Pod wpływem substancji | Ignadon | Zadania poboczne | Solucja Elex

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Pod wpływem substancji to jeden z większych pobocznych questów do odblokowania w lokacji Hort. Zaliczenie go pozwoli ci znacząco poprawić relacje z klerykami i zwiększyć prawdopodobieństwo dołączenia do tego ugrupowania. Misja dotyczy odnalezienia osoby handlującej Elexem i śledztwo w tej sprawie zakłada zbadanie wielu różnych śladów.

Jak odblokować quest: Rozmowa z Reinholdem w katedrze Katedra w Hort.

Odblokowanie questu Pod wpływem substancji

Judykatur Reinhold stoi na czele frakcji Kleryków i możesz otrzymać od niego zadanie zidentyfikowania osoby handlującej nielegalnie Elexem. Od Reinholda otrzymasz pierwsze poszlaki związane z trzema osobami podejrzanymi o łamanie prawa.

To nie wszystko, bo po więcej informacji na temat nielegalnego handlu możesz udać się do Dietricha z budynku administracyjnego. On z kolei zasugeruje sprawdzenie obozowiska kleryków w poszukiwaniu dostawcy Elexu i na potrzeby tej misji otrzymasz nakaz przeszukania (Dietrich's Search Warrant).

Zidentyfikowanie dostawcy (zadanie od Dietricha - Dostawca)

Lokacja, którą musisz odwiedzić, to ruiny zamku Ruiny zamku w zachodnim Ignadonie daleko na południowy-zachód od Hort - Pod wpływem substancji | Ignadon | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry

Lokacja, którą musisz odwiedzić, to ruiny zamku Ruiny zamku w zachodnim Ignadonie daleko na południowy-zachód od Hort. W drodze do ruin uważaj na silne potwory (m.in. Skex) i wybierz to wejście do zamku, w pobliżu którego nie ma silnych kreatur. Na terenie zamku musisz przepytać trzech członków frakcji Kleryków.

Gerd pilnuje jednego z wejść do fortu. Możesz użyć 5 punktów umiejętności Walka i otrzymać 25XP oraz 6 Komórek plazmowych. Przedstaw mu nakaz rewizji i wysłuchaj jego odpowiedzi.

Dirk przebywa na piętrze głównego budynku ruin. Przedstaw mu nakaz rewizji, a uzyskasz kod 4979 do jego sejfu. Rozejrzyj się za sejfem w bocznym pomieszczeniu (obrazek) i przejrzyj jego zawartość. Nie odnajdziesz w nim nic podejrzanego.

Karsten podróżuje po forcie - Pod wpływem substancji | Ignadon | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry

Karsten podróżuje po forcie. Przedstaw mu nakaz rewizji i odbierz od niego notatkę Karsten's Security Code z kodem 8195 do jego sejfu. Odszukaj w obozowisku sejf Karstena (obrazek) i zabierz z niego ubrania banitów (Bundle of Outlaw Clothing) (100XP). Powróć z ubraniami do Karstena i przedstaw swoje oskarżenia. Możesz zachować się na dwa sposoby:

  1. Nawiązać współpracę z Karstenem. Otrzymasz 200XP i 75 Elexitu na rozpoczęcie współpracy wspólnego handlowania Elexem.
  2. Spróbować przepędzić Karstena. Zaatakuje on bohatera i musisz go pokonać w walce jeden na jednego (325XP).

Niezależnie jaki wariant wybrałeś powróć do Dietricha w Hort. Powiedz mu o zamordowaniu Karstena i zatrzymaniu procesu handlu Elexem lub skłam, że pozbyłeś się bezimiennego dostawcy i przedstaw jako dowód zabrane z sejfu ubrania banitów. Otrzymasz 500XP i 50 Elexitu.

Przepytanie strażników (zadanie od Reinholda - Nocny interes)

Xander może nakazać bohaterowi wytypowanie Siegfrieda jako handlarza Elexem - Pod wpływem substancji | Ignadon | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry
Xander może nakazać bohaterowi wytypowanie Siegfrieda jako handlarza Elexem

W ramach tej części questu musisz spotkać się z trzema strażnikami z Hort:

  1. Strażnik Dziupli przekaże ci raport z monitoringu 1 (Surveillance Report 1).
  2. Strażnik fabryki przekaże ci raport z monitoringu 2 (Surveillance Report 2).
  3. Xander jest w posiadaniu raportu z monitoringu 3 (Surveillance Report 3). Jeśli wcześniej poprosiłeś Xandera o wejście do miasta to zmusi teraz bohatera do wyświadczenia mu przysługi i wytypowania Siegfrieda jako osoby uprawiającej nielegalny handel (200XP). Jeśli nie byłeś mu wcześniej nic winien to spełnieniem jego prośby możesz dobrowolnie się zająć.

