Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zadania związane z twierdzą maga
Aktualizacja:
Twierdzą maga jest Kula Sfer.
1. Lavok, tuż przed śmiercią ofiaruje nam Kulę (pod warunkiem, że nasz pierwszy bohater jest magiem, of koz :) ).
2. Wyjdźcie z Kuli, a następnie wejdźcie raz jeszcze. Od razu porozmawiajcie z rycerzami Solamnica - poproszą o odesłanie do innego wymiaru.
3. W kolejnym pokoju czekać będzie na Was Teos - Zakapturzony Mag. Oczywiście zaproponuje nam współpracę i (jeśli go o to poprosicie - pomoże rozwiązać zadanie z rycerzami Solamnica).
4. Za 9000 sztuk złota Ribald obiecuje nam pomoc - a tak dokładnie obiecuje nam pojawienie się w Kuli Sfer maga. Wróćcie do kuli za 24 godziny.
5. Po przybyciu napotkacie Teosa wraz z trzema uczniami - naszym zadaniem jest zająć się ich edukacją.
a) Pierwsze zadanie, które im zlecimy - zrobienie magicznego przedmiotu. Do wyboru mamy:
- Różdżka Ucznia - czas oczekiwania 4 dni, koszt 1000
- Pierścień Ochrony - 5 dni, 2000
- Sztylet z naszym imieniem - 4 dni, 250
Nie wybierajcie możliwości stworzenia pierścienia, gdyż może to doprowadzić do śmierci jednego z uczniów. A i tak nie jest pewne, czy "naszym" uczniom w ogóle uda się stworzyć jakikolwiek przedmiot.
6. Idźcie do sali z rycerzami. Mag obiecany przez Ribalda powinien już tam być. Od rycerzy dostaniemy w prezencie Złoty Pas (+3 przeciwko broniom siecznym). Aha...z naszego "konta" zgodnie z umową znika 9000 szt. złota.
7. Jeżeli postępujecie zgodnie z tą solucją, to wróćcie do kuli za 4 dni po odebranie przedmiotu, o który prosiliście. Otrzymacie też możliwość zadania uczniom kolejnej pracy...
b) Mają przetłumaczyć dla Was jedno z zaklęć:
- Plugawy uwiąd Abi-Dalzima - 5 dni, 1000
- Rój Meteorów - 5 dni, 2500
- Mislead - 4 dni, 250
Nie wybierajcie możliwości stworzenia czaru Rój Meteorów, gdyż znów na 100% doprowadzi to do śmierci jednego z uczniów. Wróćcie za 4/5 dni.
8. Wróćcie i odbierzcie przetłumaczone zaklęcie. Uczniowie podejmą się ostatniego zadania...
c) Stworzenia magicznego artefaktu:
- Szata Ucznia (KP 3) - 4 dni, koszt 250
- Pierścień Czarów - 4 dni, koszt 300
- Kostur Mocy - super przedmiot
możecie też wybrać czwartą opcję i nie zlecać im wykonania artefaktu - to jedyna możliwość, która utrzyma ich przy życiu. W zamian za potężne przedmioty otrzymacie inne zadania...
9. Następnego dnia pojawi się Teos wraz z naszymi uczniami. Podziękuje za opiekę nad nimi i zaprosi na ceremonię przyznania dyplomów. Otrzymacie 50 000 punktów doświadczenia.
10. Gdy po kolejnych dwóch dniach wkroczycie do Slumsów, podejdzie do Was Natula i poprosi o udanie się do Waszej Kuli Sfer - rzekomo Teos czeka z niecierpliwością...
Po przybyciu rozpoczniecie walkę z sierżantem Natulą i jego koleżkami. Tchórzliwy Teos ucieknie, ale pojawi się po walce. Uświadomi Was, że była to "tylko" pułapka zastawiona przez Lorda Argrima - przeciwnika magii. Zakapturzeni Magowie pragną go obezwładnić - od Teosa otrzymamy magiczny przedmiot, który pozwoli Wam tego dokonać.
Udajcie się do gospody w "Bramach Miasta". Na piętrze stoczcie walkę i użyjcie runa na Lordzie Argrimie.
Wróćcie do Kuli Sfer. Otrzymacie 7 500 punktów doświadczenia, a kula (zgodnie z obietnicą) staje się już na 100 % Wasza! ! !
