NFS Most Wanted 2005: Imprezy wyścigowe Czarna lista 6 - Ming
Aktualizacja:
1. Sprint - West Park & Lyons
Powinieneś już powoli przyzwyczajać się do tego, iż na większości kolejnych tras będą dominowały długie proste. Musisz więc dysponować odpowiednio szybkim pojazdem, tak aby móc dotrzymać kroku pozostałym zawodnikom. Pierwsze łuki są bardzo proste do pokonania. Mniej więcej w połowie drogi czeka Cię jednak wyjątkowo ostry skręt w prawo (#1), przed którym koniecznie musisz zwolnić. Przed Tobą najtrudniejsze zakręty tego przejazdu. W pewnym miejscu będziesz musiał pokonać ich całą serię (#2). Radziłbym więc dokładnie je sobie wymierzać, tak aby przypadkowo nie uderzyć w bandę. Weź również pod uwagę to, iż znajdujesz się niedaleko mety, tak więc nie możesz się już dać nikomu wyprzedzić.
![]() | ![]() |
2. Próba czasowa - Interchange & Tunnel
Przejazd ten nie jest zbyt ciężki, musisz się jednak liczyć z obecnością stróżów prawa. W wielu miejscach będziesz mógł delikatnie ścinać zakręty. Zdecydowanie warto to robić. Po drodze będziesz też mógł skorzystać z dość oczywistego skrótu (#1). Uważaj, gdyż w dalszej części etapu pojawi się konieczność pokonania ostrzejszego zakrętu w prawo (#2). Obowiązkowo musisz przed nim wyhamować. Końcówka będzie od Ciebie wymagała wykonania kilku ostrożniejszych posunięć. Generalnie jednak nie masz się czego obawiać.
![]() | ![]() |
3. Sprint - Hwy 201 & Lyons
Na tej trasie jest WYJĄTKOWO dużo prostych, tak więc musisz pilnować się, gdyż przeciwnicy posiadają bardzo szybkie maszyny. Często korzystaj z nitro. Po dotarciu do rozwidlenia dróg wybierz oczywiście prawą odnogę (#1), tak aby nie tracić cennego czasu. Najtrudniejsza jest jak zwykle sama końcówka. Przede wszystkim, zetnij sobie drogę (#2). Bez obaw, nic na tym nie stracisz. JEDŹ PROSTO. Nie skręcaj zbyt wcześnie, gdyż uderzysz w mur. Po wyjechaniu z podziemnego garażu ostro skręć w prawo, a gdy tylko wyjedziesz na prostą skorzystaj z nitro.
![]() | ![]() |
4. Próba czasowa - Penitentiary
Początkowa część tego przejazdu nie powinna ci sprawić większych problemów. Uważaj jedynie na dość niepozorną skocznię, która może wytrącić Cię z upatrzonego toru jazdy. Po dotarciu do drogi prowadzącej pod autostradą radziłbym nieco zwolnić, gdyż istnieje duże ryzyko zderzenia z jednym z okolicznych słupów (#1). Powinieneś w końcu dojechać do centralnej części dzielnicy. Czeka Cię tu dość wymagający slalom (#2). Jeśli jednak posiadasz zwrotny wóz, to powinieneś sobie z nim w miarę sprawnie poradzić.
![]() | ![]() |
5. Sprint - Bond & Country Club
Etap ten jest stosunkowo ciężki, aczkolwiek można sobie z nim już przy pierwszym podejściu poradzić. Tuż po starcie będziesz musiał pokonać dwa ostre zakręty (#1). Pamiętaj o tym, aby odpowiednio się przed nimi ustawiać. Korzystaj też z nitro. Kolejne dwa zakręty pojawią się za kilka chwil. O ile z pierwszym powinno ci pójść dość gładko, o tyle drugi może sprawić trochę problemów (#2). Końcowa część przejazdu jest już pozbawiona większych utrudnień. Czekają Cię za to liczne proste. Dużo więc zależy od osiągów aktualnie posiadanej maszyny.
![]() | ![]() |
6. Drag - Riverside & Terrace
Kolejny wyścig Drag, w którym będziesz się musiał wykazać umiejętnością szybkiego zmieniania toru jazdy (#1). Wbrew pozorom, nie powinien ci on sprawić większych problemów, szczególnie gdy poznasz "rozkład" aut cywilnych.

7. Próba czasowa - Hwy 201 & Forest
Trasa ta jest wyjątkowo prosta, zakładając oczywiście, iż dysponujesz odpowiednio szybkim pojazdem. W początkowej fazie wyścigu będziesz musiał pokonać kilka prostych odcinków oraz niezbyt wymagających łuków. Uważaj, gdyż na niektórych z nich przy "ekstremalnych" prędkościach może Cię nieco wyrzucać (#1). Najwięcej problemów sprawi ci zapewne ostry skręt w lewo (#2). Jeśli chcesz możesz go spróbować ściąć, ale nie robiąc tego właściwie niewiele stracisz.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
a ja mam 9 lat i big lou pokonałem golfem i mam na nim 3 level policji
Lotus forever! zobaczcie co potrafi!
http://www.youtube.com/watch?v=1xKjf0ioMu4
Stranger thz za twój poradnik....teraz przejdę gierke ^^
jesteś dobry ale do mnie jesteś małe piwo i morzesz mnie pocałowac w d..e znasz przemka on tesz w to gra i jest na pierwszym miejscu
corvetta odblokowuje sie po zakonczeniu gry razem z bmw
Czy ktoś wie jak zdobyć CORVETTE kapitana CROSA??? jak coś to piszcie mi na gg to mój numer:21065388
jeszcze taka mala poprawka z mojej strony porsze cayman jest lepszy od lancera a to barona juz zwlaszcza wiec jak pokonacie barona bijcie sie o jego auto mi sie udalo minga nim pokonac kto wie moze gdybym nie mial lambo pewnie tez webster by przegral z nim
ludzie co z wami BMW ma maxymalnie wymaxowane przyśpieszenie i przyczepność dlatego nie można go już tuningować można podziękować za to razorowi :D a wy się męczycie z wyborem murcielago i porszakiem ok czaje że najpierw trzeba pokonać razora żeby mieć bmw ale po co się wysilać z tuningiem skoro 1 autem trzeba wygrać tylko 5 wysigów
tak poza tym poradnik kosztował 10 zł a nie 7
zajebisty poradnik utknąłem przy ronnim jakiś tydzień temu teraz już mam skonczoną kariere i w necie smigam swoja bmw-icą gdyby nie poradnik pewnie nadal bym walczył z #3
Ludzie ten poradnik jest super! Napewno warty tych głupich 7 złotych! Stranger sie przy nim zajebiś*ie napracował! Szacunek...Miałem dylemat między Porsche Carrera GT a Murcialago ten poradnik mi wszystko wyjaśnił :)
Mam crack do MOST WANTED wersja 1.2 gg : 527020 ksywka werkalo14
moja ulubiona czesc razwem z udnegraound 2
Ludzie, napiszcie proszę jak uciec gliniarzom na końcu po wygraniu wyścigu z Razor'em???
Nie mogę włączyć mapy, nie wiem gdzie jest ten p........... most na który mam jechać, ani nie dostałem smsa od Mii.
Poradzicie cosik????
Podziekował
Jasne, że można wchodzisz w menadżer profili i usuń tylko chyba musisz mieć w zanadżu drugi profil.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












