Elex: Zadania w Edan

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na stronie są opisy przejścia pobocznych questów gry Elex możliwych do odblokowania podczas przemierzania krainy Edan (jest to ta część mapy świata, w której rozpoczyna się grę i w której swoją siedzibę ma frakcja Berserków). W zestawieniu uwzględnione zostały tylko te questy, których nie rozpoczyna się w wiosce Goliet, gdyż one omówione zostały na odrębnej stronie poradnika.

Zguba myśliwego

Jak odblokować quest: Rozmowa z Lennartem na południe od Goliet.

Lennart jest uczniem myśliwego Gerona i odnajduje się go w niewielkiej odległości na południe od wioski Goliet (miejsce to możesz też odnaleźć w ramach questu towarzysza Berserker wojownik) - Zadania w Edan | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry

Lennart jest uczniem myśliwego Gerona i odnajduje się go w niewielkiej odległości na południe od wioski Goliet (miejsce to możesz też odnaleźć w ramach questu towarzysza Berserker wojownik). Jest to pokazany na powyższym obrazku zrujnowany budynek, który służy za bazę wypadową dla myśliwych.

Porozmawiaj z Lennartem i obiecaj odzyskanie utraconego przez niego łuku (alternatywnie jeśli posiadasz 1 punkt umiejętności Rzemiosło możesz zasugerować skonstruowanie nowego łuku). Zanim wyruszysz na poszukiwania możesz zagadać do Gerona, który jest nauczycielem Lennarta. Zaproponuje on alternatywne rozwiązanie i przekazanie odnalezionego łuku w jego ręce.

Na poszukiwania łuku wyrusz na północ - Zadania w Edan | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry

Na poszukiwania łuku wyrusz na północ. Jest on w lokacji, w której przebywają dwa potwory Forlorn. Są one dużym wyzwaniem dla bohatera na niskim poziomie doświadczenia. Jeśli nie chcesz z nimi walczyć to odciągnij je na pobliską polanę gdzie przebywa troll i pozwól na to żeby potwory zaczęły ze sobą walczyć. Możesz też szybko zabrać poszukiwany przedmiot i uciec z nim. Poszukiwany łuk Lennarta Lennart's Bow (400XP) prezentuje dołączony obrazek.

Powróć do bazy myśliwych. Łuk możesz oddać Lennartowi - zdobędziesz 800XP, 3 skóry Pelt oraz 15 Elexitu. Alternatywnie możesz zadecydować o przekazaniu łuku Geronowi. W takiej sytuacji quest zostanie anulowany i otrzymasz jedynie 80 Elexitu.

NPC w zadaniu: Lennart, Geron

Na polowaniu z Geronem / Czeka

Jak odblokować quest: Rozmowa z Geronem na południe od Goliet.

Uwaga - Tytuł questu w dzienniku zależy od wybranego sposobu jego zaliczenia.

Wyrusz na polowanie z Geronem lub w pojedynkę - Zadania w Edan | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry
Wyrusz na polowanie z Geronem lub w pojedynkę

Geron jest myśliwym frakcji Berserkers i odnajduje się go w niewielkiej odległości na południe od wioski Goliet (miejsce to możesz też odnaleźć w ramach questu towarzysza Berserker wojownik). Jest to zrujnowany budynek, który służy za bazę wypadową dla myśliwych. W trakcie rozmowy z Geronem możesz poruszyć temat raptorów przebywających w okolicy. Zadecyduj czy chcesz wyruszyć na polowanie z Geronem (musisz wykazać się, że jesteś dostatecznie silny i że masz co najmniej 3 punkty umiejętności Walka - 50XP) czy samemu. Ten pierwszy wariant wbrew pozorom nie jest wskazany, bo Geron może łatwo zginąć jeśli okaże się, że bohater jest za słaby żeby skutecznie pomagać myśliwemu w zabijaniu potworów.

Niezależnie od wybranego wariantu dotrzyj do lokacji okupowanej przez raptory. Do pokonania są cztery Roaming Raptory oraz silniejszy przywódca stada Roaming Pack Leader. Jeśli w walkach bierze udział Geron to atakuj te same raptory co on ochraniając go w ten sposób. Jeśli walczysz w pojedynkę (+ewentualnie z towarzyszem) to warto używać np. broni dystansowej i odciągać pojedyncze sztuki od stada. Po zabiciu wszystkich raptorów (1600XP) porozmawiaj z Geronem. Otrzymasz 250 Elexitu i 5 pazurów.

