GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 15 - Sonny | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
GŁÓWNY POJEDYNEK:
W przypadku kierowców z czarnej listy będziesz zmuszany do brania udziału w co najmniej dwóch wyścigach. Ich rodzaj będzie uzależniony od preferencji danego zawodnika. Generalnie jednak można stwierdzić, iż przeważnie będą to sprinty lub klasyczne wyścigi. Każdy pojedynek musisz niestety wygrać. Na pocieszenie dodam, iż możesz je do znudzenia powtarzać. Nie ma więc obawy, iż raz rozpoczęty pojedynek w przypadku popełnienia zbyt dużej ilości błędów trzeba będzie przegrać. W przypadku Sonny'ego będziesz musiał wziąć udział w dwóch "klasycznych" wyścigach:
1. Tor - Campus Way
Zdecydowanie trudniejszy wyścig, z którym możesz mieć początkowo sporo problemów. Niedaleko startu natrafisz na ostrzejsze zakręty (#1). Osobiście radziłbym skoncentrować swoją uwagę na obraniu odpowiedniego toru jazdy, tak aby zbytnio przy tym nie zwolnić. Po dojechaniu do centralnej części placu będziesz mógł (a nawet musiał ;-)) ściąć sobie drogę wjeżdżając na chodnik (#2). W ten sposób będziesz mógł pokonać dwa kolejne zakręty w lewo.
![]() | ![]() |
Paradoksalnie najtrudniejsza jest sama końcówka. Początkowo będziesz się musiał uporać z serią kilku łagodniejszych zakrętów (#1). Pamiętaj o korzystaniu z wszelkich możliwych skrótów. Ostatni łuk w prawo będziesz musiał pokonać przy maksymalnej prędkości. W przeciwnym przypadku stracisz aktualną pozycję. Nie zapominaj również o tym, iż na chwilę obecną nie dysponujesz nitro. Auto rywala w takiej sytuacji wyjątkowo ciężko będzie dogonić.

2. Tor - Highlands
Ten wyścig jest już na szczęście wyjątkowo łatwy, a na dodatek sama trasa powinna Ci być doskonale znana (pokonywałeś ją już, tyle że w odwrotną stronę). Jeśli tylko będziesz korzystał z wszelkich możliwych skrótów wyścig ten powinieneś wygrać bez najmniejszych problemów. Pierwszą ścieżkę powinieneś zauważyć po lewej (#1). Podobnie jak wcześniej, musisz się pilnować, gdyż jest ona bardzo wąska. Jeszcze ciekawiej zrobi się po dotarciu do lasu. Tym razem leśną dróżkę będziesz miał po prawej (#2). Skorzystaj z niej
![]() | ![]() |
Po wygraniu obu wyścigów przejdziesz do ekranu odbioru nagród. Pokonanie rywala z czarnej listy nie jest niestety równoznaczne z odebraniem kluczyków do jego auta. Na ekranie pojawi się sześć kart, z czego Ty będziesz mógł wylosować dwie. Samochód kryje się pod jedną z kart z pytajnikiem. Osobiście proponowałbym wykorzystać pewien trik. Wyłącz dokonywanie automatycznych zapisów stanów gry jeszcze przed rozpoczęciem pojedynku z omawianym "bossem". W ten sposób w przypadku nie zdobycia kluczyków będziesz mógł ponownie przystąpić do danego wyzwania. Jedyne utrudnienie jest związane z tym, iż oba wyścigi będziesz musiał niestety powtórzyć. Warto jednak próbować, gdyż zdobywając auto rywala można zaoszczędzić od kilkunastu do nawet kilkudziesięciu tysięcy dolarów. Jest to wyjątkowo istotne w tym przypadku, gdyż Volkswagena Golfa, którym jeździł Sonny i tak musiałbyś zapewne kupić. Na chwilę obecną jest to bowiem najmocniejsze dostępne auto. Jeśli chodzi o drugą kartę, osobiście proponowałbym pozostać przy nagrodach skrywających się za znakami zapytania. Istnieje bowiem duże prawdopodobieństwo wylosowania dodatkowej gotówki (przeważnie kilkunastu tysięcy dolarów), za którą będziesz mógł zakupić dowolne wybrane przez siebie części.
![]() | ![]() |
0
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Czarna lista 15 - Sonny
- Opis | Czarna lista 15 - Sonny | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Imprezy wyścigowe | Czarna lista 15 - Sonny | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Kamienie milowe | Czarna lista 15 - Sonny | Need for Speed Most Wanted (2005)
- GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 15 - Sonny | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Czarna lista 15 - Sonny
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.