Legendarne przedmioty w Elex | Zestawienie przedmiotów
Legendarne bronie w Elex to potężne przedmioty. Legendarne artefakty, które pomogą pokonać każdego przeciwnika w Elex. Przedstawiamy najlepsze artefakty i najlepsze bronie w grze Elex.
Aktualizacja:
Poniżej zamieściliśmy informacje na temat miejsc odnalezienia wybranych legendarnych broni w grze Elex. Przedmioty te zazwyczaj cechują się wyższymi statystykami od "zwykłych" elementów wyposażenia. Możesz je zbierać z myślą o korzystaniu z nich lub sprzedawać je u handlarzy (jest to dobra metoda na szybkie wzbogacenie się).
- Widmowa Cięciwa (łuk)
- Odkupiciel (broń energetyczna)
- Potęga Archonta (broń energetyczna)
- Podpora Calana (tarcza)
- Grzmot (broń dystansowa)
- Ignis Artifex (miecz dwuręczny)
- Dr. Cudak / Dr. Strange (wyrzutnia rakiet)
- Pocałunek Śmierci / Kiss of Death (topór dwuręczny)
- Przebijak / The Staker (broń dystansowa)
- Ukąszenie Węża / Snake Bite (miecz jednoręczny)
Widmowa Cięciwa (łuk)

Łuk Widmowa Cięciwa (czyli The Phantom String) możesz odnaleźć po dotarciu do wioski Matecznik (Origin), którą odwiedza się w ramach jednego z questów głównego wątku fabularnego (jest ona wysoko w górach na granicy krain Edan i Abessa). Zainteresuj się w tej wiosce wieżą i przedostań na jej szczyt. Pozwoli ci to zlokalizować pokazany na obrazku artefakt. Łuk Widmowa Cięciwa ma zasięg 50 metrów, zadaje 72 obrażeń, jego wartość to 1400 Elexitu.
Odkupiciel (broń energetyczna)

Broń Odkupiciel (czyli The Redeemer) to broń, którą możesz odnaleźć na dachu konwertera Konwerter w Północnej Abessie. Wokół oraz wewnątrz konwertera przebywają silni przeciwnicy, tak więc nie badaj tego miejsca zbyt wcześnie. Używaj wind żeby docierać na kolejne piętra wieży. W celu przedostania się na dach musisz dodatkowo pomóc sobie plecakiem odrzutowym. Broń ma zasięg 30 metrów, zadaje 100 obrażeń, mieści 7 pocisków, jej wartość to 3120 Elexitu.
Potęga Archonta (broń energetyczna)

Broń Potęga Archonta czyli (Archon's Might) tę odnajduje się w kryjówce Pazurów (Claws) zlokalizowanej w kanałach pod Miastem Pod Kopułą (Domed City) w krainie Abessa. Do kryjówki gildii złodziei dociera się w ramach zadania Dziwny mechanizm. Po tym jak zostaniesz wpuszczony do sekretnej siedziby Pazurów zabierz broń z jednego ze stołów. Potęga Archonta ma zasięg 30 metrów, zadaje 45 obrażeń, mieści 15 pocisków, jego wartość to 430 Elexitu.
Podpora Calana (tarcza)

Tarcza Podpora Calana (czyli Calaan's Bulwark shield) ta wisi na jednej ze ścian na piętrze katedry Katedra w mieście Hort będącym siedzibą frakcji kleryków. Zdjęcie jej ze ściany jest traktowane jako kradzież, tak więc zanim się na to zdecydujesz upewnij się, że nie ma nikogo w pobliżu. Tarcza Calana oferuje 15 punktów obrażeń oraz +20 do odporności na trucizny, jej wartość to 660 Elexitu.
Grzmot (broń dystansowa)

Broń Grzmot (czyli Thunderclap) ta znajduje się w skrytce Duke'a Logana na jednym z wyższych pięter bunkra Bunkier Księcia w mieście Fort (siedziba frakcji banitów). Pomieszczenia z legendarnym przedmiotem za dnia pilnuje jeden ze strażników. Możesz go zabić, ale lepszym pomysłem jest zaczekanie na nastanie nocy i zakradnięcie się na ogrodzony balkonik z pokazanym na obrazku artefaktem. Grzmot ma zasięg 30 metrów, zadaje 91 obrażeń, mieści 7 pocisków, jego wartość to 1420 Elexitu.
Ignis Artifex (miecz dwuręczny)