11. Jeżeli nie zabiliście Lorda Argrima (tylko po prostu użyliście na nim runa), to przybędzie do kuli Wasz były uczeń. Jeżeli zgodzicie się udostępnić mu część laboratorium w kuli, będziecie od niego co tydzień otrzymywać pięć losowych mikstur. Nie muszę Wam chyba mówić, że MACIE SIĘ ZGODZIĆ!!! :D
Jeśli chodzi o zadania z twierdzą maga, to...to już koniec (niestety). Mam nadzieję, że ta część doskonałego poradnika "made by Soulcatcher" pomogła Wam w przemierzaniu Athkatli... :)
Pero i Acid
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wstęp
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część kontynentalna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zadania związane z twierdzą maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część nadmorska
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Promenada Waukeen
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Slumsy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zajazd Miedziany Diadem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podziemia pod Miedzianym Diademem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Łowców Niewolników
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kula Sfer
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Niższe groby
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Południowy grób
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Mostów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Doki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Świątyń
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kanały
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Kultu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zapomniane Miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Rządowa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Bramy Miasta
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Podziemia
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Umar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ruiny Świątyni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Świątynia Amaunatora
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Wichrowych Włóczni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kryjówka Lorda Firkraaga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Targowo
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Gaj Druidów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Brynnlaw
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przytułek Czarowięzy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami A
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami B
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt pod Czarowięzami 100
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podwodne miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podmrok
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ust Natha
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Łupież100ów Umysłu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Kuo-Toa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyjście z Podmroku - Rozdział 6
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Suldanessellar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Piekło
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przypadkowe lokacje
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
triox widze że masz problem
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Soll -----> to nie wątek to komentarz do opisu przejścia gry, do materiału zamieszczonego w archiwach GOLa
Soll - Bo oni wchodzą nie przez forum, tylko komenatrze do materiałów, które zostały z powrotem włączone do forum.
Co się stało że nagle Juniorzy zaczeli masowo odgrzebywać wątki sprzed 2 lat??
Jak chcecie odpowiedzi to piszcie tu:
mam pytanko! no bo tak wyszło jakoś ze wampizyca mi zabrała Ardhele i ja zamieniła w wampira;/ i musiałam ja zabic;/ a teraz mam jej ciało i nie wiem jak ja do zycia pozwrococ;/;/;/ i zgubilam gdzies latarnie ta ktora elfa trzeba dac;/;/ help!
10 – Oberżysta – można od niego kupić Księgę Rytuałów którą potrzebujemy dla Vithala.
Wracamy do Vithala (11) który dzięki księdze będzie przechodził przez kolejne portale żywiołów (11), (12), (13) wchodząc do innych wymiarów po przedmioty.
w podmroku udało misię sprzedać pierścień ochrony przed żywiłakami za kilka milonów i kupić go za normalną cenę
gorgius ;))
Co zrobić gdy Edwin przemienia się w kobietę ??????????????????????
Znalazłem dla niego zwój nicości, on go zaczął studiować.
Po pewnym czasie mówi, że prawie go odczytał w całości.
Próbuje się zamienić w lisza ale mu się nie udaje. Przybiera postać kobiety.
To nie jest klątwa. Przywrócenie i zdjęcie klątwy nie działają.
Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli jeszcze Cię to interesuje, chociaż pewnie Twoj problem sam się rozwiązał lata temu ??
Nic nie robimy kiedy Edwin zamienia się w kobietę, tak ma być. Przez jakiś czas będzie w żeńskiej wersji aż pewnego dnia pojawi się Czerwony Mag, który szuka Edwina. Będzie Cię wypytywał o Edwina a Ty możesz go wydać albo udać, że nie znasz żadnego Edwina. Jeśli go wydasz Edwin stanie się wrogi i Cię zaatakuje.
Jeśli nie wydasz Edwina, Czerwony Mag odejdzie ale wróci za dwa dni.
Znowu będzie wypytywał o Edwina ale tym razem Edwin zacznie z nim dialog. Powie,że jest Celisią z Waterseep i nie zna żadnego Edwina. Mag nie uwierzy i rzuci czar na Edwina, który przywróci go do męskiej postaci. Następnie stanie się wrogi I zaatakuje Edwina. Trzeba go ubić i tyle, kończy się quest Edwina.
drugą część notatki Tombelthena, można otrzymać od jego potomka poszukującego w/w kryjówki. Zadanie to otrzymujemy grając główną postacią jako Łowca, po otrzymaniu we władanie chatkę Mereli (posada łowcy) - po wykonaniu zadania w ruinach świątyni. Kryjówka rzeczywiście znajduje się w zaznaczonym na mapie miejscu, ale aktywuje się dopiero podczas wykonywania zadania. W dodatku ma "kościaną" obstawę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
