Kamienie milowe | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
1. Przepychanki (80000 punktów)
Z racji tego, iż powinieneś już dysponować co najmniej jednym "mocnym" pojazdem nic nie stoi na przeszkodzie, aby tym razem spróbować zaliczyć wszystkie cztery najtrudniejsze wyzwania. Nie tylko zdobędziesz nowe doświadczenia związane z przebijaniem się przez różne rodzaje blokad, ale i uzbierasz trochę punktów "na zapas". W tym przypadku musisz uszkodzić 22 radiowozy. Nie martw się, nawet niewielka utarczka jest w tym przypadku zaliczana. Niekoniecznie musisz posuwać się do ostrzejszych działań (#1). ;-)

2. Próba czasowa (80000 punktów)
Utrzymanie pościgu przez co najmniej 7 minut jest wręcz wymagane jeśli myśli się o zaliczeniu pozostałych wyzwań z tej grupy. Z zaliczeniem tego zadania nie powinieneś więc mieć najmniejszych problemów.
3. Próba blokad drogowych (80000 punktów)
Musisz ominąć lub zniszczyć (wbijając się w jeden z radiowozów) co najmniej 10 blokad (#1). Pamiętaj, iż do "częściowo" zniszczonych zatorów możesz próbować powracać. Przy odrobinie szczęścia gra doliczy ci nowy punkt, dzięki czemu nie będziesz musiał poświęcać dodatkowego czasu na wyszukanie kolejnej blokady. Nie muszę też chyba przypominać, iż powinieneś krążyć wokół tych miejsc, w których zawsze istnieje możliwość wycofania się w przypadku nieprawidłowego staranowania radiowozu.

4. Próba kolczatek (80000 punktów)
Po raz kolejny uczulam, iż powinieneś NIEZMIERNIE uważać na kolczatki, gdyż wpadnięcie na nie automatycznie kończy pościg (#1). UWAGA! Blokad tych NIE MUSISZ rozbijać, w większości przypadków wystarczy je jedynie ominąć, aby zdobyć upragniony punkt. Kolczatki pojawiają się WYŁĄCZNIE od czwartego poziomu pościgu.

0
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.