Rozbita jednostka | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
Aktualizacja:
Rozbita jednostka to poboczne zadanie dotyczące oswobodzenia akolity Franka, który jest przetrzymywany w siedzibie frakcji Banitów. W celu uwolnienia Franka będziesz musiał poczynić stosowne przygotowania i spotkać się z kilkoma osobami.
Jak odblokować quest: Rozmowa z Frankiem i następnie z Konradem w Fort.

W południowo-wschodniej części lokacji Fort znajdują się klatki i w jednej z nich przetrzymywany jest więzień Frank z frakcji Kleryków. Możesz odbyć z nim krótką rozmowę, jak również porozmawiać z Żelazną Madison, która pilnuje więźniów.
Udaj się teraz do bunkra Bunkier Księcia i zejdź do piwnicy gdzie prowadzone są prace nad skonstruowaniem bomby (główny quest Big Bang). Porozmawiaj tu z Konradem i wypytaj go o grupę, której członkiem był Frank. Otrzymasz namiary na kryjówkę frakcji Kleryków.

Klerycy ukrywają się na wzgórzu na wschód od Fort i możesz tam dotrzeć wspinając się po skalnych półkach lub pomagając sobie jet packiem. Zagadaj do Hartmuta i wspomnij w trakcie rozmowy o Franku (100XP). Możesz zaoferować pomoc w jego uratowaniu i porozmawiać na temat planu oswobodzenia Franka. Możesz odebrać od Hartmuta 1000 Elexitu do wykupienia Franka.
Quest możesz zaliczyć na dwa główne sposoby:
- Porozmawiaj z Księciem Loganem w Bunkier Księcia i przekaż mu 1000 Elexitu od kleryków, dzięki czemu Frank zostanie uwolniony. Jeśli jesteś w dobrych relacjach z Księciem to odda ci 1000 Elexitu i otrzymasz też 100XP.
- Jeżeli Żelazna Madison nie żyje (mogła zginąć jeśli podjąłeś się questu Życie i śmierć od Cindy) to możesz udać się od razu do Franka i powiedzieć mu, że może uciec. Otrzymasz podziękowania i 200XP. Zachowasz też w ten sposób 1000 Elexitu, bo nie musisz w ogóle spotykać się z Księciem.
Powróć do Hartmuta żeby zakończyć quest i otrzymać 300 Elexitu.
NPC w zadaniu: Frank, Żelazna Madison (Iron Madison), Książe Logan, Hartmut
0
- Elex - poradnik do gry
- Opis przejścia gry
- Zadania poboczne
- Tavar
- Zadania w Forcie | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Arena/ Naszprycuj Dóżego Jima | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Lepkie łapy | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Dostawa złomu | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Kryjówka złodzieja | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Konfederacja włóczęgów | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Rozbita jednostka | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Cięzka strata | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Zadania w krainie Tavar | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Tavar
- Zadania poboczne
- Opis przejścia gry
Komentarze czytelników
Yousek Legionista
Po pokonaniu Big Bang podszedłem do Logana i mam opcje zamij się konradem. Logan się wkurzy a gra mi oznajmia że ta decyzja będzie miała długofalowe konsekwencje.
Jak ta decyzja wpłynie na świat gry? Poprostu bandyci będą na mnie polować czy co?
I3lackHole Chorąży
Ostateczne ustalenia | Ignadon | Zadania poboczne
https://www.gry-online.pl/poradniki/elex/&PART=83
Jest też trzecie rozwiązanie, przed oddaniem broni i pancerza Eliemu można zabić Wilka przebywającego w kopalni. Eli się ucieszy że ktoś wykonał za niego robotę, ale stwierdzi że musi się pozbyć ostatniego światka jego ucieczki i zaatakuje gracza. Po wygranej można odzyskać Broń Eliego.
elathir Legend
W zadaniu Konflikt w Abessie jest bug. Otóż w trakcie wykonywania zadania Środki bezpieczeństwa nie zagadałem do Rileya i wykonałem je bez rozmowy z nim a więc bez przegarowania tarczy, jednak gra traktuje takie rozwiązanie jako przeprogramowanie tarczy. By
trzeba wziąć od niego questa i go nie wykonać.
zanonimizowany1358007 Pretorianin
Misja Strażnik bramy.
Poszukuję Wardeka oraz Thoralda, wie ktoś jak ich zlokalizować?
janni3525405127 Junior
W dolinie wyklętych, obok portalu jest wejście do jaskiń, znajduje się tam boss oraz Pocałunek Śmierci
Obrażenia 87 siła 76 budowa 92 wart prawie 5K
WHO Junior
legendarną bronią jest również ,,Opiekacz'''' który można znałeś w Hort.
