Arena/ Naszprycuj Dóżego Jima | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
Aktualizacja:
Na stronie jest opis przejścia kilku pobocznych zadań gry Elex, które związane są ze staczaniem walk na arenie w lokacji Fort, czyli w siedzibie frakcji Banitów. Dzięki rozgrywaniu walk możesz zdobywać XP oraz wzbogacić się.

Arena jest we wschodniej części fortu i musisz rozpocząć od porozmawiania z Dużym Jimem, który zajmuje się organizacją walk. Od tego momentu możesz wynajdywać kandydatów do stoczenia potyczki na arenie.
Uwaga - We wszystkich walkach musisz walczyć w pojedynkę, tj. bez pomocy ze strony towarzysza. Zadbaj w rezultacie o wcześniejsze rozwinięcie bohatera żeby poradził sobie w kolejnych potyczkach.
Uwaga - Dużego Jima możesz wyzwać na pojedynek dopiero po tym jak dołączysz do frakcji Banitów. Jest to częścią pobocznego zadania Najważniejsza jest rodzina otrzymanego od Williama.
- Ike to jedna z osób, które w dowolnym momencie możesz wyzwać na pojedynek. Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na wygraną to musisz mieć 1 punkt umiejętności Charyzma lub dostępną umiejętność Suggestion (Sugestia) i podarować Ike'owi piwo. Za pokonanie go otrzymasz 300XP oraz 50 Elexitu (po zapłatę zgłoś się do Big Jima).
- Gunn to jedna z osób, które w dowolnym momencie możesz wyzwać na pojedynek. Za pokonanie go otrzymasz 300XP oraz 100 Elexitu (po zapłatę zgłoś się do Big Jima). Dodatkowo możesz poprosić go o podpowiedź jak pokonać Big Jima oszukując (zapłać mu za informację 500 Elexitu lub zażądaj jej za darmo jeśli wcześniej kupiłeś już od niego dokumenty I.O.U.). Otrzymasz od niego zatruty trunek Poisoned Liquor do podarowania Big Jimowi.
Pojedynek z Dużym Jimem

O możliwości wyzwania na pojedynek Big Jima dowiesz się od Williama, który chce żebyś w jego imieniu pokonał go na arenie (jest to częścią grupy zadań Najważniejsza jest rodzina związanych z dołączeniem do frakcji Banitów). Dużego Jima możesz wyzwać na pojedynek po pokonaniu Ike oraz Gunna, przy czym po rozprawieniu się z Gunnem pozyskaj opisany wyżej zatruty trunek.
Z zatrutym alkoholem powróć do Dużego Jima i podaruj mu go. Big Jim wyczuje podstęp, ale mimo wszystko skusi się (100XP). Możesz już wyzwać Dużego Jima na pojedynek na arenie. Wyprowadza on silniejsze ataki od poprzednich wojowników (jego broń zadaje też dodatkowe obrażenia od promieniowania), ale dzięki spożytej truciznie sam będzie osłabiony. Nagrody za pokonanie Big Jima to 500XP i 500 Elexitu.
Możesz już powrócić do Williama i powiedzieć mu o wygranej. Otrzymasz 500XP i nagrody rzeczowe (uzależnione od relacji z Williamem).
NPC w zadaniu: Duży Jim (Big Jim), William
0
- Elex - poradnik do gry
- Opis przejścia gry
- Zadania poboczne
- Tavar
- Zadania w Forcie | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Arena/ Naszprycuj Dóżego Jima | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Lepkie łapy | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Dostawa złomu | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Kryjówka złodzieja | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Konfederacja włóczęgów | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Rozbita jednostka | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Cięzka strata | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Zadania w krainie Tavar | Tavar | Zadania poboczne | Solucja Elex
- Tavar
- Zadania poboczne
- Opis przejścia gry
Komentarze czytelników
Yousek Legionista
Po pokonaniu Big Bang podszedłem do Logana i mam opcje zamij się konradem. Logan się wkurzy a gra mi oznajmia że ta decyzja będzie miała długofalowe konsekwencje.
Jak ta decyzja wpłynie na świat gry? Poprostu bandyci będą na mnie polować czy co?
I3lackHole Chorąży
Ostateczne ustalenia | Ignadon | Zadania poboczne
https://www.gry-online.pl/poradniki/elex/&PART=83
Jest też trzecie rozwiązanie, przed oddaniem broni i pancerza Eliemu można zabić Wilka przebywającego w kopalni. Eli się ucieszy że ktoś wykonał za niego robotę, ale stwierdzi że musi się pozbyć ostatniego światka jego ucieczki i zaatakuje gracza. Po wygranej można odzyskać Broń Eliego.
elathir Legend
W zadaniu Konflikt w Abessie jest bug. Otóż w trakcie wykonywania zadania Środki bezpieczeństwa nie zagadałem do Rileya i wykonałem je bez rozmowy z nim a więc bez przegarowania tarczy, jednak gra traktuje takie rozwiązanie jako przeprogramowanie tarczy. By
trzeba wziąć od niego questa i go nie wykonać.
zanonimizowany1358007 Pretorianin
Misja Strażnik bramy.
