GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 10 - Baron | Need for Speed Most Wanted (2005)
Aktualizacja:
GŁÓWNY POJEDYNEK:
Tym razem oba wyścigi są BANALNIE proste. Nie trzeba nawet dysponować maksymalnie stuningowanym pojazdem. W przypadku pierwszej próby liczy się dobre poznanie trasy. W wyścigu Drag dużo zależy już natomiast od szczęścia. Generalnie jednak nie masz się czego obawiać.
1. Sprint - North Bay & Harbour
Pościg jest wyjątkowo łatwy. W jego początkowej fazie będziesz musiał pokonać kilka łagodnych łuków, z którymi nie powinieneś mieć najmniejszych problemów. Ostrzejsze zakręty próbuj ścinać. Warto też oczywiście korzystać z licznych skrótów (#1). Wiele z nich powinieneś już znać na pamięć. Przed Tobą seria nieco ostrzejszych łuków. Porsche Barona nie powinno się jednak do Ciebie nawet zbliżyć. W końcowej części pościgu radziłbym skorzystać z niewielkiego skrótu (#2). Sama końcówka jest już banalna. Ze strony przeciwnika nie musisz się właściwie niczego obawiać.
![]() | ![]() |
2. Drag - Harbour & Ocean
Kolejny prosty wyścig. W jego początkowej fazie będziesz musiał uważać na ogromną ciężarówkę, która nadjedzie z lewej strony (#1). Skieruj się na przeciwległy pas, aby ją bezpiecznie ominąć. Teraz musisz jedynie przyśpieszać, omijając oczywiście cywilne pojazdy.

O samochód Barona (Porsche Cayman S) RADZIŁBYM powalczyć. Przemawia za tym kilka czynników. Po pierwsze, jest to jeden z najciekawszych pojazdów, które do tej pory zostały odblokowane. Po drugie, auto Barona zawiera kilka bardziej rozbudowanych komponentów, do których standardowo nie miałbyś jeszcze dostępu. Auta tego radziłbym więc nie sprzedawać, nawet jeśli planujesz pozostać jeszcze przez jakiś czas przy modelach Mitsubishi czy Toyoty.
0
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
- Czarna lista 10 - Baron
- Opis | Czarna lista 10 - Baron | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Imprezy wyścigowe | Czarna lista 10 - Baron | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Kamienie milowe | Czarna lista 10 - Baron | Need for Speed Most Wanted (2005)
- GŁÓWNY POJEDYNEK | Czarna lista 10 - Baron | Need for Speed Most Wanted (2005)
- Czarna lista 10 - Baron
- Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany982132 Junior
Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.
zanonimizowany982132 Junior
W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.
MarkoTechniko Chorąży
Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.
zanonimizowany921834 Legionista
UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!
Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.
Seba01 Pretorianin

Mała porada co do auta Minga: Musicie go wygrać, a jak mając to Lambo zajedziecie do marketu, zauważycie, że posiada on osiągi wymaksowane, których normalnie nie kupicie przy innych autach. Jedynie tylko nitro trzeba dokupić i bez problemu przejdziecie nią pozostałe wyścigi. Sam mam prawie wszystkie zdobyte auta (oprócz Taza), które nadal trzymam w garażu, 500 tys. gotówki, początkowe auto (Chevrolet), wszystkie zaliczone dotychczas kamienie milowe i wyścigi i maksowałem możliwie jak się da konkretne auta do określonego gościa z CL: Golfem aż do Supry, Suprą aż do Caymana S i tym Porsche aż do Gallardo i (prawdopodobnie) pojadę nim do końca. A tak to świetny poradnik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.