NPC w zadaniu: Geron

Niezbędne by przetrwać

Jak odblokować quest: Rozmowa z Korinem niedaleko Konwertera w Eden.

Zleceniodawca tego questu to Korin i ukrywa się on obok konwertera Konwerter w Eden na północny-zachód od Goliet (obrazek) - Zadania w Edan | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry

Zleceniodawca tego questu to Korin i ukrywa się on obok konwertera Konwerter w Eden na północny-zachód od Goliet (obrazek). Możesz odnaleźć go we własnym zakresie lub w ramach innego pobocznego zadania Dostawy elexu. Od Korina dowiesz się, że w trakcie wyprawy do konwertera utracił broń i możesz zaoferować pomoc w jej odzyskaniu.

Poszukiwany przedmiot jest w bardzo niebezpiecznym miejscu - tuż obok ogromnego robota Kolos bojowy rozstawionego niedaleko wejścia do konwertera (powyższy obrazek) - Zadania w Edan | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry

Poszukiwany przedmiot jest w bardzo niebezpiecznym miejscu - tuż obok ogromnego robota Kolos bojowy rozstawionego niedaleko wejścia do konwertera (powyższy obrazek). Nie podejmuj próby walki jeśli nie jesteś na co najmniej 20 poziomie doświadczenia i wyposażony w doskonałą broń i pancerz. Quest możesz też zaliczyć bez walki i jedynie podbiec do mecha żeby szybko zabrać z ziemi broń Korina Korin's Weapon (400XP). Niezależnie od obranej taktyki działania uważaj na bardzo silne ataki energetyczne kolosa.

Powróć ze zdobytą bronią do Korina i oddaj mu ją. Za zaliczenie questu otrzymasz 800XP.

NPC w zadaniu: Korin

Przedmioty: Broń Korina

Oczyszczanie lasu

Jak odblokować quest: Rozmowa z Nezolem w Dolinie Potępionych,

Ogromne pająki mogą pomóc ci w pozbyciu się Albów - Zadania w Edan | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry
Ogromne pająki mogą "pomóc" ci w pozbyciu się Albów

Quest ten możesz odblokować podczas rozgrywania pobocznego zadania W poszukiwaniu wskazówek, w trakcie którego odnajduje się Albów separatystów ukrywających się w tunelu na zachód od Wielkiej Windy. Od Nezola możesz odebrać zlecenie pozbycia się grupy Albów, którzy zajęci są przeszukiwaniem okolicy w poszukiwaniu separatystów.

Grupa osłabionych Albów przebywa na północ od miejsca odblokowania questu. Są oni osłabieni tylko z nazwy. W rzeczywistości spodziewaj się trudnej bitwy, zwłaszcza ze strony przeciwnika wyposażony w potężny miotacz ognia (chowaj się za słupami jeśli chcesz nakłonić go do podejścia do bohatera). Bitwę z Albami możesz w pewien sposób ułatwić sobie odnajdując w okolicy dziury, z których wyskakują ogromne pająki. Spraw żeby pająki zaczęły podążać za bohaterem i dotrzyj z nimi do siedziby Albów. Niezależnie od wybranej taktyki działania otrzymasz 90XP za każdego osobiście zabitego Alba i 800XP za wyeliminowanie całej grupy. Powróć do Nezola i odbierz od niego zapłatę w wysokości 250 Elexitu.

NPC w zadaniu: Nezol

Paranoja

Jak odblokować quest: Rozmowa z Egilem w obozie wygnańców w Dolinie potępionych.

Obóz wygnańców Exile znajduje się w niewielkiej odległości na południe od Doliny Potępionych Dolinie wyklętych (jest to zachodnia część krainy Edan) i pokazuje go obrazek - Zadania w Edan | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry

Obóz wygnańców Exile znajduje się w niewielkiej odległości na południe od Doliny Potępionych Dolinie wyklętych (jest to zachodnia część krainy Edan) i pokazuje go obrazek. Spotkaj się w tej lokacji z Egilem i odbierz od niego zlecenie zamordowania potworów panoszących się po okolicy. Do zabicia jest pięć zmutowanych dzików Weakened Rotboar i staraj się je atakować po kolei. Każdy zabity potwór to 125XP, a za wyeliminowanie wszystkich dostaniesz dodatkowo 400XP. Powróć do Egila żeby zakończyć quest.

