GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 5 - Webster | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Po raz pierwszy będziesz miał do czynienia z koniecznością zaliczenia TRZECH, a nie dwóch wyścigów. Na szczęście nie są one zbyt trudne, zakładając oczywiście, iż dysponujesz odpowiednio szybkim i jednocześnie bardzo zwinnym pojazdem.
1. Sprint - Beach & Chancellor
Na początek czeka Cię oczywiście seria dość wymagających szykan. W pewnym miejscu będziesz mógł skorzystać ze skrótu (#1). Jest on niezwykle ważny, gdyż przeciwnik właśnie tu powinien się skierować. Tylko w ten sposób możesz więc utrzymać prowadzenie. Po drodze będziesz oczywiście wpadał na inne skróty. Wyjątkowo radziłbym wpasować się w tunel znajdujący pod latarnią morską (#2).
![]() | ![]() |
W końcowej części przejazdu będziesz musiał pokonać dwa wyjątkowo wymagające łuki (#1), z którymi miałeś już do czynienia w przeszłości. Koniecznie pomagaj sobie nitro oraz spowolnieniem czasu!!

2. Próba prędkości - State & Petersburg
Ten pojedynek będzie zdecydowanie najtrudniejszy a to dlatego, iż fotoradary umieszczono w wyjątkowo niewygodnych miejscach. Nie tylko musisz odpowiednio wchodzić w niektóre zakręty, ale i umiejętnie korzystać z nitro. Świetnym przykładem może być pierwszy fotoradar, ulokowany przy serii dość ostrych skrętów (#1). Najważniejsze jest to, aby w pierwszy z nich wejść nieco szerzej (wyjeżdżając lekko na trawę), a następnie przydusić nitro (i modlić się o brak ruchu ulicznego ;-)). Z kolejnymi zakrętami wcale nie będzie lepiej. Niemal zawsze będziesz musiał w nie odpowiednio wchodzić (#2). Jedyny wyjątek stanowi ostatni fotoradar, który ulokowano w długim tunelu.
![]() | ![]() |
3. Sprint - State & Warrent
Na początek będziesz oczywiście musiał pokonać kilka szykan. Uważaj na ostrzejsze zakręty (#1), przed którymi obowiązkowo będziesz musiał hamować. Je same należy oczywiście odpowiednio ścinać. Kolejne segmenty trasy powinny ci być doskonale znane. Sądzę więc, iż dodatkowe opisy są raczej zbędne. Uważaj na ostrzejszy zakręt w lewo (#2), poprzedzający wjazd na autostradę.
![]() | ![]() |
Nie muszę chyba dodawać, iż powinieneś przez cały czas utrzymywać maksymalną prędkość, a na dodatek pomagać sobie nitro. Uważaj w parku (#1), który zapewne nie zdołałeś jeszcze opanować. Dalsza część przejazdu pozbawiona jest już trudniejszych momentów. Czekają Cię dłuższe proste z niezbyt wymagającymi łukami.

O maksymalnie podrasowanego Chevroleta Corvette, którym jeździł Webster zdecydowanie warto zawalczyć. Podobnie jak wcześniej, nie będziesz się oczywiście musiał do tej maszyny przesiąść. Sporo możesz natomiast zyskać na jej sprzedaży.
0
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Czarna lista 5 - Webster
- Opis | Czarna lista 5 - Webster | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Imprezy wyścigowe | Czarna lista 5 - Webster | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Kamienie milowe | Czarna lista 5 - Webster | Need for Speed Most Wanted (2005)
- GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 5 - Webster | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Czarna lista 5 - Webster
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.