I zastanawiam się dlaczego te legendarni nie można ulepszać i chyba nie można dać 2-3 kamieni tylko jeden.
SZPROTSSMOKE420 Junior
Siemanko ciekawostka dla niewiedzących elex w czystej formie można kupić również u ridera nie daleko południowych klifów
Necross123 Konsul
Ta misja "Rozbita jednostka" jest o tyle ciekawym przypadkiem zadania, że jako jedyne zadanie warto zaczynać, będąc już we frakcji Banitów bądź Kleryków. Co prawda w przypadku Banitów różnica objawia się jedynie podczas rozmowy z Hartmutem (dodatkowy wybór odpowiedzi związane ze wzrostem/spadkiem oziębłości), ale w przypadku Kleryków różnica jest definitywnie widoczna nie tylko w starcie zadania, ale też wtedy, gdy zdecydujemy się na wariant z okupem.
Zdecydowanie warto to zadanie zaczynać będąc we wspomnianych frakcjach (Klerycy bądź Banici).
Necross123 Konsul
Takie szybkie przypomnienia dotyczących niektórych zadań (i które w niektórych wypadkach jest zapisane w notatkach)
a) Jest trzecie rozwiązanie dotyczącego wejścia do Miasta pod Kopułą - zostań Klerykiem. Dzięki temu pojawia się dodatkowa opcja umożliwiająca wejście do tego miasta. Warto też wspomnieć, że wtedy zadanie z przepustkami zostanie zablokowane, więc jeśli zamierzasz zostać Klerykiem, zrób zadanie od Huntera, gdy jeszcze jesteś neutralny (do momentu, gdy dostaniesz identyfikator dla siebie i dla Coppera). Dzięki temu będziesz mógł zdecydować, czy oddać identyfikator Cooperowi czy Erichowi, gdy wejdziesz jako Kleryk.
Dlaczego wspomniałem, że zadanie z przepustkami zostanie wtedy zablokowane, gdy dołączymy do Kleryków? Dlatego, że jeśli porozmawiamy z nim, będąc już Klerykiem, wtedy relacje z Hunterem automatycznie się pogorszą.
Warto też wspomnieć, że wejście trzecim sposobem (bez zadania "Zamknięcie") nie ma wpływu na wybór strony w konflikcie.
b) Pamiętajmy, że jest ukryte zadanie związane ze Szponami, a które zleca nam Alois. Robimy zadanie "Dziwny mechanizm" jak zwykle, do momentu rozmowy z Hectorem. Rozmawiamy z nim jak zwykle, ale przerywamy rozmowę, gdy pojawi się dialog związany z dołączeniem do Szponów. Wracamy do Alois, wybieramy temat tajnego stowarzyszenia i podejmujemy decyzję (ważną decyzję):
- Jeśli okłamiemy Alois w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy nagroda będzie mniejsza, ale Szpony przeżyją.
- Jeśli powiemy prawdę w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy dostaniemy 1000 elexitu następnego dnia, ale Szpony zginą wtedy.
c) Zadanie od Angrima "Fałszywe Nauki" jest zależne od zadania "Niebezpieczne towary".
- Jeśli Bertram nas nie zaczepił podczas zadania "Niebezpieczne towary", to Angrim w dalszej części zadania wyśle nas do drogi koło Dziupli
- Jeśli zaczepił nas podczas tamtego zadania (co może się zdarzyć, jeśli wyruszyliśmy tam z Durasem na początku gry i zebraliśmy tam wszystkie bronie), to wtedy odszukujemy Bertrama w mieście i to tutaj podejmujemy decyzję.
I taka ciekawostka: W przypadku niektórych postaci (jeśli podejmujemy się pierwszej rozmowy) będąc już we frakcji, może pojawić się dodatkowy dialog. W niektórych przypadkach (np. w przypadku Caleba w Mieście pod Kopułą będąc Klerykiem) polepszą się wasze stosunki, natomiast w innych (jak np. rozmowa z Blakiem w Forcie będąc Klerykiem) może się pogorszyć, jeśli wybierzemy w tym momencie specjalną opcję, która się pojawiła podczas pierwszej rozmowy.
RockMaster Junior
Hej mam problem z zdobyciem umiejętności Kleryków po dołączeniu do frakcji podchodzę do Baldera na przeciwko katedry a on nie reaguje tylko coś powie i nie mogę zdobyć umiejętności mogę jeszcze powiedzieć że skończyłem wszystkie misje poboczne
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