NPC w zadaniu: Egil

Hałasy w ciemności

Jak odblokować quest: Rozmowa z Galarem w obozie wygnańców w Dolina wyklętych.

W zniszczonym budynku w obozie drwali musi pojawić się pojedynczy łupieżca - Zadania w Edan | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry
W zniszczonym budynku w obozie drwali musi pojawić się pojedynczy łupieżca

Quest ten możesz rozpocząć w tym samym obozowisku, co opisany powyżej. W obozie wygnańców pogadaj z Galarem i podejmij się zadania zbadania dziwnych odgłosów dochodzących nocą od strony obozu drwali. Skorzystaj z jednego ze śpiworów jeśli nie chcesz czekać na nastanie nocy i udaj się w wyznaczone miejsce. W obozie drwali spotkasz pojedynczego łupieżcę (Reaver). Zaatakuj go i zabij (900XP). Powróć po wszystkim do Galara (100XP) i odbierz od niego nowe zlecenie, tym razem dotyczące odnalezienia obozowiska bandytów i wyeliminowania ich przywódcy.

Uwaga - Jeśli po dotarciu w nocy do obozu drwali nie zastałeś żadnego łupieżcy to pozostań na chwilę w tym miejscu, gdyż bandyta musi dotrzeć do tej lokacji (do obozu przyjdzie od strony drewnianego mostu). Zaatakuje on bohatera gdy tylko ten znajdzie się w jego polu widzenia.

Udaj się dalej na wschód od obozu wygnańców - Zadania w Edan | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry

Udaj się dalej na wschód od obozu wygnańców. Przejdź po dużym drewnianym moście i odszukaj pokazane na obrazku wejście do kopalni. W kopalni czekają Cię regularne potyczki z kolejnymi łupieżcami i każdy zamordowany przeciwnik to 150XP. Do docierania na wyższe półki używaj plecaka odrzutowego. Na jednym z wyższych poziomów przebywa lider łupieżców - Krwawy Ben. Postaraj się najpierw szybko pozbyć zwykłych wrogów i dopiero wtedy skupić ataki na nim. Za pokonanie Bena otrzymasz aż 3625XP.

Powróć po raz ostatni do Galara (możesz też wcześniej dokończyć eksplorację kopalni i pozbyć się wszystkich pozostałych łupieżców oraz odnaleźć cenny refleksyjny ząbkowany topór) i powiedz mu o zaliczonej misji. Otrzymasz od niego 4 futra.

NPC w zadaniu: Galar

Podnośnik

Jak odblokować quest: Rozmowa ze Stenem przy Wielkim podnośniku.

Wielki podnośnik to lokacja z ogromną windą na zachód od wioski Goliet - Zadania w Edan | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry

Wielki podnośnik to lokacja z ogromną windą na zachód od wioski Goliet. Po dotarciu na miejsce porozmawiaj ze Stenem na temat niedziałającego podnośnika. Podczas rozmowy możesz używać 1-2 punktów umiejętności Rzemiosło i wykazywać się wiedzą techniczną. Możesz zgromadzić dzięki temu dodatkowe 100XP.

Otrzymasz zadanie odnalezienia brakującej części. Podejdź do krawędzi klifu i wykonaj skok w przepaść, który zamortyzuj plecakiem odrzutowym. Musisz zeskoczyć aż do miejsca gdzie płynie rzeka. Odszukaj zębatkę w miejscu z powyższego obrazka (100XP). Powróć z częścią do Stena (najlepiej użyć teleportera). Jeśli wcześniej dowiedziałeś się, że Sten sabotował podnośnik, to możesz:

  1. Obiecać, że zachowasz tę informację dla siebie (400XP).
  2. Nie składać Stenowi żadnych obietnic - zaatakuje on bohatera i będziesz musiał go zabić (100XP).