Zakończenie questu

Moment wytypowanie handlarza Elexem - Pod wpływem substancji | Ignadon | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry
Moment wytypowanie handlarza Elexem

Quest ten możesz teoretycznie zakończyć od razu i "na ślepo" wytypować sprawcę. Najlepiej jest jednak powrócić do Reinholda w Katedrze dopiero gdy wykonasz wszystkie opisane wyżej kroki. Musisz wytypować handlarza Elexem i kandydaci to Hagen, Siegfried oraz Oswald. Wybierz (niewinnego) Siegfrieda jeśli chcesz przypodobać się Xanderowi lub Oswalda jeśli chcesz oskarżyć prawdziwego handlarza nielegalnym towarem. Reinhold uwierzy w każdą z "kandydatur" i od razu otrzymasz 500XP. Po tym jak wytypowana osoba zostanie sprawdzona możesz ponownie (już dobrowolnie) porozmawiać z Reinholdem w dalszej części gry. Jeśli wytypowałeś złą osobę to Reinhold będzie na Ciebie zły, a jeśli dobrą (Oswalda) to otrzymasz dodatkowe 400 Elexitu.

Uwaga - Jeśli byłeś winny Xanderowi przysługę i nie wytypowałeś Siegfrieda jako handlarza to strażnik zemści się i dowiesz się, że handlarze z Hort przestaną oferować bohaterowi swoje towary. Problem ten możesz rozwiązać na dwa sposoby - zapłacić Xanderowi 400 Elexitu lub użyć na nim opcji dialogowej wymuszającej posiadanie 6 punktów umiejętności Charyzma. W obu przypadkach dostaniesz 400XP i handlarze ponownie otworzą dla Jaxa swoje sklepy.

Uwaga - Możesz otrzymać dodatkową nagrodę za zaliczenie tego questu z poprawnym wytypowaniem handlarza - 3000XP i 500 Elexitu. Zdobędziesz ją automatycznie jeśli dołączysz do frakcji Kleryków. Jeśli wybrałeś jedną z dwóch pozostałych frakcji to mimo wszystko spotkaj się z Reinholdem, który wynagrodzi bohatera.

NPC w zadaniu: Reinhold, Xander, Hagen, Siegfried, Oswald

Podobało się?

0

Elex

17 października 2017

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2020-10-04
12:30

Yousek Legionista

Po pokonaniu Big Bang podszedłem do Logana i mam opcje zamij się konradem. Logan się wkurzy a gra mi oznajmia że ta decyzja będzie miała długofalowe konsekwencje.
Jak ta decyzja wpłynie na świat gry? Poprostu bandyci będą na mnie polować czy co?

Komentarz: Yousek
2021-11-09
05:49

I3lackHole Chorąży

I3lackHole

Ostateczne ustalenia | Ignadon | Zadania poboczne
https://www.gry-online.pl/poradniki/elex/&PART=83

Jest też trzecie rozwiązanie, przed oddaniem broni i pancerza Eliemu można zabić Wilka przebywającego w kopalni. Eli się ucieszy że ktoś wykonał za niego robotę, ale stwierdzi że musi się pozbyć ostatniego światka jego ucieczki i zaatakuje gracza. Po wygranej można odzyskać Broń Eliego.

Komentarz: I3lackHole
2022-01-31
17:31

elathir Legend

elathir

W zadaniu Konflikt w Abessie jest bug. Otóż w trakcie wykonywania zadania Środki bezpieczeństwa nie zagadałem do Rileya i wykonałem je bez rozmowy z nim a więc bez przegarowania tarczy, jednak gra traktuje takie rozwiązanie jako przeprogramowanie tarczy. By

trzeba wziąć od niego questa i go nie wykonać.

Komentarz: elathir
2022-03-23
15:37

zanonimizowany1358007 Pretorianin

Misja Strażnik bramy.

Poszukuję Wardeka oraz Thoralda, wie ktoś jak ich zlokalizować?

Komentarz: zanonimizowany1358007
2023-02-13
00:51

janni3525405127 Junior

W dolinie wyklętych, obok portalu jest wejście do jaskiń, znajduje się tam boss oraz Pocałunek Śmierci
Obrażenia 87 siła 76 budowa 92 wart prawie 5K

Komentarz: janni3525405127
2023-03-18
20:28

WHO Junior

legendarną bronią jest również ,,Opiekacz'''' który można znałeś w Hort.

I zastanawiam się dlaczego te legendarni nie można ulepszać i chyba nie można dać 2-3 kamieni tylko jeden.