Poszukuję Wardeka oraz Thoralda, wie ktoś jak ich zlokalizować?
janni3525405127 Junior
W dolinie wyklętych, obok portalu jest wejście do jaskiń, znajduje się tam boss oraz Pocałunek Śmierci
Obrażenia 87 siła 76 budowa 92 wart prawie 5K
WHO Junior
legendarną bronią jest również ,,Opiekacz'''' który można znałeś w Hort.
I zastanawiam się dlaczego te legendarni nie można ulepszać i chyba nie można dać 2-3 kamieni tylko jeden.
SZPROTSSMOKE420 Junior
Siemanko ciekawostka dla niewiedzących elex w czystej formie można kupić również u ridera nie daleko południowych klifów
Necross123 Konsul
Ta misja "Rozbita jednostka" jest o tyle ciekawym przypadkiem zadania, że jako jedyne zadanie warto zaczynać, będąc już we frakcji Banitów bądź Kleryków. Co prawda w przypadku Banitów różnica objawia się jedynie podczas rozmowy z Hartmutem (dodatkowy wybór odpowiedzi związane ze wzrostem/spadkiem oziębłości), ale w przypadku Kleryków różnica jest definitywnie widoczna nie tylko w starcie zadania, ale też wtedy, gdy zdecydujemy się na wariant z okupem.
Zdecydowanie warto to zadanie zaczynać będąc we wspomnianych frakcjach (Klerycy bądź Banici).
Necross123 Konsul
Takie szybkie przypomnienia dotyczących niektórych zadań (i które w niektórych wypadkach jest zapisane w notatkach)
a) Jest trzecie rozwiązanie dotyczącego wejścia do Miasta pod Kopułą - zostań Klerykiem. Dzięki temu pojawia się dodatkowa opcja umożliwiająca wejście do tego miasta. Warto też wspomnieć, że wtedy zadanie z przepustkami zostanie zablokowane, więc jeśli zamierzasz zostać Klerykiem, zrób zadanie od Huntera, gdy jeszcze jesteś neutralny (do momentu, gdy dostaniesz identyfikator dla siebie i dla Coppera). Dzięki temu będziesz mógł zdecydować, czy oddać identyfikator Cooperowi czy Erichowi, gdy wejdziesz jako Kleryk.
Dlaczego wspomniałem, że zadanie z przepustkami zostanie wtedy zablokowane, gdy dołączymy do Kleryków? Dlatego, że jeśli porozmawiamy z nim, będąc już Klerykiem, wtedy relacje z Hunterem automatycznie się pogorszą.
Warto też wspomnieć, że wejście trzecim sposobem (bez zadania "Zamknięcie") nie ma wpływu na wybór strony w konflikcie.
b) Pamiętajmy, że jest ukryte zadanie związane ze Szponami, a które zleca nam Alois. Robimy zadanie "Dziwny mechanizm" jak zwykle, do momentu rozmowy z Hectorem. Rozmawiamy z nim jak zwykle, ale przerywamy rozmowę, gdy pojawi się dialog związany z dołączeniem do Szponów. Wracamy do Alois, wybieramy temat tajnego stowarzyszenia i podejmujemy decyzję (ważną decyzję):
- Jeśli okłamiemy Alois w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy nagroda będzie mniejsza, ale Szpony przeżyją.
- Jeśli powiemy prawdę w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy dostaniemy 1000 elexitu następnego dnia, ale Szpony zginą wtedy.
c) Zadanie od Angrima "Fałszywe Nauki" jest zależne od zadania "Niebezpieczne towary".
- Jeśli Bertram nas nie zaczepił podczas zadania "Niebezpieczne towary", to Angrim w dalszej części zadania wyśle nas do drogi koło Dziupli
- Jeśli zaczepił nas podczas tamtego zadania (co może się zdarzyć, jeśli wyruszyliśmy tam z Durasem na początku gry i zebraliśmy tam wszystkie bronie), to wtedy odszukujemy Bertrama w mieście i to tutaj podejmujemy decyzję.
I taka ciekawostka: W przypadku niektórych postaci (jeśli podejmujemy się pierwszej rozmowy) będąc już we frakcji, może pojawić się dodatkowy dialog. W niektórych przypadkach (np. w przypadku Caleba w Mieście pod Kopułą będąc Klerykiem) polepszą się wasze stosunki, natomiast w innych (jak np. rozmowa z Blakiem w Forcie będąc Klerykiem) może się pogorszyć, jeśli wybierzemy w tym momencie specjalną opcję, która się pojawiła podczas pierwszej rozmowy.
RockMaster Junior
Hej mam problem z zdobyciem umiejętności Kleryków po dołączeniu do frakcji podchodzę do Baldera na przeciwko katedry a on nie reaguje tylko coś powie i nie mogę zdobyć umiejętności mogę jeszcze powiedzieć że skończyłem wszystkie misje poboczne
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
