Imprezy wyścigowe | Czarna lista 12 - Izzy | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
1. Próba czasowa - Hwy 99 & Route 55
Uwaga! W trakcie rozgrywania tego etapu będziesz się musiał liczyć z obecnością sił policji. Zaczynasz na autostradzie, z której po chwili będziesz niestety musiał zjechać (#1). Pilnuj się, gdyż zjazdu początkowo możesz nie zauważyć. Co więcej, nie jest on zbyt szeroki. Po dotarciu do rafinerii proponowałbym skorzystać z niewielkiego skrótu (#2). Aby się do niego dostać będziesz musiał zniszczyć parę obiektów. Nie masz się jednak czego obawiać, gdyż z całą pewnością w żaden sposób Cię one nie zwolnią.
![]() | ![]() |
Przed Tobą seria nieco łagodniejszych zakrętów, z którymi nie powinieneś mieć poważniejszych problemów. Pamiętaj o korzystaniu z nitro, szczególnych na prostych odcinkach drogi. W końcowej części pościgu zaczną pojawiać się inne skróty. Z wielu z nich warto skorzystać (#2), nie tylko dla zdobycia dodatkowych sekund, ale i w celu zgubienia pędzących radiowozów.

2. Próba czasowa - North Bay & Chase
W początkowej fazie przejazdu będziesz miał co najmniej TRZY okazje do tego, aby skrócić sobie przejazd korzystając z leśnych dróżek. Wszystkie te skróty będą znajdowały się NA LEWO od właściwej trasy (#1). Nie zapominaj o regularnym ścinaniu ostrzejszych zakrętów. Pojawią się one głównie pod koniec (#2). Na dłuższych prostych odpalaj nitro, tak aby poprawić swój końcowy czas.
![]() | ![]() |
3. Próba prędkości - Hwy 4 & Clubhouse
Zasady rozgrywki pozostały oczywiście niezmienione. Odpalaj nitro przed każdym fotoradarem. Zadbaj również o to, aby utrzymywać stały tor jazdy. Trasę tę miałeś okazję pokonywać w przeszłości, tak więc powinieneś ją jeszcze pamiętać. Dla pewności dodam, iż będziesz musiał wyhamować przed wyjątkowo ostrym skrętem w lewo (#1). Na kolejny trudny zakręt natrafisz kilka chwil później (#2).
![]() | ![]() |
4. Drag - Bayshore & Boardwalk
Zanim przystąpisz do tego wyzwania upewnij się, iż masz ustawione klawisze odpowiedzialne za zmienianie biegów. Wyścigi z cyklu Drag powinny ci być doskonale znane z obu części "NFS: Underground". W ramach pocieszenia dodam, iż w "Most Wanted" są one znacznie prostsze. Cała zabawa opiera się oczywiście na sprawnym zmienianiu biegów. Zanim jednak do tego dojdzie, upewnij się czy wskaźnik obrotów znajduje się w odpowiednim przedziale (#1). Dzięki temu będziesz mógł szybciej wystartować (podobnie jak w normalnym wyścigu, tyle że teraz odgrywa to ważniejszą rolę). Po wystartowaniu musisz się przede wszystkim skupić na prawidłowym zmienianiu biegów. Musisz to robić wtedy, gdy na ekranie pojawi się zielony wskaźnik (#2).
![]() | ![]() |
Po przyśpieszeniu do odpowiedniej prędkości będziesz musiał zadbać o dwie inne rzeczy - odpalanie nitro oraz zmienianie pasów jazdy (#1). Zwróć uwagę na to, iż nie musisz sterować autem, gdyż trzyma się ono aktualnie ustalonej drogi. Strzałkami zmieniasz jedynie pas jazdy, tak aby uniknąć zderzeń z pojazdami cywilnymi. Wygrywanie tego typu zawodów jest zazwyczaj dość proste, zakładając oczywiście, iż po drodze na nikogo nie wpadniesz. :-)

0
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.