Imprezy wyścigowe | Czarna lista 5 - Webster | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
1. Eliminacje - Dunwich Village
Na początek czeka Cię kilka niezbyt wymagających zakrętów, w tym seria dość szybkich szykan. Nie musisz się nimi zbytnio przejmować. Wyhamuj dopiero przed ostrzejszym skrętem w lewo (#1). Zadbaj również o to, aby utrzymać odpowiednią prędkość na wyjściu. Pamiętaj, iż możesz sobie pomagać korzystając z rozmieszczonych w okolicy skrótów (#2). Końcowa część okrążenia powinna ci już być doskonale znana. Wyjątkowo radziłbym nie wybierać ścieżki biegnącej pod tunelem, gdyż powinieneś utrzymać dużą prędkość, tym bardziej, iż jest to końcówka okrążenia.
![]() | ![]() |
2. Tor - Ironhorse
Uważaj na serię ostrzejszych zakrętów, na które natrafisz już po starcie (#1). Przy odrobinie szczęścia powinno ci się udać je ładnie ściąć. Muszę Cię jednak zmartwić, gdyż tego typu szykan będzie znacznie więcej. Inny zdradliwy punkt kończy jedną z dłuższych prostych. Obowiązkowo musisz w tym miejscu wyhamować (#2). Pamiętaj o tym, aby możliwie jak najlepiej pokonać dwa ostatnie zakręty, gdyż od tego uzależniona jest końcowa pozycja na mecie. Uwaga! Do pościgu dołączą najprawdopodobniej oddziały policji!
![]() | ![]() |
3. Sprint - Lyons & State
Początkowa część przejazdu jest stosunkowo prosta. W kilku miejscach będziesz co prawda musiał zwolnić, ale nie powinno ci to sprawić większych problemów. Docelowo powinieneś dotrzeć do parku (#1). Musisz rozsądnie wybierać kolejne skróty, a także UWAŻAĆ na większe drzewa. W przeciwieństwie do innych przeszkód nie da się ich bowiem powalić! Po wyjechaniu z parku dobrze byłoby skorzystać z poznanego już wcześniej skrótu. Uważaj, gdyż regularnie będziesz wpadał na ostrzejsze zakręty (#2), przed którymi warto oczywiście ostrzej hamować, a je same maksymalnie ścinać.
![]() | ![]() |
4. Próba czasowa - Stadium & Beacon
Wyjątkowo łatwy przejazd. W wielu miejscach będziesz mógł wybierać dwie różne drogi, aczkolwiek w większości przypadków decyzja ta nie odgrywa istotnej roli. Musisz natomiast uważać na otaczające tor bandy, tak aby zbyt często nie zwalniać. W pewnym miejscu będziesz mógł skorzystać z dość nietypowego skrótu (#1). Nie jest to jednak wymagane. W końcowej części przejazdu radziłbym natomiast skorzystać ze ścieżki prowadzącej przez fabrykę (#2), dzięki czemu powinieneś nadrobić kilka straconych sekund. Uważaj na policję!!
![]() | ![]() |
5. Sprint - Camden & Fisher
Już na samym początku będziesz sobie mógł ściąć drogę korzystając z doskonale poznanego skrótu (#1). Pamiętaj tylko o tym, aby unikać kontaktu z bandami. Przed Tobą seria niezbyt wymagających szykan. Uważaj żeby nie wyjechać zbytnio poza ustalony tor jazdy. Inny skrót odnajdziesz w dzielnicy przemysłowej. Uważaj na liczne zwężenia. Jedno z nich zakończone jest ostrym skrętem w lewo. Gdy tylko znajdziesz się na prostej (#2) skorzystaj z nitro, aby ponownie rozwinąć dużą prędkość. Końcówka jest za to dość prosta. Tradycyjnie już musisz uważać na biorące udział w "zabawie" radiowozy. Tym razem będzie ich całkiem sporo...
![]() | ![]() |
6. Próba czasowa - Bay Bridge & Forest
Wyjątkowo prosta próba. Po dotarciu do pierwszego rozwidlenia dróg wybierz prawą odnogę, tak aby skrócić sobie przejazd. Uważaj na ostrzejszy skręt w lewo, usytuowany niedaleko jednej z bramek kontrolnych (#1). Prawdopodobnie będziesz musiał mocniej wyhamować, aby się w niego odpowiednio wpasować. Uważaj, gdyż tego typu zakrętów będzie nieco więcej. Po drodze dobrze byłoby korzystać z poznanych wcześniej skrótów, między innymi zakładającego przebicie się przez ogromny billboard (#2). Końcówka jest już dość prosta.
![]() | ![]() |
7. Próba czasowa - Skyview & Coast
Tuż po starcie zjedź na lewy pas, tak aby skrócić sobie przejazd. Wybór kolejnych odnóg nie odgrywa już tak istotnej roli. Uważaj natomiast na nieco ostrzejsze szykany, kończące zazwyczaj proste odcinki drogi (#1). W większości przypadków będziesz musiał ostro zwalniać. W końcowej części przejazdu czeka Cię ponadto ostry skręt w prawo (#2). Większej ilości niespodzianek nie przewidziano.
![]() | ![]() |
0
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Czarna lista 5 - Webster
- Opis | Czarna lista 5 - Webster | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Imprezy wyścigowe | Czarna lista 5 - Webster | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Kamienie milowe | Czarna lista 5 - Webster | Need for Speed Most Wanted (2005)
- GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 5 - Webster | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Czarna lista 5 - Webster
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.