Mapa Tavar [Fort] | Atlas świata Elex
Przygotowaliśmy dla Was mapę krainy Tavar ze wszystkimi sprzedawcami i portalami. Dla Waszej wygody zaznaczyliśmy też wszystkich trenerów umiejętności w Elex!
Aktualizacja:
Tavar to pustynna kraina pełna niebezpieczeństw. Spotkasz tu sporo silnych potworów, więc aby mieć jakiekolwiek szanse w walce z nimi, zalecamy zdobyć przynajmniej 10-15 poziom postaci. Oczywiście poruszanie się na niższym poziomie bohatera również jest możliwe, dzięki mocy plecaka odrzutowego. Na terenach Tavar swoją siedzibę zbudowała frakcja Banitów - ugrupowanie stworzyło miasto Fort. Oprócz tego warto odwiedzić lokacje Sandy Pines, w której spotkasz Ray'a - później może on stać się twoim towarzyszem.
Fort
Fort to główna siedziba frakcji Banitów - na ich czele stoi William, ale w ugrupowaniu znaczące zdanie ma również Chloe oraz Mad Bob. Do miasta najlepiej wejść od południowej strony, ponieważ północna brama jest strzeżona przez Spike, który zażąda łapówki (możesz też z nim walczyć lub użyć umiejętności Sugestia (Suggestion). Najciekawszym miejscem w Forcie jest arena - możesz tam toczyć pojedynki i za wygrane walki zgarniać punkty doświadczenia oraz Elexit. Jeśli spotkałeś wcześniej Ray'a w Sandy Pines, to w mieście będziesz mógł go dołączyć do swojej drużyny (po wykonaniu misji). Poza tym znajdziesz tutaj sporo handlarzy i trenerów umiejętności oraz kilka ciekawych zadań. Wśród misji warto wyróżnić najłatwiejsze zadanie w Forcie:
- Grenade Delivery - zadanie polegające na kradzieży skrzynek z granatami otrzymasz od Blake'a. W tym celu udaj się do Duke's Bunker i skieruj się schodami na dół. Przejdź w tryb skradania i uważaj, by Camp Master cię nie zauważył. Zabierz trzy skrzynie z granatami i wróć do zleceniodawcy. Za wykonanie zadania otrzymasz łącznie 300 punktów doświadczenia oraz będziesz mógł wybrać część granatów lub 200 Elexitu.
- Goods Trader
- Weapons Trader
- Doc
- Hank
- Camp Master
- Barkeeper
![Wejście przez północą bramę skutkuje spotkaniem ze strażnikiem żądającym łapówki. - Mapa Tavar [Fort] | Atlas świata Elex - Elex - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1840/430905134.jpg)
Poniżej znajdziesz listę handlarzy oraz trenerów umiejętności dostępnych w Forcie:
Handlarze:
Trenerzy:
- William
- Big Jim
- Doc
- Mad Bob
- Chloe
0
Komentarze czytelników
Yousek Legionista
Po pokonaniu Big Bang podszedłem do Logana i mam opcje zamij się konradem. Logan się wkurzy a gra mi oznajmia że ta decyzja będzie miała długofalowe konsekwencje.
Jak ta decyzja wpłynie na świat gry? Poprostu bandyci będą na mnie polować czy co?
I3lackHole Chorąży
Ostateczne ustalenia | Ignadon | Zadania poboczne
https://www.gry-online.pl/poradniki/elex/&PART=83
Jest też trzecie rozwiązanie, przed oddaniem broni i pancerza Eliemu można zabić Wilka przebywającego w kopalni. Eli się ucieszy że ktoś wykonał za niego robotę, ale stwierdzi że musi się pozbyć ostatniego światka jego ucieczki i zaatakuje gracza. Po wygranej można odzyskać Broń Eliego.
elathir Legend
W zadaniu Konflikt w Abessie jest bug. Otóż w trakcie wykonywania zadania Środki bezpieczeństwa nie zagadałem do Rileya i wykonałem je bez rozmowy z nim a więc bez przegarowania tarczy, jednak gra traktuje takie rozwiązanie jako przeprogramowanie tarczy. By
trzeba wziąć od niego questa i go nie wykonać.
zanonimizowany1358007 Pretorianin
Misja Strażnik bramy.
Poszukuję Wardeka oraz Thoralda, wie ktoś jak ich zlokalizować?
janni3525405127 Junior
W dolinie wyklętych, obok portalu jest wejście do jaskiń, znajduje się tam boss oraz Pocałunek Śmierci
Obrażenia 87 siła 76 budowa 92 wart prawie 5K
WHO Junior
legendarną bronią jest również ,,Opiekacz'''' który można znałeś w Hort.
