Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
Aktualizacja:
![]() | Obrońca Easthaven +3 Ten cep bojowy został stworzony przed wiekiem by zgładzić demona Belhifeta. Miał na zawsze pozostać w mieście Easthaven, by przypominać jego mieszkańcom o wielkim zagrożeniu, które ledwie udało się pokonać. Obrażenia: 1K6 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń: obuchowe Specjalne: +1 do Klasy Pancerza +20 do odporności na obrażenia sieczne, kłute, i obuchowe Opóźnienie: 5 Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 13 Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej |
![]() ![]() CHŁÓD ![]() OGIEŃ ![]() KWAS | Cep bojowy Wieków +3 Ten cep bojowy przez jakiś czas był własnością Lorda d'Arnise'a, jako pamiątka jego pełnej przygód młodości. Trzymano go rozłożonego, pojedyncze części przechowywano w osobnych miejscach, a używano tylko w największej potrzebie. Lorda d'Arnise'a niepokoiła potężna magia, która emanowała ze złożonej broni, i słusznie. Szlak zniszczenia ciągnie się za tą bronią poprzez historię, prowadząc wprost do pierwszych właścicieli. Cep został stworzony przez wojowniczych Rakshasa, rasę mściwych duchów żywiących się ludzkim mięsem, używano go jako broni do każdego rodzaju potyczki. Cep został zgubiony podczas szczególnie gwałtownego polowania, ale został odnaleziony dzięki ich zdolności do wyczuwania magii. Odkryli, że broń dostała się w ręce wielkiego ludzkiego wojownika, więc stoczyli z nim wielką i wspaniałą bitwę. Od tej pory Rakshasa używali cepu jako przynęty, "gubiąc" go raz po raz. Potężne przedmioty przyciągają potężnych ludzi, a potężni ludzie staczają najwspanialsze bitwy. Obrażenia: 1K6 +4 TraK0: +3 Typ obrażeń: obuchowe Specjalne: +1 pkt. obrażeń od kwasu +1 pkt. obrażeń od zimna +1 pkt. obrażeń od ognia Po każdym trafieniu szansa na spowolnienie celu (nie ma rzutu obronnego). Opóźnienie: 4 Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 13 Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej Artefakt składa się z: Głowni cepa bojowego (chłód) - Lokalizacja: Warownia d'Arnise Głowni cepa bojowego (ogień) - Lokalizacja: Warownia d'Arnise Głowni cepa bojowego (kwas) - Lokalizacja: Warownia d'Arnise |
![]() | Morgensztern Everarda +2 Ten morgensztern był osobistą bronią kapłana Everarda. Everard był potężnym kapłanem Tempusa, który oddał życie w walce z demonem Belhifetem. Obrażenia: 2K4 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń: obuchowe Specjalne: 50% szansa na wymazanie jednego zaklęcia z pamięci ofiary. Opóźnienie: 5 Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 11 Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej |
![]() | Morgensztern +2: Usypiacz Należał do Ssitalca, złego elfa znanego jako Oprawca z Wybrzeża Mieczy. Do chwili swojej śmierci wiele lat temu, Ssitalc dowodził dużą grupą ludzkich, krasnoludzkich i gnomich rozbójników, używając Usypiacza by trzymać ich w ryzach. Może unieszkodliwić każdego człowieka, krasnoluda, gnoma lub niziołka powodując jego uśpienie. Jednak elfy są odporne na jego działanie. Obrażenia: 2K4 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń: obuchowe Specjalne: Każdy człowiek lub półczłowiek (ale nie elfy) trafiony przez Usypiacza musi wykonać rzut obronny przeciwko truciźnie z modyfikatorem +4 albo zaśnie na 18 sekund. Opóźnienie: 5 Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 11 Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej |
![]() | Morgensztern +2: Ogon wiwerny Wielki kolec na końcu tej broni jest tak naprawdę zabójczym żądłem wiwerny. Tę broń stworzył mag-wojownik Sedej, używając swych magicznych umiejętności by zachować zdolność żądła do wydzielania trucizny. Użyta przez niego magia sprawiła, że Ogon wiwerny stał się żyjącą bronią, pulsującą życiem w ręku swego właściciela. Obrażenia: 2K4 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń: obuchowe Specjalne: Ofiary muszą wykonać rzut obronny przeciwko truciźnie albo otrzymają 5 punktów obrażeń od trucizny. Opóźnienie: 5 Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 11 Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej Lokalizacja: Dzielnica Świątyń - Kanały |
