig jest dość wymagający, aczkolwiek po wstępnym poznaniu trasy powinieneś go jakoś zaliczyć. Najwięcej problemów sprawią ci zapewne ostrzejsze zakręty (#1). W wielu przypadkach będziesz zmuszony do zjeżdżania na trawę, tak aby uniknąć zderzenia z bandą. Równocześnie dbaj o to żeby przez cały czas utrzymywać rozsądną prędkość. W końcowej części wyścigu musisz ponadto uważać na łagodny lewy łuk (#2). Nie próbuj go zbytnio ścinać, gdyż uderzysz w niepozornie wyglądające skały.
![]() | ![]() |
4. Sprint - Stadium & Hwy 1
Niezbyt trudny wyścig, w trakcie rozgrywania którego musisz się jednak trochę pilnować. Pierwszy ostry zakręt w lewo możesz próbować ściąć. Ryzykujesz jednak uderzenie w ogromną konstrukcję (#1), co z całą pewnością poważnie by Cię zwolniło. Po dotarciu do rafinerii skorzystaj z dobrze poznanego w poprzednich etapach skrótu (#2).
![]() | ![]() |
Uważaj, gdyż za kilka chwil zbliżysz się do ogromnej skoczni (#1). Osobiście radziłbym skoncentrować swoje wysiłki na próbie obrania prawidłowego toru jazdy. Podczas lądowania nie powinieneś w nic uderzyć, tak aby utrzymać wysoką prędkość. Pod koniec będziesz z kolei mógł skorzystaj z całej masy skrótów (#2). Zauważ, iż do pościgu dołączyły oddziały policji. To kolejna okazja do tego, aby nabić sobie punkty potrzebne do ogólnej klasyfikacji.
![]() | ![]() |
5. Próba prędkości - North Bay & Seaside
Próba ta jest wyjątkowo krótka, co nie oznacza oczywiście, iż nie będziesz się do niej musiał przyłożyć. Na szczęście większość fotoradarów zlokalizowano na prostych odcinkach drogi, tak więc nie powinieneś mieć żadnych problemów z osiągnięciem odpowiedniej prędkości. Pamiętaj tylko o regularnym korzystaniu z nitro. Jedynym wyjątkiem jest fotoradar zlokalizowany niedaleko łagodnych szykan (#1). Odpal nitro, pozostając na trawie i utrzymując prosty tor jazdy.
0
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Czarna lista 10 - Baron
- Opis | Czarna lista 10 - Baron | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Imprezy wyścigowe | Czarna lista 10 - Baron | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Kamienie milowe | Czarna lista 10 - Baron | Need for Speed Most Wanted (2005)
- GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 10 - Baron | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Czarna lista 10 - Baron
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.