NFS Most Wanted 2005: Imprezy wyścigowe Czarna lista 5 - Webster
Aktualizacja:
1. Eliminacje - Dunwich Village
Na początek czeka Cię kilka niezbyt wymagających zakrętów, w tym seria dość szybkich szykan. Nie musisz się nimi zbytnio przejmować. Wyhamuj dopiero przed ostrzejszym skrętem w lewo (#1). Zadbaj również o to, aby utrzymać odpowiednią prędkość na wyjściu. Pamiętaj, iż możesz sobie pomagać korzystając z rozmieszczonych w okolicy skrótów (#2). Końcowa część okrążenia powinna ci już być doskonale znana. Wyjątkowo radziłbym nie wybierać ścieżki biegnącej pod tunelem, gdyż powinieneś utrzymać dużą prędkość, tym bardziej, iż jest to końcówka okrążenia.
![]() | ![]() |
2. Tor - Ironhorse
Uważaj na serię ostrzejszych zakrętów, na które natrafisz już po starcie (#1). Przy odrobinie szczęścia powinno ci się udać je ładnie ściąć. Muszę Cię jednak zmartwić, gdyż tego typu szykan będzie znacznie więcej. Inny zdradliwy punkt kończy jedną z dłuższych prostych. Obowiązkowo musisz w tym miejscu wyhamować (#2). Pamiętaj o tym, aby możliwie jak najlepiej pokonać dwa ostatnie zakręty, gdyż od tego uzależniona jest końcowa pozycja na mecie. Uwaga! Do pościgu dołączą najprawdopodobniej oddziały policji!
![]() | ![]() |
3. Sprint - Lyons & State
Początkowa część przejazdu jest stosunkowo prosta. W kilku miejscach będziesz co prawda musiał zwolnić, ale nie powinno ci to sprawić większych problemów. Docelowo powinieneś dotrzeć do parku (#1). Musisz rozsądnie wybierać kolejne skróty, a także UWAŻAĆ na większe drzewa. W przeciwieństwie do innych przeszkód nie da się ich bowiem powalić! Po wyjechaniu z parku dobrze byłoby skorzystać z poznanego już wcześniej skrótu. Uważaj, gdyż regularnie będziesz wpadał na ostrzejsze zakręty (#2), przed którymi warto oczywiście ostrzej hamować, a je same maksymalnie ścinać.
![]() | ![]() |
4. Próba czasowa - Stadium & Beacon
Wyjątkowo łatwy przejazd. W wielu miejscach będziesz mógł wybierać dwie różne drogi, aczkolwiek w większości przypadków decyzja ta nie odgrywa istotnej roli. Musisz natomiast uważać na otaczające tor bandy, tak aby zbyt często nie zwalniać. W pewnym miejscu będziesz mógł skorzystać z dość nietypowego skrótu (#1). Nie jest to jednak wymagane. W końcowej części przejazdu radziłbym natomiast skorzystać ze ścieżki prowadzącej przez fabrykę (#2), dzięki czemu powinieneś nadrobić kilka straconych sekund. Uważaj na policję!!
![]() | ![]() |
5. Sprint - Camden & Fisher
Już na samym początku będziesz sobie mógł ściąć drogę korzystając z doskonale poznanego skrótu (#1). Pamiętaj tylko o tym, aby unikać kontaktu z bandami. Przed Tobą seria niezbyt wymagających szykan. Uważaj żeby nie wyjechać zbytnio poza ustalony tor jazdy. Inny skrót odnajdziesz w dzielnicy przemysłowej. Uważaj na liczne zwężenia. Jedno z nich zakończone jest ostrym skrętem w lewo. Gdy tylko znajdziesz się na prostej (#2) skorzystaj z nitro, aby ponownie rozwinąć dużą prędkość. Końcówka jest za to dość prosta. Tradycyjnie już musisz uważać na biorące udział w "zabawie" radiowozy. Tym razem będzie ich całkiem sporo...
![]() | ![]() |
6. Próba czasowa - Bay Bridge & Forest
Wyjątkowo prosta próba. Po dotarciu do pierwszego rozwidlenia dróg wybierz prawą odnogę, tak aby skrócić sobie przejazd. Uważaj na ostrzejszy skręt w lewo, usytuowany niedaleko jednej z bramek kontrolnych (#1). Prawdopodobnie będziesz musiał mocniej wyhamować, aby się w niego odpowiednio wpasować. Uważaj, gdyż tego typu zakrętów będzie nieco więcej. Po drodze dobrze byłoby korzystać z poznanych wcześniej skrótów, między innymi zakładającego przebicie się przez ogromny billboard (#2). Końcówka jest już dość prosta.
![]() | ![]() |
7. Próba czasowa - Skyview & Coast
Tuż po starcie zjedź na lewy pas, tak aby skrócić sobie przejazd. Wybór kolejnych odnóg nie odgrywa już tak istotnej roli. Uważaj natomiast na nieco ostrzejsze szykany, kończące zazwyczaj proste odcinki drogi (#1). W większości przypadków będziesz musiał ostro zwalniać. W końcowej części przejazdu czeka Cię ponadto ostry skręt w prawo (#2). Większej ilości niespodzianek nie przewidziano.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
a ja mam 9 lat i big lou pokonałem golfem i mam na nim 3 level policji
Lotus forever! zobaczcie co potrafi!
http://www.youtube.com/watch?v=1xKjf0ioMu4
Stranger thz za twój poradnik....teraz przejdę gierke ^^
jesteś dobry ale do mnie jesteś małe piwo i morzesz mnie pocałowac w d..e znasz przemka on tesz w to gra i jest na pierwszym miejscu
corvetta odblokowuje sie po zakonczeniu gry razem z bmw
Czy ktoś wie jak zdobyć CORVETTE kapitana CROSA??? jak coś to piszcie mi na gg to mój numer:21065388
jeszcze taka mala poprawka z mojej strony porsze cayman jest lepszy od lancera a to barona juz zwlaszcza wiec jak pokonacie barona bijcie sie o jego auto mi sie udalo minga nim pokonac kto wie moze gdybym nie mial lambo pewnie tez webster by przegral z nim
ludzie co z wami BMW ma maxymalnie wymaxowane przyśpieszenie i przyczepność dlatego nie można go już tuningować można podziękować za to razorowi :D a wy się męczycie z wyborem murcielago i porszakiem ok czaje że najpierw trzeba pokonać razora żeby mieć bmw ale po co się wysilać z tuningiem skoro 1 autem trzeba wygrać tylko 5 wysigów
tak poza tym poradnik kosztował 10 zł a nie 7
zajebisty poradnik utknąłem przy ronnim jakiś tydzień temu teraz już mam skonczoną kariere i w necie smigam swoja bmw-icą gdyby nie poradnik pewnie nadal bym walczył z #3
Ludzie ten poradnik jest super! Napewno warty tych głupich 7 złotych! Stranger sie przy nim zajebiś*ie napracował! Szacunek...Miałem dylemat między Porsche Carrera GT a Murcialago ten poradnik mi wszystko wyjaśnił :)
Mam crack do MOST WANTED wersja 1.2 gg : 527020 ksywka werkalo14
moja ulubiona czesc razwem z udnegraound 2
Ludzie, napiszcie proszę jak uciec gliniarzom na końcu po wygraniu wyścigu z Razor'em???
Nie mogę włączyć mapy, nie wiem gdzie jest ten p........... most na który mam jechać, ani nie dostałem smsa od Mii.
Poradzicie cosik????
Podziekował
Jasne, że można wchodzisz w menadżer profili i usuń tylko chyba musisz mieć w zanadżu drugi profil.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














