GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 9 - Earl | Need for Speed Most Wanted (2005)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

GŁÓWNY POJEDYNEK:

Pokonanie Earla nie jest niestety prostą sprawą. O ile z próbą prędkości nie powinieneś mieć żadnych problemów, o tyle sprint jest NIEZWYKLE wymagający. Musisz zaopatrzyć się w niezwykle zwrotny pojazd, albowiem końcowa część tego wyścigu będzie obfitowała w całą masę szykan, które będziesz musiał pokonywać bez jakichkolwiek problemów czy zarzucania tyłem auta. Osobiście proponuję Lancera lub Eclipse, bardziej doświadczeni gracze mogą spróbować zasiąść za sterami jednego z ostatnio odblokowanych pojazdów.

1. Próba prędkości - North Bay Cannery

Pierwsze wyzwanie jest wyjątkowo proste. Co więcej, nie musisz wcale osiągnąć linii mety na pierwszym miejscu! Skoncentruj się WYŁĄCZNIE na korzystaniu z nitro i osiąganiu maksymalnych prędkości przy wszystkich fotoradarach (#1). Uważaj, gdyż niektóre z nich umieszczono w dość zdradliwych miejscach (#2). Warto często spoglądać na minimapkę, tak aby ich nie przeoczyć.

1 - GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 9 - Earl | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
2 - GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 9 - Earl | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

2. Sprint - Camden & Route 55

Początkowa część wyścigu jest jeszcze stosunkowo prosta. Przed Tobą seria łagodniejszych łuków. Korzystaj oczywiście z okolicznych skrótów (#1), uważając jednak przy tym, aby nie uderzyć o bandę. Uważaj na wyjątkowo ostre skręty, które zaczną się wkrótce pojawiać (#2). W szczególności mam tu na myśli nawrót w prawo, zlokalizowany niedaleko rafinerii. Na mapie NIE ZAZNACZONO odpowiedniego skrótu. Aby z niego korzystać proponowałbym więc na chwilę odpalić spowolnienie czasu, dzięki któremu będziesz się mógł odpowiednio wpasować.

2 - GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 9 - Earl | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
Kolejny trudny zakręt prowadzi do dwóch charakterystycznych łuków, z którymi miałeś już zapewne do czynienia podczas niejednego pościgu (#1) - GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 9 - Earl | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

Kolejny trudny zakręt prowadzi do dwóch charakterystycznych łuków, z którymi miałeś już zapewne do czynienia podczas niejednego pościgu (#1). Pamiętaj o tym, aby zbytnio nie zarzucać tyłem auta. Po ominięciu tego fragmentu będziesz musiał ponownie zwolnić, tak aby poprawnie pokonać ostry zakręt w lewo (#2).

3 - GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 9 - Earl | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
Tak jak już wspomniałem, najtrudniejsza będzie sama końcówka - GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 9 - Earl | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

Tak jak już wspomniałem, najtrudniejsza będzie sama końcówka. Łagodniejsze zakręty powinieneś pokonywać przy możliwie jak najwyższych prędkościach (#1), tak aby nie dać przeciwnikowi szans do zorganizowania kontrataku. Najwięcej problemów sprawi ci zapewne przeprawa przez dzielnicę mieszkaniową. Czeka Cię seria wyjątkowo ostrych zakrętów. Pamiętaj, iż wiele z nich możesz ścinać. Nie pozwól się wyprzedzić, gdyż nie będziesz już mógł odrobić tej straty. Jeśli po wyjechaniu z tej dzielnicy będziesz dalej na prowadzeniu, to nie powinieneś go już stracić (#2). Ewentualnie możesz sobie pomagać nitro, ale uważaj żeby z tym nie przesadzić. Ustaw się w taki sposób, aby perfekcyjnie wykonać ostatni skok.

4 - GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 9 - Earl | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
Mitsubishi Lancer (samochód Earla) nie jest samochodem, o który powinieneś za wszelką cenę walczyć - GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 9 - Earl | Need for Speed Most Wanted (2005) - Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

Mitsubishi Lancer (samochód Earla) nie jest samochodem, o który powinieneś za wszelką cenę walczyć. Przemawia za tym kilka czynników. Głównym z nich jest Subaru Impreza. Samochód ten będziesz mógł za kilka chwil zakupić. W moim przekonaniu jest on znacznie lepszy. Nie rozpaczaj więc jeśli wylosujesz "złe" karty.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2014-03-08
11:16

zanonimizowany982132 Junior

Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.

Komentarz: zanonimizowany982132
2014-03-29
13:38

zanonimizowany982132 Junior

W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.

Komentarz: zanonimizowany982132
2014-12-14
10:28

MarkoTechniko Chorąży

Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.

Komentarz: MarkoTechniko
2016-03-22
02:52

zanonimizowany921834 Legionista

👍

UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!

Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.

Komentarz: zanonimizowany921834
2022-01-15
23:14

Seba01 Pretorianin

Seba01
👍

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.

Komentarz: Seba01

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl