Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Włócznia +3, Kąsacz - WŁÓCZNIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Włócznia +3, Kąsacz

Ta obłożona klątwą włócznia przy pobieżnym zbadaniu będzie się jawiła jako zwykła broń magiczna. Jednak w czasie walki po każdym udanym ataku na wroga, włócznia zaatakuje również tego, kto nią włada. Jest to potężna broń, należy jednak należy się poważnie zastanowić zanim się zacznie jej używać. Jedynym sposobem uwolnienia się od tej włóczni jest poddanie się działaniu czaru Zdjęcie klątwy.

Obrażenia: 1K6 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: kłute

Specjalne: władający otrzymuje 3 obrażenia (kłute) po każdym trafieniu

Opóźnienie: 6

Rodzaj biegłości: włócznia

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Podmrok

Włócznia z Kuldahar +3 - WŁÓCZNIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Włócznia z Kuldahar +3

Tę włócznię stworzyli druidzi mieszkający w pobliżu wielkiego drzewa Kuldahar. Miała znaleźć się w posiadaniu wojownika wyznaczonego na obrońcę Kuldahar.

Obrażenia: 1K6 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: kłute

Specjalne: +8 do maksymalnej liczby PŻ

Opóźnienie: 3

Rodzaj biegłości: włócznia

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Włócznia +3 - WŁÓCZNIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Włócznia +3

Włócznia to jeden z najwcześniejszych rodzajów broni, którymi zaczął posługiwać się człowiek. Pierwsze egzemplarze tej broni były wykonane z drewna i zaostrzone na końcu. Kiedy człowiek nauczył się wytapiać metale, groty włóczni były wytwarzane z żelaza i stali. Ta włócznia drży od potężnej magii wykorzystanej do jej stworzenia.

Obrażenia: 1K6 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: kłute

Opóźnienie: 3

Rodzaj biegłości: włócznia

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Dzielnica świątyń

Włócznia jednorożca +2 - WŁÓCZNIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Włócznia jednorożca +2

Ta zgrabna włócznia kształtem przypomina róg jednorożca. Władający ta bronią jest niewrażliwy na czary Unieruchomienie i Zauroczenie, tak samo jak jednorożec. Nie wiadomo czy ten róg jest prawdziwym rogiem jednorożca.

Obrażenia: 1K6 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: kłute

Specjalne:

Odporność na Unieruchomienie i Zauroczenie

+3 do rzutów obronnych przeciwko śmierci

Opóźnienie: 4

Rodzaj biegłości: włócznia

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Włócznia +3, Przebijacz - WŁÓCZNIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Włócznia +3, Przebijacz

Przebijacz posiada namacalną aurę magiczną wskazującą na złośliwą naturę tej broni i dlatego była ona w przeszłości ulubioną bronią wielu potężnych wodzów orków. Trafiona ofiara zostaje, jak można się domyślać, prawie przebita, gdy magiczna zdolność broni dokonuje dzieła zniszczenia.

Obrażenia: 1K6 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: kłute

Specjalne: +10 dodatkowych obrażeń kłutych

Opóźnienie: 3

Rodzaj biegłości: włócznia

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Podwodne miasto

Włócznia zimorodka +1 - WŁÓCZNIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Włócznia zimorodka +1

Pokryte elektrum drzewce tej broni szumi magiczna energią. Czasem niebieskie pioruny energii przebiegają po włóczni, ładując ją. Gdy podczas walki trafi przeciwnika powoduje dodatkowe obrażenia od elektryczności.

Obrażenia: 1K6 +1, +1 pkt. obrażeń od elektryczności

TraK0: +1

Typ obrażeń: kłute

Opóźnienie: 5

Rodzaj biegłości: włócznia

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Włócznia uwiądu +4 - WŁÓCZNIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Włócznia uwiądu +4

Ta wyciosana z serca zmurszałego Treanta włócznia pachnie śmiercią. Kiedy chwytasz ją w swoje dłonie, wydaje jęk, jak gdyby niechętnie pozwalała dotknąć się żywej istocie. W czasie walki, przy każdym udanym trafieniu, Włócznia uwiądu wstrzykuje w ofiarę śmiercionośną truciznę.

Obrażenia: 1K6 +4, +4 dodatkowe pkt. obrażeń od trucizny

TraK0: +4

Opóźnienie: 6

Rodzaj biegłości: włócznia

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Podmrok - Ust Natha

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2004-04-12
18:16

zanonimizowany132105 Legionista

😜

gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie

Komentarz: zanonimizowany132105
2005-09-29
12:26

Cainoor Legend

Cainoor

Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]

Komentarz: Cainoor
2005-11-21
11:28

zanonimizowany257962 Junior

"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.

Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)

Komentarz: zanonimizowany257962
2008-03-13
09:49

zanonimizowany540349 Junior

jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?

Komentarz: zanonimizowany540349
2008-03-13
17:58

zanonimizowany540349 Junior

ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P

Komentarz: zanonimizowany540349
2010-01-24
13:33

zanonimizowany703282 Junior

😒

mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac

Komentarz: zanonimizowany703282
2010-01-24
13:44

zanonimizowany703282 Junior

😁

triox widze że masz problem

Komentarz: zanonimizowany703282
2010-02-03
20:22

zanonimizowany705327 Junior

👎

Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?

Komentarz: zanonimizowany705327
2014-09-21
07:50

zanonimizowany812566 Generał

tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.

Komentarz: zanonimizowany812566
2021-05-06
00:22

shadowstar Junior

tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.

Komentarz: shadowstar

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl