Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
Aktualizacja:
![]() | Włócznia +3, Kąsacz Ta obłożona klątwą włócznia przy pobieżnym zbadaniu będzie się jawiła jako zwykła broń magiczna. Jednak w czasie walki po każdym udanym ataku na wroga, włócznia zaatakuje również tego, kto nią włada. Jest to potężna broń, należy jednak należy się poważnie zastanowić zanim się zacznie jej używać. Jedynym sposobem uwolnienia się od tej włóczni jest poddanie się działaniu czaru Zdjęcie klątwy. Obrażenia: 1K6 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: kłute Specjalne: władający otrzymuje 3 obrażenia (kłute) po każdym trafieniu Opóźnienie: 6 Rodzaj biegłości: włócznia Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Podmrok |
![]() | Włócznia z Kuldahar +3 Tę włócznię stworzyli druidzi mieszkający w pobliżu wielkiego drzewa Kuldahar. Miała znaleźć się w posiadaniu wojownika wyznaczonego na obrońcę Kuldahar. Obrażenia: 1K6 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: kłute Specjalne: +8 do maksymalnej liczby PŻ Opóźnienie: 3 Rodzaj biegłości: włócznia Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej |
![]() | Włócznia +3 Włócznia to jeden z najwcześniejszych rodzajów broni, którymi zaczął posługiwać się człowiek. Pierwsze egzemplarze tej broni były wykonane z drewna i zaostrzone na końcu. Kiedy człowiek nauczył się wytapiać metale, groty włóczni były wytwarzane z żelaza i stali. Ta włócznia drży od potężnej magii wykorzystanej do jej stworzenia. Obrażenia: 1K6 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: kłute Opóźnienie: 3 Rodzaj biegłości: włócznia Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Dzielnica świątyń |
![]() | Włócznia jednorożca +2 Ta zgrabna włócznia kształtem przypomina róg jednorożca. Władający ta bronią jest niewrażliwy na czary Unieruchomienie i Zauroczenie, tak samo jak jednorożec. Nie wiadomo czy ten róg jest prawdziwym rogiem jednorożca. Obrażenia: 1K6 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń: kłute Specjalne: Odporność na Unieruchomienie i Zauroczenie +3 do rzutów obronnych przeciwko śmierci Opóźnienie: 4 Rodzaj biegłości: włócznia Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej |
![]() | Włócznia +3, Przebijacz Przebijacz posiada namacalną aurę magiczną wskazującą na złośliwą naturę tej broni i dlatego była ona w przeszłości ulubioną bronią wielu potężnych wodzów orków. Trafiona ofiara zostaje, jak można się domyślać, prawie przebita, gdy magiczna zdolność broni dokonuje dzieła zniszczenia. Obrażenia: 1K6 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: kłute Specjalne: +10 dodatkowych obrażeń kłutych Opóźnienie: 3 Rodzaj biegłości: włócznia Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Podwodne miasto |
![]() | Włócznia zimorodka +1 Pokryte elektrum drzewce tej broni szumi magiczna energią. Czasem niebieskie pioruny energii przebiegają po włóczni, ładując ją. Gdy podczas walki trafi przeciwnika powoduje dodatkowe obrażenia od elektryczności. Obrażenia: 1K6 +1, +1 pkt. obrażeń od elektryczności TraK0: +1 Typ obrażeń: kłute Opóźnienie: 5 Rodzaj biegłości: włócznia Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej |
![]() | Włócznia uwiądu +4 Ta wyciosana z serca zmurszałego Treanta włócznia pachnie śmiercią. Kiedy chwytasz ją w swoje dłonie, wydaje jęk, jak gdyby niechętnie pozwalała dotknąć się żywej istocie. W czasie walki, przy każdym udanym trafieniu, Włócznia uwiądu wstrzykuje w ofiarę śmiercionośną truciznę. Obrażenia: 1K6 +4, +4 dodatkowe pkt. obrażeń od trucizny TraK0: +4 Opóźnienie: 6 Rodzaj biegłości: włócznia Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Podmrok - Ust Natha |
0
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sztylety
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze krótkie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: MIECZE DŁUGIE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze półtoraręczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze oburęczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Katany
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wiekiery
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kije
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Berła
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Młoty bojowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Halabardy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Proce
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Łuki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kolczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje płytowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Buty
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pierścienie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Naszyjniki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: PRZEDMIOTY DROWÓW
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mikstury
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Cainoor Legend
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
zanonimizowany257962 Junior
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
zanonimizowany540349 Junior
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
zanonimizowany540349 Junior
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
zanonimizowany703282 Junior
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
zanonimizowany703282 Junior
triox widze że masz problem
zanonimizowany705327 Junior
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
zanonimizowany812566 Generał
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
shadowstar Junior
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







