Opis | Czarna lista 12 - Izzy | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
Zwróć uwagę na to, iż oprócz pokonania Vica udało ci się odblokować nowy sektor planszy (okręg Camden Beach). Musisz się więc liczyć z tym, iż kolejne wyścigi będą rozgrywane na nieznanych ci jeszcze terenach.
Jeśli zaś chodzi o samochody, obowiązkowo powinieneś się oczywiście przejechać do salonu samochodowego, aby obejrzeć nowe modele. Zakładam jednak, iż udało ci się wylosować auto Vic'a. W takiej sytuacji wizyta w salonie zakończy się najprawdopodobniej jedynie na "odnotowaniu" dostepnych modeli. A są to:
Renault Clio V6 (#1) jest sprytnym małym wozikiem, który w szczególności powinien zainteresować te osoby, które preferują auta przyczepne, ale niekoniecznie wyjątkowo szybkie. Clio pokazuje swoja zalety szczególnie w trakcie pokonywania wąskich, a na dodatek niezwykle krętych odcinków. Mimo wszystko w moim osobistym przekonaniu jest nieznacznie słabszy (w ogólnym rozrachunku) od swojego "klasowego" konkurenta.
Toyota Supra (#2) powinna znajdować się już w Twoim garażu. Jeżeli tak się nie stało wypadałoby się nią bliżej zainteresować, gdyż samochód ten powinien Ci na dość długo wystarczyć. Supra jest oczywiście mniej zwinna od Clio, ale nadrabia to osiągami, co jest szczególnie zauważalne w trakcie pokonywania niewielkich łuków. To zdecydowanie najlepszy pojazd z jakim miałeś do czynienia do tej pory.
Toyotę Suprę będziesz musiał oczywiście poddać tuningowi. W przypadku rasowania auta Vica zabawa ograniczy się zapewne do zamontowania kilku nowych elementów mechanicznych. W przypadku rasowania auta seryjnego musisz się niestety liczyć ze sporymi wydatkami. W takiej sytuacji najlepiej byłoby pozbyć się dotychczasowego Mitusbishi Eclipse. Nie zapomnij tylko o sprzedaniu części, tak aby na tej sprzedaży zarobić możliwie jak najwięcej. Nie masz się jednak czego obawiać, gdyż Supra sprawdzi się w niemal wszystkich typach zawodów.
![]() | ![]() |
Wymagania Izzy są następujące:
1) 4 wygrane wyścigi
2) 3 zaliczone kamienie milowe
3) Notowania ogółem - co najmniej 180000 punktów.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.