Imprezy wyścigowe | Czarna lista 3 - Ronnie | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
1. Sprint - Seagate & Camden
Początek nie jest zbyt trudny. Kolejne zakręty powinny ci być doskonale znane. Pamiętaj o tym żeby po wyjeździe z tunelu skorzystać z prawego skrótu, dzięki czemu zwiększysz swoją przewagę. Uważaj na ostry zakręt w prawo, przed którym obowiązkowo będziesz musiał wyhamować (#1). Przed Tobą kolejne skróty, z których warto oczywiście korzystać (#2). Jedyny wyjątek stanowią ostre nawroty, do których za chwilę dojedziesz. W tym przypadku proponowałbym wybrać zewnętrzną drogę, ale za to przy wychodzeniu na prostą przyspieszać przy wsparciu ze strony nitro. W końcowej części przejazdu czekają Cię już tylko niezbyt wymagające łuki.
![]() | ![]() |
2. Eliminacje - Riverside
Tuż po starcie radziłbym wybrać lewy łuk, albowiem nie zdołałeś zapewne osiągnąć wystarczającej prędkości. Po dotarciu do kolejnego rozwidlenia możesz w zasadzie wybrać każdą z odnóg. W obu przypadkach radziłbym skorzystać z dość widocznych skrótów (#1), a także pomagać sobie nitro. Dotrzesz w końcu do wjazdu do kanałów, z którymi najprawdopodobniej po raz pierwszy będziesz miał do czynienia. UWAŻAJ na słupy. Warto również skorzystać z dodatkowego skrótu (#2). W miarę możliwości blokuj pozostałych kierowców.
![]() | ![]() |
Uważaj na wyjątkowo ostry zakręt w prawo, z którym będziesz miał do czynienia po wyjechaniu z kanałów (#1). Pomagaj sobie nitro. W końcowej części okrążenia będziesz się musiał liczyć z obecnością całej serii ostrych zakrętów (#2). Na szczęście większość z nich będziesz mógł ściąć. Nie zapominaj o blokowaniu innych pojazdów, gdyż właśnie tu spróbują najprawdopodobniej zaatakować.
![]() | ![]() |
3. Próba czasowa - Petersburg Projects
Wyjątkowo prosta próba, z którą nie będziesz raczej miał większych problemów. Po pokonaniu pierwszej prostej będziesz się musiał liczyć z koniecznością wykonania dłuższego skoku. Nie musisz hamować. Przygotuj się natomiast do pokonania kilku następnych zakrętów (#1). Kolejne fragmenty trasy powinny ci być doskonale znane. Na całe szczęście nie ma tu zbyt wielu ostrzejszych łuków, tak więc możesz spokojnie utrzymywać odpowiednią prędkość. Uważaj jedynie na liczne zwężenia, a także na oddziały policji, które dołączą do pościgu. Tuż przed metą będziesz musiał pokonać ostry zakręt w lewo (#2). Zwolnij i odpowiednio do niego podejdź.
![]() | ![]() |
4. Sprint - Bond & Forest Green
Po pokonaniu pierwszej prostej (niezbyt długi tunel), koniecznie zacznij zwalniać, czeka Cię bowiem seria wyjątkowo ostrych zakrętów (#1). Każdy z nich będziesz musiał bezbłędnie pokonać, tak aby nie stracić wypracowanego przed chwilą prowadzenia. Teraz będziesz musiał pokonać kilka szykan a także nieco ostrzejszych łuków. Jeżeli dysponujesz zwrotnym autem nie musisz się ich raczej obawiać. Końcówka jest zdecydowanie najtrudniejsza a to dlatego, iż obfituje ona w bardzo łagodne, ale jednocześnie niezwykle zdradliwe łuki, na których musisz się bardzo pilnować (#2). W szczególności mam tu na myśli otaczające tor drzewa. Uwaga! Jeśli jeden z przeciwników dysponuje wyraźnie szybszym autem spróbuj wrócić do kryjówki, a następnie ponownie przystąpić do tej próby. Przy odrobinie szczęścia gra wylosuje wolniejsze wozy, którym łatwiej będziesz mógł uciec.
![]() | ![]() |
5. Próba prędkości - Masterson & Route 55
Próba ta nie jest zbyt wymagająca, zakładając oczywiście, iż w przeszłości radziłeś sobie z tego typu zawodami. Niemal wszystkie fotoradary rozmieszczono niedaleko łagodnych zakrętów (#1). Osobiście radziłbym pokonywać je możliwie jak najszerszym łukiem, tak aby móc następnie pomóc sobie przy użyciu nitro. Uważaj również na ostrzejsze zakręty (#2). Pomimo oczywistych założeń tego trybu radziłbym równocześnie próbować utrzymać zdobyte wcześniej prowadzenie.
![]() | ![]() |
6. Próba czasowa - Petersburg & Project
Na początek wybierz oczywiście lewą odnogę. Nie będziesz mógł jednak zbytnio przyśpieszyć, gdyż za kilka chwil czeka Cię wyjątkowo ostry zakręt w prawo (#1), który bezbłędnie powinieneś spróbować pokonać. Przed Tobą seria kilku rozwidleń. Tak jak wcześniej, wybór drogi nie odgrywa zbyt dużego znaczenia. Pamiętaj natomiast o korzystaniu ze skrótów i ścinaniu wybranych zakrętów. Najwięcej będziesz się najprawdopodobniej musiał namęczyć na terenie dzielnicy przemysłowej (#2). Generalnie jednak nie masz się czego obawiać.
![]() | ![]() |
7. Próba czasowa - Wharf & North Bay
Od razu po starcie proponowałbym skorzystać z tunelu znajdującego się pod latarnią. Nawet jeśli w niego nie trafisz, to i tak nic nie stracisz (no... parę sekund ;-)). Uważaj natomiast na wyjątkowo ostry skręt w lewo, z którym będziesz sobie musiał jakoś poradzić (#1). Przed Tobą kolejne ostre zakręty. Jeśli chcesz będziesz mógł ponownie przebić płot, tak aby móc szybciej dostać się na dół. Po dotarciu do rafinerii skorzystaj z poznanego wcześniej skrótu (po lewej). Powinieneś ujrzeć kolejne rozwidlenie dróg. Wybierz prawą odnogę (#2), a po ominięciu tunelu polną dróżkę.
![]() | ![]() |
8. Sprint - Hwy 99 & Projects
Wyścig ten nie jest zbyt trudny, trasa powinna ci być bowiem dobrze znana. Po drodze warto byłoby oczywiście skorzystać ze "skoczni" (#1), dzięki którym zwiększysz swoją przewagę nad rywalami. Uważaj na wyjątkowo ostre zakręty (#2), z którymi za kilka chwil będziesz sobie musiał poradzić. Końcówka jest już dość prosta. Po dotarciu do dzielnicy przemysłowej skorzystaj z kilku skrótów, aby utrzymać przewagę.
![]() | ![]() |
0
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Czarna lista 3 - Ronnie
- Opis | Czarna lista 3 - Ronnie | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Imprezy wyścigowe | Czarna lista 3 - Ronnie | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Kamienie milowe | Czarna lista 3 - Ronnie | Need for Speed Most Wanted (2005)
- GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 3 - Ronnie | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Czarna lista 3 - Ronnie
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.