I zastanawiam się dlaczego te legendarni nie można ulepszać i chyba nie można dać 2-3 kamieni tylko jeden.
SZPROTSSMOKE420 Junior
Siemanko ciekawostka dla niewiedzących elex w czystej formie można kupić również u ridera nie daleko południowych klifów
Necross123 Konsul
Ta misja "Rozbita jednostka" jest o tyle ciekawym przypadkiem zadania, że jako jedyne zadanie warto zaczynać, będąc już we frakcji Banitów bądź Kleryków. Co prawda w przypadku Banitów różnica objawia się jedynie podczas rozmowy z Hartmutem (dodatkowy wybór odpowiedzi związane ze wzrostem/spadkiem oziębłości), ale w przypadku Kleryków różnica jest definitywnie widoczna nie tylko w starcie zadania, ale też wtedy, gdy zdecydujemy się na wariant z okupem.
Zdecydowanie warto to zadanie zaczynać będąc we wspomnianych frakcjach (Klerycy bądź Banici).
Necross123 Konsul
Takie szybkie przypomnienia dotyczących niektórych zadań (i które w niektórych wypadkach jest zapisane w notatkach)
a) Jest trzecie rozwiązanie dotyczącego wejścia do Miasta pod Kopułą - zostań Klerykiem. Dzięki temu pojawia się dodatkowa opcja umożliwiająca wejście do tego miasta. Warto też wspomnieć, że wtedy zadanie z przepustkami zostanie zablokowane, więc jeśli zamierzasz zostać Klerykiem, zrób zadanie od Huntera, gdy jeszcze jesteś neutralny (do momentu, gdy dostaniesz identyfikator dla siebie i dla Coppera). Dzięki temu będziesz mógł zdecydować, czy oddać identyfikator Cooperowi czy Erichowi, gdy wejdziesz jako Kleryk.
Dlaczego wspomniałem, że zadanie z przepustkami zostanie wtedy zablokowane, gdy dołączymy do Kleryków? Dlatego, że jeśli porozmawiamy z nim, będąc już Klerykiem, wtedy relacje z Hunterem automatycznie się pogorszą.
Warto też wspomnieć, że wejście trzecim sposobem (bez zadania "Zamknięcie") nie ma wpływu na wybór strony w konflikcie.
b) Pamiętajmy, że jest ukryte zadanie związane ze Szponami, a które zleca nam Alois. Robimy zadanie "Dziwny mechanizm" jak zwykle, do momentu rozmowy z Hectorem. Rozmawiamy z nim jak zwykle, ale przerywamy rozmowę, gdy pojawi się dialog związany z dołączeniem do Szponów. Wracamy do Alois, wybieramy temat tajnego stowarzyszenia i podejmujemy decyzję (ważną decyzję):
- Jeśli okłamiemy Alois w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy nagroda będzie mniejsza, ale Szpony przeżyją.
- Jeśli powiemy prawdę w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy dostaniemy 1000 elexitu następnego dnia, ale Szpony zginą wtedy.
c) Zadanie od Angrima "Fałszywe Nauki" jest zależne od zadania "Niebezpieczne towary".
- Jeśli Bertram nas nie zaczepił podczas zadania "Niebezpieczne towary", to Angrim w dalszej części zadania wyśle nas do drogi koło Dziupli
- Jeśli zaczepił nas podczas tamtego zadania (co może się zdarzyć, jeśli wyruszyliśmy tam z Durasem na początku gry i zebraliśmy tam wszystkie bronie), to wtedy odszukujemy Bertrama w mieście i to tutaj podejmujemy decyzję.
I taka ciekawostka: W przypadku niektórych postaci (jeśli podejmujemy się pierwszej rozmowy) będąc już we frakcji, może pojawić się dodatkowy dialog. W niektórych przypadkach (np. w przypadku Caleba w Mieście pod Kopułą będąc Klerykiem) polepszą się wasze stosunki, natomiast w innych (jak np. rozmowa z Blakiem w Forcie będąc Klerykiem) może się pogorszyć, jeśli wybierzemy w tym momencie specjalną opcję, która się pojawiła podczas pierwszej rozmowy.
RockMaster Junior
Hej mam problem z zdobyciem umiejętności Kleryków po dołączeniu do frakcji podchodzę do Baldera na przeciwko katedry a on nie reaguje tylko coś powie i nie mogę zdobyć umiejętności mogę jeszcze powiedzieć że skończyłem wszystkie misje poboczne
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
