Podróż samotnego kleryka [Falk] | Zadania towarzyszy | Solucja Elex
Aktualizacja:
Podróż samotnego Kleryka to quest towarzysza w grze Elex powiązany z tytułowym klerykiem Falkiem. Zaliczenie tego opcjonalnego questu pozwoli ci przyłączyć na stałe Falka do drużyny, ale najpierw musisz przedostać się na dach konwertera gdzie Falk został uwięziony po pojawieniu się potworów.
Jak odblokować quest: Rozmowa z Falkiem w Konwerter w Edan.
![Konwerter w krainie Edan - musisz dotrzeć na jego szczyt - Podróż samotnego kleryka [Falk] | Zadania towarzyszy | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1840/86678149.jpg)
Odnalezienie Falka nie jest łatwym zadaniem, bo ukrywa się on na dachu konwertera Konwerter w Edan. Konwerter znajduje się na północny-zachód od Goliet, ale nie badaj tego miejsca zbyt wcześnie, bo spotkasz w okolicy Albów i dość silne potwory.
Zacznij od odnalezienia wejścia do konwertera u jego podstawy. W pobliżu może przebywać dwóch Albów z głównego questu Kontakt - zabij ich lub omiń. Niedaleko konwertera rozstawiony jest też potężny mech Kolos bojowy, ale nie musisz z nim walczyć.
![Podróż na szczyt konwertera odbywa się na zasadzie docierania do kolejnych wind - Podróż samotnego kleryka [Falk] | Zadania towarzyszy | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1840/86678164.jpg)
Podróż na szczyt konwertera odbywa się na zasadzie docierania do kolejnych wind. Oprócz tego na wyższych piętrach musisz pokonywać potwory Threatening Rotboar (zmutowane dziki). Do zabicia są w sumie cztery dziki i otrzymasz z tego tytułu 500XP. Na jednym z pięter czeka ponadto nieco silniejszy Deadly Slime Drakon. Otrzymasz 160XP za zabicie Drakona i kolejne 500XP za oczyszczenie konwertera ze wszystkich (w sumie pięciu) potworów.
Falka spotkasz po dotarciu na dach konwertera (powyższy obrazek). Jeśli pominąłeś jakieś potwory z konwertera to powróć do nich i zajmi się nimi. W przeciwnym razie poinformuj Falka o oczyszczeniu drogi do wyjścia (możesz też zażądać zapłaty za robotę - otrzymasz 150 Elexitu, ale pogorszysz relacje z Falkiem). Na sam koniec spotkania możesz zaprosić Falka do drużyny (500XP). Przy okazji odblokujesz też nowy związany z nim quest - Elementy techniczne potrzebne Falkowi.
NPC w zadaniu: Falk
0
- Elex - poradnik do gry
- Opis przejścia gry
- Zadania towarzyszy
- Towarzysze w Elex | Zadania towarzyszy | Solucja Elex
- Berserker wojownik [Duras] | Zadania towarzyszy | Solucja Elex
- Na wpół uszkodzona puszka [C.R.O.N.Y. U4] | Zadania towarzyszy | Solucja Elex
- Sprytny oszust [Ray] | Zadania towarzyszy | Solucja Elex
- Garść kryształków [Ray] | Zadania towarzyszy | Solucja Elex
- Rozgniewana dziewczyna [Zołza] | Zadania towarzyszy | Solucja Elex
- Podróż samotnego kleryka [Falk] | Zadania towarzyszy | Solucja Elex
- Elementy techniczne potrzebne Falkowi [Falk] | Zadania towarzyszy | Solucja Elex
- Wybraniec [Kaja] | Zadania towarzyszy | Solucja Elex
- Zadania towarzyszy
- Opis przejścia gry
Komentarze czytelników
Yousek Legionista
Po pokonaniu Big Bang podszedłem do Logana i mam opcje zamij się konradem. Logan się wkurzy a gra mi oznajmia że ta decyzja będzie miała długofalowe konsekwencje.
Jak ta decyzja wpłynie na świat gry? Poprostu bandyci będą na mnie polować czy co?
I3lackHole Chorąży
Ostateczne ustalenia | Ignadon | Zadania poboczne
https://www.gry-online.pl/poradniki/elex/&PART=83
Jest też trzecie rozwiązanie, przed oddaniem broni i pancerza Eliemu można zabić Wilka przebywającego w kopalni. Eli się ucieszy że ktoś wykonał za niego robotę, ale stwierdzi że musi się pozbyć ostatniego światka jego ucieczki i zaatakuje gracza. Po wygranej można odzyskać Broń Eliego.
elathir Legend
W zadaniu Konflikt w Abessie jest bug. Otóż w trakcie wykonywania zadania Środki bezpieczeństwa nie zagadałem do Rileya i wykonałem je bez rozmowy z nim a więc bez przegarowania tarczy, jednak gra traktuje takie rozwiązanie jako przeprogramowanie tarczy. By
trzeba wziąć od niego questa i go nie wykonać.
zanonimizowany1358007 Pretorianin
Misja Strażnik bramy.
