Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zadania związane z twierdzą maga
Aktualizacja:
Twierdzą maga jest Kula Sfer.
1. Lavok, tuż przed śmiercią ofiaruje nam Kulę (pod warunkiem, że nasz pierwszy bohater jest magiem, of koz :) ).
2. Wyjdźcie z Kuli, a następnie wejdźcie raz jeszcze. Od razu porozmawiajcie z rycerzami Solamnica - poproszą o odesłanie do innego wymiaru.
3. W kolejnym pokoju czekać będzie na Was Teos - Zakapturzony Mag. Oczywiście zaproponuje nam współpracę i (jeśli go o to poprosicie - pomoże rozwiązać zadanie z rycerzami Solamnica).
4. Za 9000 sztuk złota Ribald obiecuje nam pomoc - a tak dokładnie obiecuje nam pojawienie się w Kuli Sfer maga. Wróćcie do kuli za 24 godziny.
5. Po przybyciu napotkacie Teosa wraz z trzema uczniami - naszym zadaniem jest zająć się ich edukacją.
a) Pierwsze zadanie, które im zlecimy - zrobienie magicznego przedmiotu. Do wyboru mamy:
- Różdżka Ucznia - czas oczekiwania 4 dni, koszt 1000
- Pierścień Ochrony - 5 dni, 2000
- Sztylet z naszym imieniem - 4 dni, 250
Nie wybierajcie możliwości stworzenia pierścienia, gdyż może to doprowadzić do śmierci jednego z uczniów. A i tak nie jest pewne, czy "naszym" uczniom w ogóle uda się stworzyć jakikolwiek przedmiot.
6. Idźcie do sali z rycerzami. Mag obiecany przez Ribalda powinien już tam być. Od rycerzy dostaniemy w prezencie Złoty Pas (+3 przeciwko broniom siecznym). Aha...z naszego "konta" zgodnie z umową znika 9000 szt. złota.
7. Jeżeli postępujecie zgodnie z tą solucją, to wróćcie do kuli za 4 dni po odebranie przedmiotu, o który prosiliście. Otrzymacie też możliwość zadania uczniom kolejnej pracy...
b) Mają przetłumaczyć dla Was jedno z zaklęć:
- Plugawy uwiąd Abi-Dalzima - 5 dni, 1000
- Rój Meteorów - 5 dni, 2500
- Mislead - 4 dni, 250
Nie wybierajcie możliwości stworzenia czaru Rój Meteorów, gdyż znów na 100% doprowadzi to do śmierci jednego z uczniów. Wróćcie za 4/5 dni.
8. Wróćcie i odbierzcie przetłumaczone zaklęcie. Uczniowie podejmą się ostatniego zadania...
c) Stworzenia magicznego artefaktu:
- Szata Ucznia (KP 3) - 4 dni, koszt 250
- Pierścień Czarów - 4 dni, koszt 300
- Kostur Mocy - super przedmiot
możecie też wybrać czwartą opcję i nie zlecać im wykonania artefaktu - to jedyna możliwość, która utrzyma ich przy życiu. W zamian za potężne przedmioty otrzymacie inne zadania...
9. Następnego dnia pojawi się Teos wraz z naszymi uczniami. Podziękuje za opiekę nad nimi i zaprosi na ceremonię przyznania dyplomów. Otrzymacie 50 000 punktów doświadczenia.
10. Gdy po kolejnych dwóch dniach wkroczycie do Slumsów, podejdzie do Was Natula i poprosi o udanie się do Waszej Kuli Sfer - rzekomo Teos czeka z niecierpliwością...
Po przybyciu rozpoczniecie walkę z sierżantem Natulą i jego koleżkami. Tchórzliwy Teos ucieknie, ale pojawi się po walce. Uświadomi Was, że była to "tylko" pułapka zastawiona przez Lorda Argrima - przeciwnika magii. Zakapturzeni Magowie pragną go obezwładnić - od Teosa otrzymamy magiczny przedmiot, który pozwoli Wam tego dokonać.
Udajcie się do gospody w "Bramach Miasta". Na piętrze stoczcie walkę i użyjcie runa na Lordzie Argrimie.
Wróćcie do Kuli Sfer. Otrzymacie 7 500 punktów doświadczenia, a kula (zgodnie z obietnicą) staje się już na 100 % Wasza! ! !
11. Jeżeli nie zabiliście Lorda Argrima (tylko po prostu użyliście na nim runa), to przybędzie do kuli Wasz były uczeń. Jeżeli zgodzicie się udostępnić mu część laboratorium w kuli, będziecie od niego co tydzień otrzymywać pięć losowych mikstur. Nie muszę Wam chyba mówić, że MACIE SIĘ ZGODZIĆ!!! :D
Jeśli chodzi o zadania z twierdzą maga, to...to już koniec (niestety). Mam nadzieję, że ta część doskonałego poradnika "made by Soulcatcher" pomogła Wam w przemierzaniu Athkatli... :)
Pero i Acid
0
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wstęp
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część kontynentalna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zadania związane z twierdzą maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część nadmorska
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Promenada Waukeen
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Slumsy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zajazd Miedziany Diadem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podziemia pod Miedzianym Diademem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Łowców Niewolników
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kula Sfer
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Niższe groby
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Południowy grób
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Mostów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Doki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Świątyń
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kanały
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Kultu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zapomniane Miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Rządowa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Bramy Miasta
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Podziemia
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Umar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ruiny Świątyni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Świątynia Amaunatora
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Wichrowych Włóczni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kryjówka Lorda Firkraaga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Targowo
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Gaj Druidów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Brynnlaw
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przytułek Czarowięzy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami A
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami B
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt pod Czarowięzami 100
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podwodne miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podmrok
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ust Natha
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Łupież100ów Umysłu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Kuo-Toa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyjście z Podmroku - Rozdział 6
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Suldanessellar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Piekło
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przypadkowe lokacje
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Cainoor Legend
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
zanonimizowany257962 Junior
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
zanonimizowany540349 Junior
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
zanonimizowany540349 Junior
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
zanonimizowany703282 Junior
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
zanonimizowany703282 Junior
triox widze że masz problem
zanonimizowany705327 Junior
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
zanonimizowany812566 Generał
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
shadowstar Junior
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