Komentarz: WHO
2023-07-15
02:50

SZPROTSSMOKE420 Junior

Siemanko ciekawostka dla niewiedzących elex w czystej formie można kupić również u ridera nie daleko południowych klifów

Komentarz: SZPROTSSMOKE420
2023-07-17
20:34

Necross123 Konsul

Ta misja "Rozbita jednostka" jest o tyle ciekawym przypadkiem zadania, że jako jedyne zadanie warto zaczynać, będąc już we frakcji Banitów bądź Kleryków. Co prawda w przypadku Banitów różnica objawia się jedynie podczas rozmowy z Hartmutem (dodatkowy wybór odpowiedzi związane ze wzrostem/spadkiem oziębłości), ale w przypadku Kleryków różnica jest definitywnie widoczna nie tylko w starcie zadania, ale też wtedy, gdy zdecydujemy się na wariant z okupem.
Zdecydowanie warto to zadanie zaczynać będąc we wspomnianych frakcjach (Klerycy bądź Banici).

Komentarz: Necross123
2023-07-31
21:13

Necross123 Konsul

Takie szybkie przypomnienia dotyczących niektórych zadań (i które w niektórych wypadkach jest zapisane w notatkach)

a) Jest trzecie rozwiązanie dotyczącego wejścia do Miasta pod Kopułą - zostań Klerykiem. Dzięki temu pojawia się dodatkowa opcja umożliwiająca wejście do tego miasta. Warto też wspomnieć, że wtedy zadanie z przepustkami zostanie zablokowane, więc jeśli zamierzasz zostać Klerykiem, zrób zadanie od Huntera, gdy jeszcze jesteś neutralny (do momentu, gdy dostaniesz identyfikator dla siebie i dla Coppera). Dzięki temu będziesz mógł zdecydować, czy oddać identyfikator Cooperowi czy Erichowi, gdy wejdziesz jako Kleryk.
Dlaczego wspomniałem, że zadanie z przepustkami zostanie wtedy zablokowane, gdy dołączymy do Kleryków? Dlatego, że jeśli porozmawiamy z nim, będąc już Klerykiem, wtedy relacje z Hunterem automatycznie się pogorszą.
Warto też wspomnieć, że wejście trzecim sposobem (bez zadania "Zamknięcie") nie ma wpływu na wybór strony w konflikcie.

b) Pamiętajmy, że jest ukryte zadanie związane ze Szponami, a które zleca nam Alois. Robimy zadanie "Dziwny mechanizm" jak zwykle, do momentu rozmowy z Hectorem. Rozmawiamy z nim jak zwykle, ale przerywamy rozmowę, gdy pojawi się dialog związany z dołączeniem do Szponów. Wracamy do Alois, wybieramy temat tajnego stowarzyszenia i podejmujemy decyzję (ważną decyzję):
- Jeśli okłamiemy Alois w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy nagroda będzie mniejsza, ale Szpony przeżyją.
- Jeśli powiemy prawdę w sprawie lokalizacji Szponów, wtedy dostaniemy 1000 elexitu następnego dnia, ale Szpony zginą wtedy.

c) Zadanie od Angrima "Fałszywe Nauki" jest zależne od zadania "Niebezpieczne towary".
- Jeśli Bertram nas nie zaczepił podczas zadania "Niebezpieczne towary", to Angrim w dalszej części zadania wyśle nas do drogi koło Dziupli
- Jeśli zaczepił nas podczas tamtego zadania (co może się zdarzyć, jeśli wyruszyliśmy tam z Durasem na początku gry i zebraliśmy tam wszystkie bronie), to wtedy odszukujemy Bertrama w mieście i to tutaj podejmujemy decyzję.

I taka ciekawostka: W przypadku niektórych postaci (jeśli podejmujemy się pierwszej rozmowy) będąc już we frakcji, może pojawić się dodatkowy dialog. W niektórych przypadkach (np. w przypadku Caleba w Mieście pod Kopułą będąc Klerykiem) polepszą się wasze stosunki, natomiast w innych (jak np. rozmowa z Blakiem w Forcie będąc Klerykiem) może się pogorszyć, jeśli wybierzemy w tym momencie specjalną opcję, która się pojawiła podczas pierwszej rozmowy.

Komentarz: Necross123
2024-02-17
14:49

RockMaster Junior

Hej mam problem z zdobyciem umiejętności Kleryków po dołączeniu do frakcji podchodzę do Baldera na przeciwko katedry a on nie reaguje tylko coś powie i nie mogę zdobyć umiejętności mogę jeszcze powiedzieć że skończyłem wszystkie misje poboczne

Komentarz: RockMaster

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl