Przyszłość Magalanu | Finał gry | Zadania główne Elex
Aktualizacja:
Przyszłość Magalanu to quest związany z rozegraniem epilogu gry Elex. Zakłada on spotkanie się z najważniejszymi postaciami w świecie gry już po rozprawieniu się z Hybrydą. W zależności od rozmówcy otrzymasz doświadczenie lub możesz zostać zmuszony do podjęcia dodatkowej decyzji czy stoczenia opcjonalnej walki.
Jak odblokować quest: Automatycznie po ukończeniu zadania Gniazdo bestii.

W ramach tego questu możesz spotkać się z uczestnikami niedawnej bitwy oraz z innymi ważnymi postaciami świata gry. Oto lista potencjalnych rozmówców (wszyscy są widoczni na mapie świata po ustawieniu tego questu jako aktywnego w dzienniku):
- Judykator Ulbricht - Tylko jeśli nie zginął w finałowej bitwie lub we wcześniejszym zadaniu Wielka ofensywa Ulbrichta (1400XP).
- Książę Logan - Tylko jeśli nie zginął w walkach (1400XP). On i pozostali banici mogą być niezadowoleni z decyzji podjętej w sprawie Hybrydy. Spodziewaj się ataku z ich strony - pokonaj wszystkich wrogów lub ucieknij z pola bitwy jeśli stanowią zbyt duże wyzwanie dla bohatera.
- Thorald - Tylko jeśli nie zginął w walkach (1400XP).
- Sestak - Tylko jeśli nie zginął w walkach i tylko jeśli separatyści wzięli udział w finałowej bitwie (1400XP).
- Tarek - Przebywa on wewnątrz pałacu i dzięki rozmowie z nim poznasz aktualne miejsce pobytu Zardoma - mini-zadanie Zardom musi umrzeć (1400XP).
- Zardom - Ukrywa się w bazie w górach w krainie Xakor (uwaga na potwory z okolicy) (1400XP). Zardomowi możesz pozwolić odejść lub doprowadzić do walki z nim z zamiarem zabicia go (3750XP).
- Ragnar z Goliet (1400XP)
- Judykator Reinhold z Hort (1400XP i 2000 Elexitu)
- William z Fort (1400XP) - On i pozostali banici mogą być niezadowoleni z decyzji podjętej w sprawie Hybrydy. Spodziewaj się ataku ze strony Williama oraz tego, że wszyscy mieszkańcy fortu staną się wrogami głównego bohatera (wskazana jest ucieczka z miasta).
- Alois z Miasta pod Kopułą - Tylko jeśli nie zginął po ataku Albów na miasto (1400XP).
- Lloyd z wioski Matecznik (1400XP)
- Harley z wioski Matecznik (1400XP)
- Towarzysze (powrócą do obozowiska drużyny w wiosce Matecznik) - Tylko ci, którzy nie zginęli w walkach. Każda rozmowa to 1400XP.
Uwaga - W przypadku osób, które zginęły zadbaj przynajmniej o zbadanie ich ciał, dzięki czemu ich znacznik zostanie usunięty z mapy świata.
NPC w zadaniu: Ulbricht, Książe Logan, Thorald, Sestak, Tarek, Zardom, Ragnar, Reinhold, William, Alois, Lloyd, Harley
Obejrzyj zakończenie gry Elex:
0
Komentarze czytelników
Yousek Legionista
Po pokonaniu Big Bang podszedłem do Logana i mam opcje zamij się konradem. Logan się wkurzy a gra mi oznajmia że ta decyzja będzie miała długofalowe konsekwencje.
Jak ta decyzja wpłynie na świat gry? Poprostu bandyci będą na mnie polować czy co?
I3lackHole Chorąży
Ostateczne ustalenia | Ignadon | Zadania poboczne
https://www.gry-online.pl/poradniki/elex/&PART=83
Jest też trzecie rozwiązanie, przed oddaniem broni i pancerza Eliemu można zabić Wilka przebywającego w kopalni. Eli się ucieszy że ktoś wykonał za niego robotę, ale stwierdzi że musi się pozbyć ostatniego światka jego ucieczki i zaatakuje gracza. Po wygranej można odzyskać Broń Eliego.
elathir Legend
W zadaniu Konflikt w Abessie jest bug. Otóż w trakcie wykonywania zadania Środki bezpieczeństwa nie zagadałem do Rileya i wykonałem je bez rozmowy z nim a więc bez przegarowania tarczy, jednak gra traktuje takie rozwiązanie jako przeprogramowanie tarczy. By
trzeba wziąć od niego questa i go nie wykonać.
zanonimizowany1358007 Pretorianin
Misja Strażnik bramy.