Poszukuję Wardeka oraz Thoralda, wie ktoś jak ich zlokalizować?
janni3525405127 Junior
W dolinie wyklętych, obok portalu jest wejście do jaskiń, znajduje się tam boss oraz Pocałunek Śmierci
Obrażenia 87 siła 76 budowa 92 wart prawie 5K
WHO Junior
legendarną bronią jest również ,,Opiekacz'''' który można znałeś w Hort.
I zastanawiam się dlaczego te legendarni nie można ulepszać i chyba nie można dać 2-3 kamieni tylko jeden.
SZPROTSSMOKE420 Junior
Siemanko ciekawostka dla niewiedzących elex w czystej formie można kupić również u ridera nie daleko południowych klifów
Necross123 Konsul
Ta misja "Rozbita jednostka" jest o tyle ciekawym przypadkiem zadania, że jako jedyne zadanie warto zaczynać, będąc już we frakcji Banitów bądź Kleryków. Co prawda w przypadku Banitów różnica objawia się jedynie podczas rozmowy z Hartmutem (dodatkowy wybór odpowiedzi związane ze wzrostem/spadkiem oziębłości), ale w przypadku Kleryków różnica jest definitywnie widoczna nie tylko w starcie zadania, ale też wtedy, gdy zdecydujemy się na wariant z okupem.
Zdecydowanie warto to zadanie zaczynać będąc we wspomnianych frakcjach (Klerycy bądź Banici).
Necross123 Konsul
Takie szybkie przypomnienia dotyczących niektórych zadań (i które w niektórych wypadkach jest zapisane w notatkach)
a) Jest trzecie rozwiązanie dotyczącego wejścia do Miasta pod Kopułą - zostań Klerykiem. Dzięki temu pojawia się dodatkowa opcja umożliwiająca wejście do tego miasta. Warto też wspomnieć, że wtedy zadanie z przepustkami zostanie zablokowane, więc jeśli zamierzasz zostać Klerykiem, zrób zadanie od Huntera, gdy jeszcze jesteś neutralny (do momentu, gdy dostaniesz identyfikator dla siebie i dla Coppera). Dzięki temu będziesz mógł zdecydować, czy oddać identyfikator Cooperowi czy Erichowi, gdy wejdziesz jako Kleryk.
Dlaczego wspomniałem, że zadanie z przepustkami zostanie wtedy zablokowane, gdy dołączymy do Kleryków? Dlatego, że jeśli porozmawiamy z nim, będąc już Klerykiem, wtedy relacje z Hunterem automatycznie się pogorszą.
Warto też wspomnieć, że wejście trzecim sposobem (bez zadania "Zamknięcie") nie ma wpływu na wybór strony w konflikcie.
b) Pamiętajmy, że jest ukryte zadanie związane ze Szponami, a które zleca nam Alois. Robimy zadanie "Dziwny mechanizm" jak zwykle, do momentu rozmowy z Hectorem. Rozmawiamy z nim jak zwykle, ale przerywamy rozmowę, gdy pojawi się dialog związany z dołączeniem do Szponów. Wracamy do Alois, wybieramy temat tajnego stowarzyszenia i podejmujemy decyzję (ważną decyzję):
- Jeśli okłamiemy Alois w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy nagroda będzie mniejsza, ale Szpony przeżyją.
- Jeśli powiemy prawdę w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy dostaniemy 1000 elexitu następnego dnia, ale Szpony zginą wtedy.
c) Zadanie od Angrima "Fałszywe Nauki" jest zależne od zadania "Niebezpieczne towary".
- Jeśli Bertram nas nie zaczepił podczas zadania "Niebezpieczne towary", to Angrim w dalszej części zadania wyśle nas do drogi koło Dziupli
- Jeśli zaczepił nas podczas tamtego zadania (co może się zdarzyć, jeśli wyruszyliśmy tam z Durasem na początku gry i zebraliśmy tam wszystkie bronie), to wtedy odszukujemy Bertrama w mieście i to tutaj podejmujemy decyzję.
I taka ciekawostka: W przypadku niektórych postaci (jeśli podejmujemy się pierwszej rozmowy) będąc już we frakcji, może pojawić się dodatkowy dialog. W niektórych przypadkach (np. w przypadku Caleba w Mieście pod Kopułą będąc Klerykiem) polepszą się wasze stosunki, natomiast w innych (jak np. rozmowa z Blakiem w Forcie będąc Klerykiem) może się pogorszyć, jeśli wybierzemy w tym momencie specjalną opcję, która się pojawiła podczas pierwszej rozmowy.
RockMaster Junior
Hej mam problem z zdobyciem umiejętności Kleryków po dołączeniu do frakcji podchodzę do Baldera na przeciwko katedry a on nie reaguje tylko coś powie i nie mogę zdobyć umiejętności mogę jeszcze powiedzieć że skończyłem wszystkie misje poboczne
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
