GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 1 - Razor - FINAŁ | Need for Speed Most Wanted
Aktualizacja:
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Do poważniejszych utrudnień związanych z zakończeniem gry byłeś zapewne przygotowany. Nie zdziwisz się więc jeśli powiem, iż tym razem będziesz musiał zaliczyć PIĘĆ wyścigów. W międzyczasie nie ma oczywiście mowy o wychodzeniu z kariery, gdyż zasady rozgrywki pozostają niezmienione. Nie ukrywam, iż niektóre pojedynki będą dość trudne, aczkolwiek powinieneś sobie z nimi jakoś poradzić.
1. Próba prędkości - Warrent
Wyjątkowo trudny wyścig, a to dlatego, iż BMW, które Razorowi udało się na początku gry wygrać jest wyjątkowo szybkie. Musisz się więc bardzo starać, tak aby móc chociaż dorównać jego wynikom. Jednocześnie musisz liczyć na to żeby popełnił jakiś błąd. Przy pierwszym punkcie kontrolnym (#1) powinieneś zdołać osiągnąć co najmniej 335-340 km/h. Zakładam oczywiście, iż dysponujesz szybkim i odpowiednio stuningowanym wozem. Pamiętaj również o tym żeby odpowiednio wcześniej załączyć nitro. Kolejne dwa fotoradary również znajdują się na prostych odcinkach drogi. Mimo wszystko staraj się utrzymywać zbliżone wartości do tych, które osiąga Razor. W dalszej części wyścigu zaczną pojawiać się ostrzejsze zakręty. Musisz to wykorzystać, aby dzięki znajdującym się niedaleko nich fotoradarom (#2) odrobić stratę do rywala.
![]() | ![]() |
Koniecznie skorzystaj z lewego skrótu, równocześnie odpalając nitro. Przy najbliższym fotoradarze (#1) powinieneś osiągnąć co najmniej 330 kilometrów na godzinę. Końcówka jest już na szczęście znacznie prostsza. Powinno Ci się udać utrzymać wypracowaną wcześniej przewagę.

2. Drag - Terrace & Riverside
Stosunkowo prosty wyścig drag, który z oczywistych względów będziesz musiał kilkakrotnie powtórzyć, tak aby zapoznać się z "rozłożeniem" pojazdów cywilnych (#1). W szczególności uważaj na dwa auta, które w pewnym momencie wyjadą z bocznych uliczek. Nie musisz korzystać z nitro, warto natomiast pomagać sobie spowolnieniem czasu. Nie możesz się przy tym zbytnio wlec, gdyż Razor może Cię wtedy przegonić.

3. Sprint - Forest Green
To dość łatwy wyścig, aczkolwiek w pewnych miejscach będziesz się musiał pilnować. Na początek czeka Cię kilka niezbyt wymagających łuków. Po dotarciu do zjazdu z autostrady (#1) radziłbym nieco zwolnić, tak aby móc odpowiednio pokonać ten zakręt. Znajdziesz się w dzielnicy przemysłowej. Kolejne zakręty powinny ci być dobrze znane, skróty również (m.in. ten po prawej). Po dotarciu do latarni morskiej skorzystaj oczywiście z tunelu, blokując jednocześnie atakującego Razora. Przed Tobą seria zdecydowanie ostrzejszych łuków (#2), do których będziesz musiał odpowiednio podchodzić. Warto również korzystać z nitro.
![]() | ![]() |
Kolejne zakręty nie sprawią ci większych problemów. Zdecydowanie zwolnij dopiero po dotarciu do nawrotu w prawo (#1). Możesz go również spróbować ściąć. Korzystając z okazji dobrze byłoby wybrać lewy skrót (#2) i przebić się przez ogromny billboard. Końcowa część przejazdu obfituje w same proste. Musisz więc często korzystać z nitro, a także blokować podążającego za Tobą Razora.
![]() | ![]() |
4. Tor - Clubhouse
Tuż po starcie proponowałbym skorzystać z lewego skrótu (to samo zrobi zapewne Razor). Kolejny skrót zauważysz po prawej, tak więc warto się nim bliżej zainteresować. Zwróć uwagę na ostry skręt w prawo (#1), który powinieneś bezbłędnie pokonać. Nie możesz jednocześnie zbytnio zwalniać, gdyż Razor wykorzysta taką okazję i wyprzedzi Cię. Skorzystaj z LEWEGO skrótu, dzięki któremu powinieneś zdołać utrzymać przewagę (uważaj na skocznię). W końcowej części okrążenia czeka Cię wyjątkowo długi łuk w prawo (#2). Uważaj na mijane po drodze słupy! Dla pewności możesz skorzystać ze spowolnienia czasu. Tuż przed metą będziesz musiał skręcić w lewo. Paradoksalnie to doskonała okazja do tego żeby jeszcze bardziej uciec przeciwnikowi.
![]() | ![]() |
5. Sprint - Clubhouse & Lennox
Po starcie czekają Cię dwa nieco ostrzejsze zakręty. Wyhamuj jednak dopiero przed tym, który prowadzi w przeciwną stronę (#1). Nie próbuj go zbytnio ścinać, gdyż uderzysz w stację benzynową. Po dotarciu do lasu możesz oczywiście skorzystać z bocznych dróżek. Po drodze będziesz musiał pokonywać ostrzejsze łuki. Warto więc zwalniać, a przy wyjściu pomagać sobie nitro. Powinieneś wreszcie dojechać do więzienia (#2). Skorzystaj z doskonale poznanych skoczni, aby jeszcze bardziej powiększyć swoje prowadzenie.
![]() | ![]() |
Po zjechaniu na dół czeka Cię cała seria WYJĄTKOWO OSTRYCH zakrętów (#1). W miarę możliwości staraj się je bezbłędnie pokonywać. Pomagaj sobie załączając od czasu do czasu nitro. Po dotarciu do dzielnicy przemysłowej zdecydowanie powinieneś przyśpieszyć. Pilnuj się jednak w końcowej części przejazdu. Czekają Cię tu bowiem dość wymagające zakręty (#2). Sam wyścig powinieneś jednak wygrać bez większych problemów.
![]() | ![]() |
0
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Czarna lista 1 - Razor - FINAŁ
- Opis | Czarna lista 1 - Razor - FINAŁ | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Imprezy wyścigowe | Czarna lista 1 - Razor - FINAŁ | Need for Speed Most Wanted
- Kamienie milowe | Czarna lista 1 - Razor - FINAŁ | Need for Speed Most Wanted
- GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 1 - Razor - FINAŁ | Need for Speed Most Wanted
- Zakończenie kariery | Czarna lista 1 - Razor - FINAŁ | Need for Speed MW
- Czarna lista 1 - Razor - FINAŁ
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.