Poszukuję Wardeka oraz Thoralda, wie ktoś jak ich zlokalizować?
janni3525405127 Junior
W dolinie wyklętych, obok portalu jest wejście do jaskiń, znajduje się tam boss oraz Pocałunek Śmierci
Obrażenia 87 siła 76 budowa 92 wart prawie 5K
WHO Junior
legendarną bronią jest również ,,Opiekacz'''' który można znałeś w Hort.
I zastanawiam się dlaczego te legendarni nie można ulepszać i chyba nie można dać 2-3 kamieni tylko jeden.
SZPROTSSMOKE420 Junior
Siemanko ciekawostka dla niewiedzących elex w czystej formie można kupić również u ridera nie daleko południowych klifów
Necross123 Konsul
Ta misja "Rozbita jednostka" jest o tyle ciekawym przypadkiem zadania, że jako jedyne zadanie warto zaczynać, będąc już we frakcji Banitów bądź Kleryków. Co prawda w przypadku Banitów różnica objawia się jedynie podczas rozmowy z Hartmutem (dodatkowy wybór odpowiedzi związane ze wzrostem/spadkiem oziębłości), ale w przypadku Kleryków różnica jest definitywnie widoczna nie tylko w starcie zadania, ale też wtedy, gdy zdecydujemy się na wariant z okupem.
Zdecydowanie warto to zadanie zaczynać będąc we wspomnianych frakcjach (Klerycy bądź Banici).
Necross123 Konsul
Takie szybkie przypomnienia dotyczących niektórych zadań (i które w niektórych wypadkach jest zapisane w notatkach)
a) Jest trzecie rozwiązanie dotyczącego wejścia do Miasta pod Kopułą - zostań Klerykiem. Dzięki temu pojawia się dodatkowa opcja umożliwiająca wejście do tego miasta. Warto też wspomnieć, że wtedy zadanie z przepustkami zostanie zablokowane, więc jeśli zamierzasz zostać Klerykiem, zrób zadanie od Huntera, gdy jeszcze jesteś neutralny (do momentu, gdy dostaniesz identyfikator dla siebie i dla Coppera). Dzięki temu będziesz mógł zdecydować, czy oddać identyfikator Cooperowi czy Erichowi, gdy wejdziesz jako Kleryk.
Dlaczego wspomniałem, że zadanie z przepustkami zostanie wtedy zablokowane, gdy dołączymy do Kleryków? Dlatego, że jeśli porozmawiamy z nim, będąc już Klerykiem, wtedy relacje z Hunterem automatycznie się pogorszą.
Warto też wspomnieć, że wejście trzecim sposobem (bez zadania "Zamknięcie") nie ma wpływu na wybór strony w konflikcie.
b) Pamiętajmy, że jest ukryte zadanie związane ze Szponami, a które zleca nam Alois. Robimy zadanie "Dziwny mechanizm" jak zwykle, do momentu rozmowy z Hectorem. Rozmawiamy z nim jak zwykle, ale przerywamy rozmowę, gdy pojawi się dialog związany z dołączeniem do Szponów. Wracamy do Alois, wybieramy temat tajnego stowarzyszenia i podejmujemy decyzję (ważną decyzję):
- Jeśli okłamiemy Alois w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy nagroda będzie mniejsza, ale Szpony przeżyją.
- Jeśli powiemy prawdę w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy dostaniemy 1000 elexitu następnego dnia, ale Szpony zginą wtedy.
c) Zadanie od Angrima "Fałszywe Nauki" jest zależne od zadania "Niebezpieczne towary".
- Jeśli Bertram nas nie zaczepił podczas zadania "Niebezpieczne towary", to Angrim w dalszej części zadania wyśle nas do drogi koło Dziupli
- Jeśli zaczepił nas podczas tamtego zadania (co może się zdarzyć, jeśli wyruszyliśmy tam z Durasem na początku gry i zebraliśmy tam wszystkie bronie), to wtedy odszukujemy Bertrama w mieście i to tutaj podejmujemy decyzję.
I taka ciekawostka: W przypadku niektórych postaci (jeśli podejmujemy się pierwszej rozmowy) będąc już we frakcji, może pojawić się dodatkowy dialog. W niektórych przypadkach (np. w przypadku Caleba w Mieście pod Kopułą będąc Klerykiem) polepszą się wasze stosunki, natomiast w innych (jak np. rozmowa z Blakiem w Forcie będąc Klerykiem) może się pogorszyć, jeśli wybierzemy w tym momencie specjalną opcję, która się pojawiła podczas pierwszej rozmowy.
RockMaster Junior
Hej mam problem z zdobyciem umiejętności Kleryków po dołączeniu do frakcji podchodzę do Baldera na przeciwko katedry a on nie reaguje tylko coś powie i nie mogę zdobyć umiejętności mogę jeszcze powiedzieć że skończyłem wszystkie misje poboczne
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
