Imprezy wyścigowe | Czarna lista 2 - Bull | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
1. Tor - Campus Interchange
Wyścig ten jest dość wymagający, albowiem czeka Cię spora ilość prostych, na których pozostałe pojazdy będą zapewne próbowały oszukiwać. ;-) Musisz więc dysponować szybką, a na dodatek maksymalnie stuningowaną maszyną. Pamiętaj o tym, aby często korzystać z nitro. Po dotarciu do rozwidlenia dróg wybierz lewą odnogę (#1), a dopiero po osiągnięciu tunelu zmień tor jazdy. Równocześnie (w miarę możliwości) powinieneś próbować blokować pozostałe pojazdy. W końcowej części okrążenia będziesz musiał bezbłędnie pokonać kilka szykan (#2). Uważaj, gdyż możesz uderzyć w bandę, co najprawdopodobniej poważnie Cię zwolni. Tuż przed metą proponowałbym wybrać prawą odnogę, a następnie pomóc sobie odpalając nitro.
![]() | ![]() |
2. Próba czasowa - Beacon & Petersburg
Po starcie skorzystaj oczywiście z tunelu pod latarnią. Po drodze będziesz musiał pokonać kilka ostrzejszych łuków (#1). Niektóre z nich powinno ci się udać ładnie ściąć. Nie próbuj żadnych manewrów przy okolicznej skoczni, gdyż patent ten działa wyłącznie w jedną stronę. Po raz kolejny uczulam na to żeby korzystać z dodatkowych skrótów. Mam tu na myśli zarówno ścieżkę niedaleko tunelu, jak i ostre nawroty, z którymi będziesz miał do czynienia kilka chwil później (#2). Końcówka jest już bardzo prosta. Przed metą wybierz prawą odnogę.
![]() | ![]() |
3. Próba czasowa - Petersburg & Bond
Uważaj na wyjątkowo ostry zakręt w lewo, z którym będziesz miał do czynienia tuż po starcie. Teraz będziesz musiał pokonać dwa wymagające łuki, z którymi spotykałeś się już wielokrotnie w przeszłości. Nie zapominaj o korzystaniu z wszelkich możliwych skrótów (#1). Większość z nich powinieneś doskonale pamiętać. Po pokonaniu szeregu prostych zaczniesz natrafiać na kolejne wymagające zakręty. Na szczęście większość z nich będziesz mógł ścinać (#2). Uważaj tylko żeby w coś nie uderzyć.
![]() | ![]() |
4. Próba czasowa - Bond & Beacon Bridge
Początkowa część tego przejazdu jest stosunkowo prosta, składa się bowiem praktycznie z samych prostych. Po kilku chwilach do pościgu dołączą siły policji. Uważaj na betonowe podpory (#1), których będziesz oczywiście musiał za wszelką cenę unikać. Po kilku chwilach będziesz musiał skręcić w lewo. Znajdziesz się na stadionie (#2). Przejedź na drugi koniec. Uważaj żeby nie ściąć zbyt mocno kolejnego zakrętu.
![]() | ![]() |
Przed Tobą zdecydowanie najtrudniejsza część tego przejazdu. Będziesz musiał pokonywać wyjątkowo ostre zakręty (#1). Nie zapominaj o hamowaniu i korzystaniu z nitro. Samych zakrętów nie będziesz się niestety mógł ścinać. W końcowej części pościgu będziesz musiał pokonać kilka łagodniejszych szykan. Ostatni zakręt (#2) możesz spokojnie ściąć.
![]() | ![]() |
5. Próba prędkości - Lennox & Camden
Próba ta nie jest zbyt ciężka, aczkolwiek tradycyjnie już musisz się bardzo pilnować. Paradoksalnie najprościej będzie ci uzyskać przewagę przy tych fotomandatach, które umieszczono niedaleko zakrętów (#1). Dzieje się tak między innymi dlatego, iż przeciwnicy niespecjalnie będą przy nich przyspieszać. Zdecydowanie bardziej będziesz się musiał wysilić w przypadku tych punktów, które zlokalizowano na dłuższych prostych (#2). Tu warto jest wyczerpać cały aktualny zapas nitro. Spróbuj jednocześnie utrzymać prowadzenie, co nie powinno ci sprawić większych problemów.
![]() | ![]() |
6. Sprint - Camden & Dunwich
Początek (tradycyjnie już ;-)) nie jest zbyt ciężki. Po wyjechaniu z tunelu będziesz musiał pokonać kilka w miarę łagodnych zakrętów. Uważaj natomiast na ostry zakręt w lewo, na który wpadniesz po przejechaniu niemal 40% zakładanej trasy. Po dojechaniu do serii ostrych nawrotów zacznij od przebicia się przez blokadę (#1). Ze skrótów możesz korzystać, aczkolwiek nie jest to wymagane. Uważaj na wyjątkowo ostry zakręt w lewo (#2), przed którym obowiązkowo będziesz musiał wyhamować. Końcówka jest już dość prosta.
![]() | ![]() |
7. Drag - Camden & Seaside
Wyjątkowo prosty wyścig, z którym nie powinieneś mieć najmniejszych problemów. Nie przejmuj się nieco lepszym startem ze strony innych zawodników, gdyż dość szybko powinieneś ich przegonić. Pomagaj sobie włączając co jakiś czas spowolnienie czasu. W pewnym miejscu będziesz mógł przejechać pod ogromną ciężarówką (#1). Nie zapominaj o częstym zmienianiu pasów, tak aby uniknąć pojazdów cywilnych.

8. Tor - East Park
Tuż po starcie będziesz sobie musiał poradzić z kilkoma ostrymi zakrętami (#1). Paradoksalnie powinno Cię to cieszyć, gdyż jeśli odpowiednio w nie wejdziesz będziesz sobie mógł wypracować sporą przewagę. Po przejechaniu tunelu będziesz musiał wykonać ostry skręt w lewo. Końcówka nie jest zbyt ciężka (#2), aczkolwiek musisz się pilnować, gdyż przeciwnicy właśnie wtedy spróbują Cię wyprzedzić. Dobrze byłoby więc wypracować sobie przewagę znacznie wcześniej.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.