Imprezy wyścigowe | Czarna lista 9 - Earl | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
1. Próba czasowa - Skyview & Waterfront
Niezbyt trudne wyzwania, w trakcie rozgrywania którego będziesz się jednak musiał liczyć z obecnością sił policji. Nie powinieneś mieć większych problemów z pokonaniem kilkunastu początkowych łuków. Uważaj jedynie przy ostrzejszym skręcie w lewo (#1), do którego dobrze byłoby odpowiednio podejść. Przeważająca część pościgu będzie toczyła się na długich prostych, na których bezproblemowo powinieneś osiągać spore prędkości (#2). Uważaj na policyjne radiowozy, które będą Cię oczywiście próbowały staranować.
![]() | ![]() |
2. Próba prędkości - Seagate & Horn
Najwyższą prędkość powinno ci się udać osiągnąć przy pierwszym fotoradarze (#1), a to dlatego, iż będziesz miał wystarczająco dużo czasu żeby się porządnie rozpędzić. Kolejne punkty nie powinny ci również sprawić większych problemów. Jedynym wyjątkiem jest fotoradar ulokowany niedaleko charakterystycznego wzniesienia (#2). Jeżeli nie będziesz często spoglądał na mapkę, to możesz go początkowo w ogóle nie zauważyć.
![]() | ![]() |
3. Próba czasowa - Bristol & Route 55
Zacznij od skorzystania z paru okolicznych skrótów (#1), które nie powinny Cię jednak zbytnio zwolnić. Przed Tobą seria stosunkowo ostrych łuków, z którymi jakoś sobie jednak poradzisz. Uważaj jednak, gdyż niedaleko jednej z bramek kontrolnych będziesz musiał ostrzej przyhamować (#2). Warto pomóc sobie załączając na chwilę spowolnienie czasu.
![]() | ![]() |
W pewnym miejscu będziesz miał okazję ułatwić sobie drogę wybierając dość niecodzienny skrót (#1). Przebij się przez pierwszą bramkę i ustaw samochód tak, żeby zmniejszyć ryzyko uderzenia o bandę. Będziesz zeskakiwał na kolejne platformy, które nie powinny jednak w żaden sposób wytrącić sterowanej maszyny. Nawet jeśli nieco zwolnisz, to i tak w ogólnym rozrachunku na wybraniu tego skrótu sporo zyskasz. Po dotarciu do rafinerii skorzystaj oczywiście z poznanej wcześniej bocznej dróżki (#2).
![]() | ![]() |
4. Tor - Boundary
Trasa ta nie jest zbyt trudna. Tradycyjnie już w kilku miejscach musisz się pilnować. Niedaleko miejsca startu natrafisz na ostrzejszy zakręt, który na dodatek powinno pokonywać się na trawie (#1). Musisz uważać, aby zbytnio nie zarzucić pojazdem, gdyż stracisz w ten sposób cenne sekundy. W kilku miejscach natrafisz na inne ostre skręty (#2). Pamiętaj o tym, aby w miarę możliwości agresywnie je ścinać. Końcówka jest już na szczęście banalnie prosta, dając ci tym samym szansę do wypracowania sporej przewagi nad rywalami (w momencie osiągnięcia mety).
![]() | ![]() |
5. Eliminacje - Fisher Road
Uważaj, gdyż tuż po starcie czeka Cię ostry skręt w lewo. Ustaw maszynę tak, żeby zapobiec zbytniemu zarzucaniu tyłu auta. Po kilku chwilach pojawi się możliwość skorzystania z poznanego już skrótu (#1), dzięki któremu można wypracować sobie naprawdę sporą przewagę nad rywalami. Skorzystaj z zapamiętanych skrótów, ulokowanych niedaleko rafinerii. Końcowa część okrążenia nie jest zbyt trudna, wymaga bowiem pokonania dwóch dość łagodnych łuków (#2). Jeśli tylko na nic nie wpadniesz powinieneś sobie z tym wyzwaniem bezproblemowo poradzić.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.