Miecz dwuręczny Ignis Artifex to broń, którą można odnaleźć w ramach wykonywania zadania Czas zbiorów, gdzie musisz pomóc rolnikom w zbieraniu roślin. Udaj się na wyspę znajdującą się niedaleko Ruin Hotelu w Goliet. W środkowej części wyspy znajdziesz otwór w ziemi, do którego bez wahania możesz wskoczyć, jednak uważaj na grasującego w pobliżu niebezpiecznego potwora. Tam odnajdziesz Ignis Artefix wbity w kamień. Broń zadaje 48 obrażeń od ognia, a jej wartość to 625 Elexitu.
Dr. Cudak / Dr. Strange (wyrzutnia rakiet)

Broń tę można odnaleźć w ruinach zamku na zachód od teleportera Góry Tavaru. Forteca jest zajęta przez grupę silnych bandytów, uzbrojonych miedzy innymi w wyrzutnie rakiet i miotacz ognia, więc do zdobycia lokacji potrzebna jest dobrze rozwinięta postać. Dr.Strange znajduje się w skarbcu zamku. Ma zasięg 30m, zadaje 104 obrażeń, mieści 11 pocisków, a jego wartość to 1620 Elexitu.
Pocałunek Śmierci / Kiss of Death (topór dwuręczny)

Broń znajduje się w jaskini tuż obok teleportera Dolina Wyklętych. Cała okolica jest zamieszkana przez bardzo silne potwory, więc przyda się tutaj doświadczona postać. Możesz też spróbować omijać przeciwników, szybko zabrać topór i uciec - nie jest to skomplikowane, bo tutejsze bestie nie są zbyt szybkie. Kiss of Death zadaje 87 obrażeń i nakłada na cel efekt zamarzania, a jego wartość to 4640 Elexitu.
Przebijak / The Staker (broń dystansowa)

Broń można odnaleźć w okolicach teleportera Tama w Abessie. Musisz udać się do ceglanego budynku u podnóża tamy. The Staker znajduje się na piętrze, leży na jednej ze skrzyń. Ma zasięg 30m, zadaje 79 obrażeń, mieści 3 pociski, a jego wartość to 1240 Elexitu.
Ukąszenie Węża / Snake Bite (miecz jednoręczny)

