GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 14 - Taz | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Oba wyścigi nie są zbyt trudne. Bierzesz udział w pojedynczych sprintach, nie musisz więc zaliczać serii okrążeń. Mimo wszystko, przed przystąpieniem do wyścigu radziłbym przeznaczyć trochę zdobytej gotówki na zakup odpowiednich usprawnień mechanicznych.
1. Sprint - Stadium & Hwy 99
W przypadku pierwszego wyścigu będziesz przede wszystkim musiał uważać na ostrzejsze skręty, na nich stracisz bowiem najwięcej czasu. Pierwszy taki łuk znajduje się niedaleko miejsca startu (#1). Drugi ostrzejszy zakręt pojawi się po dłuższym prostym odcinku, będziesz więc musiał odpowiednio wyhamować (#2). Pamiętaj o regularnym korzystaniu z nitro. W szczególności mam tu na myśli końcową część wyścigu, wtedy bowiem przeciwnik zacznie agresywnie przyspieszać.
![]() | ![]() |
2. Sprint - Rosewood & State
Wyścig ten jest zdecydowanie prostszy od tego, z którym miałeś do czynienia kilka chwil wcześniej. W szczególności powinieneś uważać na ostrzejsze łuki pokonywane przy wyższych prędkościach (#1). Najmniejszy nawet błąd może bowiem zaowocować poważnym wypadkiem i utraceniem wypracowanego prowadzenia. Wygrana nie powinna Ci jednak sprawić poważniejszych problemów (#2). Tradycyjnie już w końcowej części przejazdu będziesz musiał częściej korzystać z nitro.
![]() | ![]() |
Podobnie jak wcześniej, będziesz musiał wziąć udział w losowaniu kart. Radziłbym spróbować upolować wóz Taza, aczkolwiek nawet w przypadku zdobycia odpowiednich kluczyków będziesz się go zapewne musiał pozbyć, albowiem lepiej byłoby zacząć zbierać na nieporównywalnie lepsze maszyny.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.