GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 2 - Bull | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Tradycyjnie już przystąpisz do trzech wyścigów, przy czym najtrudniejszy będzie ten pierwszy, a to dlatego, iż w przypadku popełnienia zbyt dużej ilości błędów będziesz musiał sporo powtarzać. Generalnie jednak nie masz się czego obawiać, zakładając oczywiście, iż dysponujesz maksymalnie stuningowanym wozem.
1. Tor - Oil Refinery
Po starcie czeka Cię kilka łagodnych łuków, a także cała masa długich prostych. Warto więc korzystać z nitro i w miarę możliwości blokować przeciwnika. Docelowo będziesz jednak musiał pokonać dwa ostre zakręty w prawo (#1). Jeśli chcesz możesz je nieco ściąć, warto też korzystać z nitro. W końcowej części okrążenia powinieneś dotrzeć do rafinerii. Osobiście radziłbym skorzystać z niewidocznego na mapie skrótu, który powinieneś jednak pamiętać (#2). Aby lepiej się w niego wpasować radziłbym skorzystać ze spowolnienia czasu.
![]() | ![]() |
2. Sprint - Ironhorse & Coast
Początek jest dość prosty. Po dojechaniu do ostrych nawrotów skorzystaj z pierwszego skrótu (#1). W przypadku samych zakrętów proponowałbym pozostawać na ustalonej drodze, a swoją uwagę koncentrować na właściwym pokonywaniu łuków. Uważaj, gdyż przed tunelem znajduje się ostry skręt w prawo. Po drodze będziesz miał w głównej mierze do czynienia z dość łagodnymi szykanami. Jedynie w kilku miejscach będziesz musiał wyraźnie zwolnić (#2). W końcowej części przejazdu przeciwnik wyraźnie przyśpieszy, tak więc musisz się pilnować. Uważaj na skocznię ulokowaną przed samą metą.
![]() | ![]() |
3. Sprint - Seaside Interchange
Gdy tylko wystartujesz zacznij dynamicznie przyśpieszać. Gra nie przygotowała chwilowo żadnych niespodzianek. Dopiero po kilkunastu sekundach dojedziesz do wyraźnie ostrzejszego zakrętu, który powinieneś w miarę bezproblemowo pokonać (#1). Po dotarciu na autostradę będziesz jedynie musiał uważać na nieliczne rozjazdy. Kawałek dalej wpadniesz na kolejne ostrzejsze zakręty (#2). Nie zapominaj o korzystaniu z nitro i spowolnienia czasu.
![]() | ![]() |
Jeśli chcesz możesz skorzystać z prawego skrótu, aczkolwiek nie jest to wymagane. Po kilku chwilach dotrzesz do wyjątkowo ostrego nawrotu (#1). Musisz go w miarę bezbłędnie pokonać. Po raz kolejny znajdziesz się na autostradzie. Zacznij dynamicznie przyśpieszać, mając jednocześnie na uwadze posunięcia przeciwnika. Zwracam uwagę na kolejną skocznię, którą ulokowano przed samą metą (#2).
![]() | ![]() |
O Mercedesa SLR, którym jeździł Bull zdecydowanie warto zawalczyć, gdyż jest to całkiem porządna maszyna. Z całą pewnością nie wygrywa się nią prościej od Carrery GT, aczkolwiek w niektórych sytuacjach SLR może się przydać, tym bardziej, iż jest maksymalnie stuningowany.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.