Broń znajduje się w jednej z chat w Goliet - konkretnie w domu, w którym można handlować z Sindą. Najlepiej zabierz przedmiot pod przykryciem nocy i po upewnieniu się, że nikt cię nie obserwuje, bo jest to traktowane jako kradzież. Snake Bite zadaje 41 obrażeń i nakłada na cel efekt trucizny, a jego wartość to 600 Elexitu.
0
Komentarze czytelników
Yousek Legionista
Po pokonaniu Big Bang podszedłem do Logana i mam opcje zamij się konradem. Logan się wkurzy a gra mi oznajmia że ta decyzja będzie miała długofalowe konsekwencje.
Jak ta decyzja wpłynie na świat gry? Poprostu bandyci będą na mnie polować czy co?
I3lackHole Chorąży
Ostateczne ustalenia | Ignadon | Zadania poboczne
https://www.gry-online.pl/poradniki/elex/&PART=83
Jest też trzecie rozwiązanie, przed oddaniem broni i pancerza Eliemu można zabić Wilka przebywającego w kopalni. Eli się ucieszy że ktoś wykonał za niego robotę, ale stwierdzi że musi się pozbyć ostatniego światka jego ucieczki i zaatakuje gracza. Po wygranej można odzyskać Broń Eliego.
elathir Legend
W zadaniu Konflikt w Abessie jest bug. Otóż w trakcie wykonywania zadania Środki bezpieczeństwa nie zagadałem do Rileya i wykonałem je bez rozmowy z nim a więc bez przegarowania tarczy, jednak gra traktuje takie rozwiązanie jako przeprogramowanie tarczy. By
trzeba wziąć od niego questa i go nie wykonać.
zanonimizowany1358007 Pretorianin
Misja Strażnik bramy.
Poszukuję Wardeka oraz Thoralda, wie ktoś jak ich zlokalizować?
janni3525405127 Junior
W dolinie wyklętych, obok portalu jest wejście do jaskiń, znajduje się tam boss oraz Pocałunek Śmierci
Obrażenia 87 siła 76 budowa 92 wart prawie 5K
WHO Junior
legendarną bronią jest również ,,Opiekacz'''' który można znałeś w Hort.
I zastanawiam się dlaczego te legendarni nie można ulepszać i chyba nie można dać 2-3 kamieni tylko jeden.
SZPROTSSMOKE420 Junior
Siemanko ciekawostka dla niewiedzących elex w czystej formie można kupić również u ridera nie daleko południowych klifów
Necross123 Konsul
Ta misja "Rozbita jednostka" jest o tyle ciekawym przypadkiem zadania, że jako jedyne zadanie warto zaczynać, będąc już we frakcji Banitów bądź Kleryków. Co prawda w przypadku Banitów różnica objawia się jedynie podczas rozmowy z Hartmutem (dodatkowy wybór odpowiedzi związane ze wzrostem/spadkiem oziębłości), ale w przypadku Kleryków różnica jest definitywnie widoczna nie tylko w starcie zadania, ale też wtedy, gdy zdecydujemy się na wariant z okupem.
Zdecydowanie warto to zadanie zaczynać będąc we wspomnianych frakcjach (Klerycy bądź Banici).
Necross123 Konsul
Takie szybkie przypomnienia dotyczących niektórych zadań (i które w niektórych wypadkach jest zapisane w notatkach)
a) Jest trzecie rozwiązanie dotyczącego wejścia do Miasta pod Kopułą - zostań Klerykiem. Dzięki temu pojawia się dodatkowa opcja umożliwiająca wejście do tego miasta. Warto też wspomnieć, że wtedy zadanie z przepustkami zostanie zablokowane, więc jeśli zamierzasz zostać Klerykiem, zrób zadanie od Huntera, gdy jeszcze jesteś neutralny (do momentu, gdy dostaniesz identyfikator dla siebie i dla Coppera). Dzięki temu będziesz mógł zdecydować, czy oddać identyfikator Cooperowi czy Erichowi, gdy wejdziesz jako Kleryk.
Dlaczego wspomniałem, że zadanie z przepustkami zostanie wtedy zablokowane, gdy dołączymy do Kleryków? Dlatego, że jeśli porozmawiamy z nim, będąc już Klerykiem, wtedy relacje z Hunterem automatycznie się pogorszą.
Warto też wspomnieć, że wejście trzecim sposobem (bez zadania "Zamknięcie") nie ma wpływu na wybór strony w konflikcie.
b) Pamiętajmy, że jest ukryte zadanie związane ze Szponami, a które zleca nam Alois. Robimy zadanie "Dziwny mechanizm" jak zwykle, do momentu rozmowy z Hectorem. Rozmawiamy z nim jak zwykle, ale przerywamy rozmowę, gdy pojawi się dialog związany z dołączeniem do Szponów. Wracamy do Alois, wybieramy temat tajnego stowarzyszenia i podejmujemy decyzję (ważną decyzję):
- Jeśli okłamiemy Alois w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy nagroda będzie mniejsza, ale Szpony przeżyją.
- Jeśli powiemy prawdę w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy dostaniemy 1000 elexitu następnego dnia, ale Szpony zginą wtedy.
c) Zadanie od Angrima "Fałszywe Nauki" jest zależne od zadania "Niebezpieczne towary".
- Jeśli Bertram nas nie zaczepił podczas zadania "Niebezpieczne towary", to Angrim w dalszej części zadania wyśle nas do drogi koło Dziupli
- Jeśli zaczepił nas podczas tamtego zadania (co może się zdarzyć, jeśli wyruszyliśmy tam z Durasem na początku gry i zebraliśmy tam wszystkie bronie), to wtedy odszukujemy Bertrama w mieście i to tutaj podejmujemy decyzję.
I taka ciekawostka: W przypadku niektórych postaci (jeśli podejmujemy się pierwszej rozmowy) będąc już we frakcji, może pojawić się dodatkowy dialog. W niektórych przypadkach (np. w przypadku Caleba w Mieście pod Kopułą będąc Klerykiem) polepszą się wasze stosunki, natomiast w innych (jak np. rozmowa z Blakiem w Forcie będąc Klerykiem) może się pogorszyć, jeśli wybierzemy w tym momencie specjalną opcję, która się pojawiła podczas pierwszej rozmowy.
RockMaster Junior
Hej mam problem z zdobyciem umiejętności Kleryków po dołączeniu do frakcji podchodzę do Baldera na przeciwko katedry a on nie reaguje tylko coś powie i nie mogę zdobyć umiejętności mogę jeszcze powiedzieć że skończyłem wszystkie misje poboczne
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