NPC w zadaniu: Sten

Elex

17 października 2017

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2024-02-17
14:49

RockMaster Junior

Hej mam problem z zdobyciem umiejętności Kleryków po dołączeniu do frakcji podchodzę do Baldera na przeciwko katedry a on nie reaguje tylko coś powie i nie mogę zdobyć umiejętności mogę jeszcze powiedzieć że skończyłem wszystkie misje poboczne

Komentarz: RockMaster
2024-02-17
15:03

RockMaster Junior

Dobra XD ja to jednak inny jestem ale dla tych co też będą się załamywać to po prostu pogadajcie po dołączeniu z Reinholdem i powinno być git

Komentarz: RockMaster
2023-07-31
21:13

Necross123 Konsul

1

Takie szybkie przypomnienia dotyczących niektórych zadań (i które w niektórych wypadkach jest zapisane w notatkach)

a) Jest trzecie rozwiązanie dotyczącego wejścia do Miasta pod Kopułą - zostań Klerykiem. Dzięki temu pojawia się dodatkowa opcja umożliwiająca wejście do tego miasta. Warto też wspomnieć, że wtedy zadanie z przepustkami zostanie zablokowane, więc jeśli zamierzasz zostać Klerykiem, zrób zadanie od Huntera, gdy jeszcze jesteś neutralny (do momentu, gdy dostaniesz identyfikator dla siebie i dla Coppera). Dzięki temu będziesz mógł zdecydować, czy oddać identyfikator Cooperowi czy Erichowi, gdy wejdziesz jako Kleryk.
Dlaczego wspomniałem, że zadanie z przepustkami zostanie wtedy zablokowane, gdy dołączymy do Kleryków? Dlatego, że jeśli porozmawiamy z nim, będąc już Klerykiem, wtedy relacje z Hunterem automatycznie się pogorszą.
Warto też wspomnieć, że wejście trzecim sposobem (bez zadania "Zamknięcie") nie ma wpływu na wybór strony w konflikcie.

b) Pamiętajmy, że jest ukryte zadanie związane ze Szponami, a które zleca nam Alois. Robimy zadanie "Dziwny mechanizm" jak zwykle, do momentu rozmowy z Hectorem. Rozmawiamy z nim jak zwykle, ale przerywamy rozmowę, gdy pojawi się dialog związany z dołączeniem do Szponów. Wracamy do Alois, wybieramy temat tajnego stowarzyszenia i podejmujemy decyzję (ważną decyzję):
- Jeśli okłamiemy Alois w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy nagroda będzie mniejsza, ale Szpony przeżyją.
- Jeśli powiemy prawdę w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy dostaniemy 1000 elexitu następnego dnia, ale Szpony zginą wtedy.

c) Zadanie od Angrima "Fałszywe Nauki" jest zależne od zadania "Niebezpieczne towary".
- Jeśli Bertram nas nie zaczepił podczas zadania "Niebezpieczne towary", to Angrim w dalszej części zadania wyśle nas do drogi koło Dziupli
- Jeśli zaczepił nas podczas tamtego zadania (co może się zdarzyć, jeśli wyruszyliśmy tam z Durasem na początku gry i zebraliśmy tam wszystkie bronie), to wtedy odszukujemy Bertrama w mieście i to tutaj podejmujemy decyzję.

I taka ciekawostka: W przypadku niektórych postaci (jeśli podejmujemy się pierwszej rozmowy) będąc już we frakcji, może pojawić się dodatkowy dialog. W niektórych przypadkach (np. w przypadku Caleba w Mieście pod Kopułą będąc Klerykiem) polepszą się wasze stosunki, natomiast w innych (jak np. rozmowa z Blakiem w Forcie będąc Klerykiem) może się pogorszyć, jeśli wybierzemy w tym momencie specjalną opcję, która się pojawiła podczas pierwszej rozmowy.

Komentarz: Necross123
2023-08-07
18:22

Necross123 Konsul

1

Tak... Pewnie niektórzy już zdążyli rozkminić, gdy chodzi o całego Waltera z Ignadonu (do zadania z listami gończymi), ale nie musimy być w trzecim rozdziale, by zakończyć zadanie Raya. To zadanie można zakończyć jeszcze w pierwszym rozdziale, o ile wcześniej odkryliśmy lokalizację Waltera. Jeśli wiemy, gdzie on jest, możemy udać się tam z Rayem (portal na szczęście jest niedaleko od Waltera) i go zagadujemy. Odpowiednia rozmowa powinna się załączyć, gdy mamy Raya jako towarzysza. Gonimy go i potem decydujemy o jego (Waltera) losie.