![]() | Morgensztern Kiela Jest to morgensztern Kiela Zabójcy Legionów, pierworodnego syna Durlaga Zabójcy Trolli i Klanowego Księcia w nieszczęsnej wieży swego ojca. Kiel używał go w swej ostatniej walce, gdy biegł ostrzec swojego ojca o sobowtórniakach, które dostały się do ich siedziby. Podobno jego wściekłość w tej walce była tak wielka, że na stałe wryła się w tę broń. Osoba, która jej używa zostaje owładnięta tą wściekłością, gdy tylko zobaczy przeciwnika. Obrażenia: 2K4 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: obuchowe Specjalne: Ta broń jest przeklęta i wyzwala szał berserkera. Opóźnienie: 4 Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 10 Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej |
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sztylety
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze krótkie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: MIECZE DŁUGIE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze półtoraręczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze oburęczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Katany
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wiekiery
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kije
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Berła
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Młoty bojowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Halabardy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Proce
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Łuki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kolczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje płytowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Buty
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pierścienie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Naszyjniki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: PRZEDMIOTY DROWÓW
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mikstury
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
triox widze że masz problem
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Soll -----> to nie wątek to komentarz do opisu przejścia gry, do materiału zamieszczonego w archiwach GOLa
Soll - Bo oni wchodzą nie przez forum, tylko komenatrze do materiałów, które zostały z powrotem włączone do forum.
Co się stało że nagle Juniorzy zaczeli masowo odgrzebywać wątki sprzed 2 lat??
Jak chcecie odpowiedzi to piszcie tu:
mam pytanko! no bo tak wyszło jakoś ze wampizyca mi zabrała Ardhele i ja zamieniła w wampira;/ i musiałam ja zabic;/ a teraz mam jej ciało i nie wiem jak ja do zycia pozwrococ;/;/;/ i zgubilam gdzies latarnie ta ktora elfa trzeba dac;/;/ help!
10 – Oberżysta – można od niego kupić Księgę Rytuałów którą potrzebujemy dla Vithala.
Wracamy do Vithala (11) który dzięki księdze będzie przechodził przez kolejne portale żywiołów (11), (12), (13) wchodząc do innych wymiarów po przedmioty.
w podmroku udało misię sprzedać pierścień ochrony przed żywiłakami za kilka milonów i kupić go za normalną cenę
gorgius ;))
Co zrobić gdy Edwin przemienia się w kobietę ??????????????????????
Znalazłem dla niego zwój nicości, on go zaczął studiować.
Po pewnym czasie mówi, że prawie go odczytał w całości.
Próbuje się zamienić w lisza ale mu się nie udaje. Przybiera postać kobiety.
To nie jest klątwa. Przywrócenie i zdjęcie klątwy nie działają.
Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli jeszcze Cię to interesuje, chociaż pewnie Twoj problem sam się rozwiązał lata temu ??
Nic nie robimy kiedy Edwin zamienia się w kobietę, tak ma być. Przez jakiś czas będzie w żeńskiej wersji aż pewnego dnia pojawi się Czerwony Mag, który szuka Edwina. Będzie Cię wypytywał o Edwina a Ty możesz go wydać albo udać, że nie znasz żadnego Edwina. Jeśli go wydasz Edwin stanie się wrogi i Cię zaatakuje.
Jeśli nie wydasz Edwina, Czerwony Mag odejdzie ale wróci za dwa dni.
Znowu będzie wypytywał o Edwina ale tym razem Edwin zacznie z nim dialog. Powie,że jest Celisią z Waterseep i nie zna żadnego Edwina. Mag nie uwierzy i rzuci czar na Edwina, który przywróci go do męskiej postaci. Następnie stanie się wrogi I zaatakuje Edwina. Trzeba go ubić i tyle, kończy się quest Edwina.
drugą część notatki Tombelthena, można otrzymać od jego potomka poszukującego w/w kryjówki. Zadanie to otrzymujemy grając główną postacią jako Łowca, po otrzymaniu we władanie chatkę Mereli (posada łowcy) - po wykonaniu zadania w ruinach świątyni. Kryjówka rzeczywiście znajduje się w zaznaczonym na mapie miejscu, ale aktywuje się dopiero podczas wykonywania zadania. W dodatku ma "kościaną" obstawę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









