GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 13 - Vic | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Podobnie jak wcześniej, weźmiesz udział w dwóch wyścigach zaliczanych do grupy Sprint. Nieznacznie trudniejszy jest drugi pojedynek. Z pierwszym nie powinieneś mieć większych problemów, tym bardziej, że fragmenty tej trasy powinny Ci już być dość dobrze znane.
1. Sprint - Union & Hollis
Po przejechaniu długiego odcinka drogi będziesz się musiał liczyć z wystąpieniem ostrego zakrętu w lewo (#1). Obowiązkowo powinieneś wyhamować, aczkolwiek nie możesz zbytnio zwolnić, gdyż w takiej sytuacji Vic może się od Ciebie jeszcze bardziej oddalić (oczywiście zakładając, iż do tej pory prowadził). Czeka Cię teraz seria dość wymagających zakrętów. Najwięcej problemów sprawi Ci zapewne ostry skręt w prawo (#2). Ustaw się w taki sposób, aby móc go pokonać bez zbytniego zwalniania. Pomagaj też sobie regularnie odpalanym nitro.
![]() | ![]() |
Vic prędzej czy później popełni jakiś błąd, dzięki czemu powinno ci się udać go wyprzedzić. Prowadzenie powinieneś zdołać utrzymać do samego końca. Przed Tobą seria ostrych zakrętów (#1). Pamiętaj o tym, aby w kolejne łuki wchodzić pod odpowiednim kątem, dzięki czemu nie będziesz musiał zbytnio zwolnić ani zmieniać biegów. Niedaleko końcowej części przejazdu będziesz miał okazję skorzystać z poznanego wcześniej skrótu (#2), dzięki któremu najprawdopodobniej jeszcze bardziej oddalisz się od Vica.
![]() | ![]() |
2. Sprint - Heritage & Campus
Pierwszy ostry zakręt (w lewo) czeka Cię tuż po starcie (#1). Spróbuj w niego odpowiednio wejść, a także ograniczyć buksowanie kół. Nie martw się, jeśli Vic zdoła Cię wyprzedzić. Prędzej czy później dogonisz go i bezproblemowo wyprzedzisz. Po dotarciu do dzielnicy zurbanizowanej będziesz się musiał liczyć z koniecznością pokonywania wielu ostrzejszych zakrętów. Na szczęście w niemal wszystkich przypadkach będziesz je mógł nieco ścinać (#2). Uważaj tylko, aby z tym zbytnio nie przesadzić!
![]() | ![]() |
W kilku miejscach będziesz miał okazję skorzystać z kolejnych skrótów (#1). Niewiele najprawdopodobniej na tym zyskasz, ale mimo wszystko warto je wybierać, gdyż ryzyko uderzenia w bandę czy inny tego typu obiekt jest zazwyczaj znikome. Kolejne zakręty musisz pokonywać BEZBŁĘDNIE. Skorzystaj z kolejnego skrótu (#2). Jest to niezwykle ważne, gdyż przed Tobą seria zakrętów, które zadecydują o końcowym zwycięstwie.
![]() | ![]() |
Najbardziej musisz pilnować się na ostrym łuku w prawo (#1). Musisz go BEZBŁĘDNIE pokonać. Jakiekolwiek zderzenia z otaczającymi Cię bandami są wykluczone! Jeżeli nie popełniłeś żadnych błędów, to powinieneś zdołać utrzymać prowadzenie. Pokonuj kolejne zakręty, pamiętając o tym, aby je maksymalnie ścinać (przy zachowaniu odpowiedniej dozy ostrożności). Do mety prowadzi prosty odcinek drogi (#2). Warto więc skorzystać z dostępnego nitro, tak aby ostatecznie przypieczętować swoje zwycięstwo.
![]() | ![]() |
Z racji tego, iż Vic posiada jeden z najlepszych pojazdów w grze za wszelką cenę powinieneś go spróbować zdobyć. W przypadku wylosowania złych kart możesz rozważyć powtórzenie zawodów, tak aby móc ponownie przystąpić do typowania.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.