Imprezy wyścigowe | Czarna lista 11 - Big Lou
Aktualizacja:
Imprezy wyścigowe:
1. Próba prędkości - Seaside & Fisher
W trakcie rozgrywania tej próby będziesz się musiał liczyć z obecnością stróżów prawa. Na pierwsze patrole powinieneś zacząć wpadać mniej więcej w połowie drogi do celu. Z uzyskaniem odpowiedniej prędkości przy większości fotoradarów nie powinieneś mieć większych problemów. Trafiają się jednak pewne wyjątki. W przypadku trzeciego obiektu będziesz musiał poruszać się po trawie (#1). Staraj się mimo wszystko utrzymywać prosty tor jazdy. Pomagaj sobie nitro, uważaj też na auta cywilne! Nieco problemów możesz też mieć z fotoradarem ulokowanym przy niewielkich szykanach (#2), a to dlatego, iż początkowo możesz go nie zauważyć. Warto jest więc często zerkać na podręczną mapkę.
![]() | ![]() |
2. Próba czasowa - Chase & Waterfront
Przejazd ten nie jest zbyt wymagający, tym bardziej, że jego końcową część powinieneś już doskonale znać. Nieco bardziej wymagający jest sam początek. Przede wszystkim, będziesz musiał pokonać kilka ostrzejszych zakrętów, przy których warto oczywiście wjechać na trawę (#1). Co więcej, w pewnym miejscu (po lewej) zauważysz zapewne większy skrót. Śmiało pędź do przodu (#2). Maszyna przebije się przez drewnianą barierę, nie tracąc przy tym na szybkości. Miejsce to pamiętasz zapewne z pościgów z policją, był to bowiem jeden z zaznaczonych na mapie spowalniaczy.
![]() | ![]() |
3. Próba czasowa - Route 55 & North Bay
Tuż po starcie będziesz mógł wybrać polną dróżkę (#1), dzięki której nadrobisz co najmniej kilka sekund. Musisz się jednak liczyć z tym, iż powrót na właściwą drogę jest nieco utrudniony. Musisz być przygotowany do tego, aby ostro skręcić w prawo. W przeciwnym przypadku uderzysz w mur i stracisz zdobyte sekundy. W końcowej części przejazdu będziesz miał możliwość skrócenia sobie drogi przejeżdżając obok doskonale znanej stacji benzynowej (#2). Musisz się jednak bardzo pilnować, aby przypadkiem w nią nie uderzyć. Mimo wszystko warto zaryzykować.
![]() | ![]() |
Przed Tobą seria ostrych zakrętów. W większości przypadków będziesz mógł korzystać z cennych skrótów (#1). Nie martw się, nawet jeśli uderzysz w bandę, to i tak najprawdopodobniej nic nie stracisz, albowiem podczas "normalnego" przejazdu musiałbyś solidnie zwolnić.

4. Sprint - Bristol & Bayshore
Podobnie jak wcześniej, będziesz mógł skorzystać z doskonale poznanej polnej dróżki. Ponownie uczulam na wyjazd z tunelu, musisz się idealnie wpasować i powrócić na właściwy tor jazdy. Po drodze wpadniesz na co najmniej jeden godzien uwagi skrót (#1). Metalową bramą nie musisz się oczywiście przejmować, gdyż w żadnym wypadku Cię ona nie zwolni. W końcowej części przejazdu natrafisz ponadto na ostry skręt w prawo (#2). Jeśli chcesz możesz skorzystać ze spowolnienia czasu, aby ładniej go pokonać. Koniecznie musisz też wyhamować.
![]() | ![]() |
5. Drag - Heritage & Rosewood
Wyścig ten nie jest zbyt trudny. Przede wszystkim, powinieneś zjechać na prawidłowy tor jazdy, tak aby uniknąć ewentualnych czołowych zderzeń (#1). Teraz musisz jedynie wrzucać odpowiednio biegi oraz wymijać ruch uliczny (#2). Nitro w tym konkretnym przypadku nie jest nawet konieczne. Najważniejsze jest to, aby dojechać do mety bez żadnej stłuczki. W takiej sytuacji zdobycie pierwszej pozycji nie będzie wymagało jakiegoś szczególnego wysiłku.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.