I jeszcze przypomnienie (które już pisałem w notatkach w "Inne zadania w Tavarze"
- Postarajcie się omijać tą karawanę, która leży na drodze do Fortu! Jeśli przyjmiemy to zadanie (które jest w poradniku) przed rozmową z Hankiem, to Hank będzie wkurzony, że przyprowadziliśmy Młodego do niego i nie dostaniemy pełnej nagrody. Właściwe zadanie odbiera się od Hanka w Forcie i jest to zadanie "Wypchane usta", które polega właśnie na zebraniu tych towarów i pozbyciu się świadków zdarzenia. Jeśli pozbyliśmy się Młodego, to Hank będzie zadowolony i wręczy nam pełną nagrodę (1000 punktów doświadczenia i 500 elexitu)

I jeszcze jedna uwaga:
- Jeśli najpierw dołączyliśmy do Kleryków bądź Banitów przed pierwszą/powtórną rozmową z Oranem, to wtedy nie będziemy mogli z nim handlować już (handel zostanie zablokowany), gdyż będzie on niezadowolony z wyboru frakcji, jaką podjęliśmy.

Komentarz: Necross123
2023-07-17
20:34

Necross123 Konsul

Ta misja "Rozbita jednostka" jest o tyle ciekawym przypadkiem zadania, że jako jedyne zadanie warto zaczynać, będąc już we frakcji Banitów bądź Kleryków. Co prawda w przypadku Banitów różnica objawia się jedynie podczas rozmowy z Hartmutem (dodatkowy wybór odpowiedzi związane ze wzrostem/spadkiem oziębłości), ale w przypadku Kleryków różnica jest definitywnie widoczna nie tylko w starcie zadania, ale też wtedy, gdy zdecydujemy się na wariant z okupem.
Zdecydowanie warto to zadanie zaczynać będąc we wspomnianych frakcjach (Klerycy bądź Banici).

Komentarz: Necross123
2023-07-15
02:50

SZPROTSSMOKE420 Junior

Siemanko ciekawostka dla niewiedzących elex w czystej formie można kupić również u ridera nie daleko południowych klifów

Komentarz: SZPROTSSMOKE420
2023-07-15
14:07

Necross123 Konsul

No właśnie całkiem niedawno, podczas gry Banitą (tak, znowu sprawdzam wszystkich NPC'ów, ostatnio był to Kleryk, teraz Banita) sprawdzałem, co Rider ma w ofercie i Elex też tam był.

Swoją drogą Szczur, podobnie jak William, też zostaje trenerem umiejętności Banitów, a nie ma na tej liście z trenerami. Dodatkowo jest on również handlarzem, a w liście handlarzy też go nie ma.

Tak ku przypomnieniu (żeby nie było, że to był wynalazek Elexa 2), w Elexie też można było zwisać w powietrzu i używać broni dystansowej jednocześnie.

I takie podpowiedzi dla tych, co mają problemy z Klerykami, a chcą zostać Banitami, takie małe podpowiedzi:
- Używajcie granatów. Nie wymagają żadnej statystyki i są śmiesznie tanie (w porównaniu do granatów z dwójki), a obrażenia zadają duże. Ważna rzecz tylko: ustawcie, żeby wybuchały natychmiast.
- Używajcie ataku tarczą. Atak tarczą (mocny cios) sprawia, że przeciwnicy humanoidalni się wywrócą. To dobrze też sprawdza się podczas zadania na Arenie.

Komentarz: Necross123
2023-03-18
20:28

WHO Junior

legendarną bronią jest również ,,Opiekacz'''' który można znałeś w Hort.

I zastanawiam się dlaczego te legendarni nie można ulepszać i chyba nie można dać 2-3 kamieni tylko jeden.

Komentarz: WHO
2023-02-13
00:51

janni3525405127 Junior

W dolinie wyklętych, obok portalu jest wejście do jaskiń, znajduje się tam boss oraz Pocałunek Śmierci
Obrażenia 87 siła 76 budowa 92 wart prawie 5K

Komentarz: janni3525405127

Misja Strażnik bramy.

Poszukuję Wardeka oraz Thoralda, wie ktoś jak ich zlokalizować?

Komentarz: zanonimizowany1358007
2022-03-23
15:48

UrBan_94 Senator

1
UrBan_94

Thoralda masz tutaj na zdjęciu zaznaczonego, a Wardek jest w kowerterze w południowej Abessie.

