GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 12 - Izzy | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Tym razem czeka Cię kombinacja zawodów. W pierwszej kolejności weźmiesz udział w sprincie, a następnie w normalnym wyścigu. Jest on niestety zdecydowanie trudniejszy, a to dlatego, iż od końcowego sukcesu uzależniony jest sposób pokonania kilku ostatnich zakrętów. Generalnie więc chodzi o perfekcyjne opanowanie trasy, na której będzie on rozgrywany.
1. Sprint - Chase & Bristol
Uważaj na ostry skręt w lewo ulokowany niedaleko miejsca startu (#1). Osobiście radziłbym niczego nie strącać, gdyż może Cię to tylko dodatkowo zwolnić, a w przypadku tego konkretnego etapu powinieneś raczej nie oddalać się od drugiego wozu. Swoją przeciwniczkę dogonisz zapewne gdzieś niedaleko rafinerii. Nie powinieneś już więcej oddawać prowadzenia. Uważaj na ostatni zakręt w lewo zlokalizowany wewnątrz tunelu (#2). Jeśli tylko go dobrze pokonasz, to nie ma takiej możliwości żeby nie wygrać tego pojedynku. ;-)
![]() | ![]() |
2. Tor - Diamond
Początkowa część okrążenia jest wyjątkowo łatwa. Korzystaj z doskonale poznanych już skrótów (#1). Pamiętaj jednocześnie o tym, aby zbyt często nie odbijać się od band, gdyż będą Cię one dość mocno zwalniały. Po drodze czeka cię seria niezbyt wymagających zakrętów. W miarę możliwości nie zarzucaj zbytnio tyłem, tak aby nie zwolnić. Po dotarciu do rozwidlenia dróg wybierz prawą odnogę (#2), dzięki czemu uzyskasz większą prędkość w momencie przecięcia.
![]() | ![]() |
Dalsza część trasy powinna ci już być doskonale znana... i jest zapewne przez Ciebie znienawidzona. Po raz kolejny uczulam na BEZBŁĘDNE pokonanie prawego łuku (#1). Od tej czynności uzależniona jest właściwie cała końcówka (zakładając, że zaliczasz ostatnie okrążenie). Jeśli chcesz możesz skorzystać z niewielkiego skrótu po prawej. Załącz spowolnienie czasu, aby lepiej się w niego wpasować. Przy odrobinie szczęścia uda ci się wypracować niewielką przewagę, wystarczającą do odniesienia drugiego zwycięstwa (#2).
![]() | ![]() |
Tym razem będziesz mógł zdobyć Mazdę RX-8. Jeżeli planujesz przesiąść się do tego auta radziłbym zastosować poznany "trik" z losowaniem kart. W przeciwnym przypadku skup się na zdobyciu gotówki lub części, które mogłyby ulepszyć wybrane parametry posiadanej aktualnie Toyoty Supry.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.