GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 6 - Ming | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Przed Tobą dwa dość wymagające pojedynki. W szczególności mam tu na myśli próbę prędkości. Aby pobić w niej Minga będziesz musiał dysponować NAPRAWDĘ potężnym wozem. Radziłbym więc wybrać szybszą maszynę, gdyż do pierwszego wyścigu nie będziesz raczej potrzebował superzwinnego autka.
1. Tor - Little Italy
Po pokonaniu kilku pierwszych zakrętów będziesz się musiał liczyć z obecnością jednego ostrzejszego nawrotu (#1). Spróbuj w niego wejść w taki sposób, aby zbytnio przy tym nie zwolnić. Po przejechaniu długiej prostej zostaniesz zmuszony do pokonania kolejnych dwóch zakrętów (#2). Pamiętaj o tym, aby odpowiednio wcześniej zacząć hamować. Nie możesz wpaść na bandę, gdyż przeciwnik z całą pewnością to wykorzysta.
![]() | ![]() |
Tego typu "atrakcji" przygotowano nieco więcej (#1). W ramach pocieszenia dodam, iż niektóre zakręty będziesz mógł dość ostro ścinać, tak więc nie dojdzie raczej do sytuacji, w której stracisz prowadzenie. Do mety prowadzi prosty odcinek drogi, tak więc możesz spokojnie korzystać z nitro. Przy odrobinie szczęścia Twój pojazd na chwilę wzbije się nawet w powietrze (#2). ;-)
![]() | ![]() |
2. Próba prędkości - North Bay & College
Nie ukrywam, iż próba ta jest dość trudna. W niemal wszystkich przypadkach musisz osiągać wyniki przekraczające 250 km/h (#1), a w niektórych przypadkach dochodzące nawet do trzystu. Swoje wysiłki koncentruj WYŁĄCZNIE na tym elemencie rozgrywki! Pamiętaj, iż nie musisz przyjechać jako pierwszy. Przed każdym fotoradarem OBOWIĄZKOWO powinieneś załączać nitro (#2)! Uważaj także na te, które rozstawiono w niezbyt oczywistych miejscach. Na szczęście wszystkie widoczne są na mapce. Aby móc wygrać będziesz zapewne musiał przekroczyć końcową (zsumowanie wszystkich wartości) barierę 2000 kilometrów na godzinę.
![]() | ![]() |
Zdecydowanie powinieneś zawalczyć o auto Minga, gdyż dobrze stuningowane Gallardo w zupełności powinno do końca gry wystarczyć... a przynajmniej przez kilkanaście następnych wyścigów. Tak czy siak, będziesz się mógł w nie zaopatrzyć, gdyż w nagrodę za pokonanie wspomnianego kierowcy odblokowywany jest między ten konkretny model Lambo. :-)
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.