Komentarz: UrBan_94
2022-03-23
16:23

zanonimizowany1358007 Pretorianin

1
👍

UrBan_94 Serdeczne dzięki.

Komentarz: zanonimizowany1358007
2022-01-31
17:31

elathir Legend

elathir

W zadaniu Konflikt w Abessie jest bug. Otóż w trakcie wykonywania zadania Środki bezpieczeństwa nie zagadałem do Rileya i wykonałem je bez rozmowy z nim a więc bez przegarowania tarczy, jednak gra traktuje takie rozwiązanie jako przeprogramowanie tarczy. By

trzeba wziąć od niego questa i go nie wykonać.

Komentarz: elathir
2022-03-28
15:43

Necross123 Konsul

Zaciekawiłeś mnie, ponieważ też wykonywałem zadanie Środki Bezpieczeństwa (grając Klerykiem) i celowo mijałem Rileya (czyli prosto do Lutza, trzymając się muru), a wszystkie zadania wykonywałem po myśli Kleryków i Berserków. Podczas zadania Konflikt w Abessie, zginęli u mnie jedynie Separatyści i Banici.

Warto przypomnieć, żeby wykupić od Fenka cały zestaw magii Albów zanim dotrzemy do punktu, w którym zadanie Konflikt w Abessie będzie nieuniknione.

Komentarz: Necross123
2021-11-09
05:49

I3lackHole Chorąży

I3lackHole

Ostateczne ustalenia | Ignadon | Zadania poboczne
https://www.gry-online.pl/poradniki/elex/&PART=83

Jest też trzecie rozwiązanie, przed oddaniem broni i pancerza Eliemu można zabić Wilka przebywającego w kopalni. Eli się ucieszy że ktoś wykonał za niego robotę, ale stwierdzi że musi się pozbyć ostatniego światka jego ucieczki i zaatakuje gracza. Po wygranej można odzyskać Broń Eliego.

Komentarz: I3lackHole
2020-10-04
12:30

Yousek Legionista

Po pokonaniu Big Bang podszedłem do Logana i mam opcje zamij się konradem. Logan się wkurzy a gra mi oznajmia że ta decyzja będzie miała długofalowe konsekwencje.
Jak ta decyzja wpłynie na świat gry? Poprostu bandyci będą na mnie polować czy co?

Komentarz: Yousek
2020-10-16
12:40

Necross123 Konsul

Też się zastanawiam, jak decyzja w sprawie Konrada wpływa na świat gry (na szczęście to zadanie z Konradem jest całkowicie opcjonalne, bo to zadanie pozostawiłem do rozdziału czwartego).
Szkoda tylko, że po anulowaniu tegoż zadania nie znika dialog z Konradem dotyczący zabicia go (a powinien zniknąć).

Skoro już poleciał temat Konrada i zadania "Big Bang" to odnoszę wrażenie, że to zadanie główne jako jedyne ma niewykorzystany potencjał (dodatkowy dialog gdy jesteśmy Klerykiem przy rozmowie z Konradem (jest tylko do momentu zakończenia Big Banga) nic nie wnosi, a można by np. dodać dodatkowy dialog wymagający zdolności Sugestia).

Komentarz: Necross123
2020-08-27
10:20

pieterkov Senator

pieterkov

Zadania "Leśna sadzonka" nie dostaje się jeżeli nie zostanie się złapanym na kradzieży broni, tzn. odmówi się jej podniesienia.
Tamto zadanie jest jednak absurdalne - szef prosi tylko o przyniesienie mu tej broni. Dlaczego może ona leżeć w domu Jory ale bohater nie może jej dotknąć? Ponadto linia dialogowa prowadząca do odmowy podniesienia broni jest niejasna, bo trzeba najpierw zapytać Jory czy może nam ją wydać...

Komentarz: pieterkov
2020-07-16
20:45

xxx181818djsjdjdkdk Junior

A co z Rayem????

Komentarz: xxx181818djsjdjdkdk
2020-06-01
19:05

treborus19 Chorąży

treborus19

W poradniku nie ma zadania "Nie podlega negocjacji" w Abessie chodzi o trola Arvy chciałbym wiedzieć czy warto go wyleczyć pomagając Arvie czy utłuc pomagając Albom . Zresztą w tym poradniku wielu rzeczy nie ma.

Komentarz: treborus19

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl