Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
Aktualizacja:
![]() | Hełm chwały: 'Hełm Szlachetnego' Ten hełm nazwano ku czci lorda Taina Szlachetnego, który brał udział w wielu bitwach. Po pewnym czasie hełm przeszedł w posiadanie jego giermka, który przez prawie dziesięć lat służył swemu panu. Niestety ten młody mężczyzna nie miał ani siły, ani umiejętności, które pozwoliłyby mu zatrzymać to dziedzictwo. Powiadają, że zaginął on próbując udowodnić swą wartość, czego nie udało mu się uczynić. Od tego czas hełm miał jeszcze wielu właścicieli. Klasa Pancerza: +1 Specjalne: +1 do Charyzmy Chroni przed trafieniami krytycznymi Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej |
![]() | Hełm ochrony: 'Dar Pokoju' Ten hełm - ceniony za szlacheckie "pochodzenie" oraz za moce, którymi obdarza właściciela - miał być zwykłym darem. W tych dniach nie zbliżało się żadne niebezpieczeństwo czy zło, które trzeba byłoby pokonać. Po prostu jeden przyjaciel zapragnął wręczyć dar innemu. A prezentem mogłaby równie dobrze być ciekawa księga lub butla wina. Niestety, poszukiwacze przygód zwykli obdarzać się bardziej praktycznymi darami. Hełm brał udział w wielu bitwach i zawsze pamiętano o jego skuteczności. Klasa Pancerza: bez zmian Specjalne: +1 do rzutów obronnych +20% do odporności na elektryczność +20% do odporności na zimno +20% do odporności na ogień Chroni przed trafieniami krytycznymi Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej Lokalizacja: Dzielnica Świątyń |
![]() | Hełm infrawizji: 'Oczy Prawdy' Babette Maelestrom była swego rodzaju poszukiwaczem przygód, a hełm ten miał pomagać jej w trakcie niebezpiecznych wypraw. Być może pragnęła ona później wykorzystać zdobyte bogactwo do zwiększenia jego mocy, ale najpewniej cały czas myślała o swym przenikliwym wzroku, a nie o czymś innym. Klasa Pancerza: bez zmian Specjalne: Chroni przed trafieniami krytycznymi Zapewnia noszącemu infrawizję na odległość 40 metrów Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej Lokalizacja: Więzienie Irenikusa |
![]() | Hełm ochrony przed urokami Jak to sugeruje jego nazwa, hełm ochrony przed urokami, chroni noszącą go osobę przed wszystkimi próbami manipulowania jej emocjami. W ramach zachowania ostrożności, niektóre grupy najemników wyposażają swoich ludzi w hełmy tego typu, aby zapobiec zakłóceniu wykonywanych przez nich obowiązków przez zewnętrzne wpływy. Klasa Pancerza: bez zmian Specjalne: Chroni przed trafieniami krytycznymi Nosząca go osoba jest odporna na zauroczenia Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej Lokalizacja: Doki Lokalizacja: Dzielnica Świątyń - Kanały |
![]() | Hełm Baldurana O słynnym Hełmie Baldurana, legendarnego założyciela Wrót Baldura, przez wiele lat mówiono, że dysponuje potężną ochronną magią. Właściwa natura tej magii, jednakże, nie została określona. Klasa Pancerza: +1 Specjalne: +5 do maksymalnych punktów życia +1 do rzutów obronnych +1 do TraK0 Chroni przed trafieniami krytycznymi Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej Lokalizacja: Więzienie Irenikusa |
![]() | Hełm świetlistości Ten hełm wykonany jest z polerowanej stali i wysadzany diamentami, rubinami oraz ognistymi opalami. Klejnoty lśnią wewnętrznym światłem, które może być jedynie magiczne. Czyni on odpornym na ogień, a także daje właścicielowi możliwość rzucania kilku czarów. Są to Ognista kula, Tęczowe kolory i Promień słońca. Klasa Pancerza: bez zmian Specjalne: Chroni przed trafieniami krytycznymi Odporność na ogień Raz dziennie pozwala rzucać Ognistą kulę, zadającą 6K6 pkt. obrażeń, o zasięgu 30 m i obszarze działania w promieniu 10 m. Raz dziennie pozwala rzucać Tęczowe kolory jak na 7. poziomie czarodzieja. Raz dziennie pozwala rzucać Promień słońca, zadający 3K6 pkt. obrażeń (rzut obronny na magię lub oślepia na 10 rund), nieumarli otrzymują dodatkowe 1K6 pkt. obrażeń na poziom (rzut obronny na magię lub ulegają zniszczeniu). Zasięg 6,5 m, obszar działania w promieniu 6,5 m. Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej |
![]() | Smoczy hełm Czarnoksiężnik Wormsor swoimi zręcznymi dłońmi ostrożnie przekształcił kilka smoczych łusek w ten potężny hełm. Przeplatają się w nim czerwone, białe i zielone łuski, dając noszącemu ochronę przed zwyczajnymi ciosami, a także ogniem, zimnem i elektrycznością. Ciężko jest ustalić, czy pochodzi ona od łusek, czy też zaklęć maga. Klasa Pancerza: bez zmian Specjalne: Ustala odporność na ogień, zimno i elektryczność na poziomie 25% Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej Lokalizacja: Wzgórza Wichrowych Włóczni |
![]() | Czaszka śmierci Szalony lisz-nekromanta N'Ashtar Nikadeemus wykuł ten hełm z kości swoich własnych rodziców. Jego najlepszy generał nosił go podczas bitew, używając go, aby w jednej chwili zabić dowódców nieprzyjacielskiej armii. Potem złożone ze szkieletów armie N'Ashtara tratowały zdemoralizowanych wrogów. Gdy N'Ashtar w końcu poległ, Czaszka śmierci ponoć również uległa zniszczeniu. Klasa Pancerza: bez zmian Specjalne: Pozwala rzucać Zaklęcie śmierci, w zasięgu 10 m. Obszar działania to sześcian o boku 10 m. Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej Lokalizacja: Podmrok |
![]() | Hełm Vhailora Ten hełm nosił niegdyś tajemniczy wojownik o imieniu Vhailor. Wojownik ów zginął pomagając istocie znanej jako 'Bezimienny'. Klasa Pancerza: +1 Specjalne: Raz dziennie pozwala rzucać czar Mamidło Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej Lokalizacja: Promenada Waukeen (bonus CD) |
![]() | Perłowobiały kamień Ioun Legenda mówi, że ten typ kamieni ioun produkuje się więżąc duszę trolla. Ten biały jak perła kamień umożliwia noszącemu regenerację 2 punktów życia na minutę. Klasa Pancerza: bez zmian Specjalne: Regeneracja 2 punktów życia na minutę. Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej Lokalizacja: Świątynia Amaunatora |
![]() | Ciemnoróżowy kamień Ioun Ten kamień Ioun świeci ciemnym odcieniem różu, podsuwając na myśl uspokajające obrazy i doznania. Pomimo iż jest to przyjemne, zdaje się nie wzmacniać podstawowej ochrony, która na nim się znajduje. Klasa Pancerza: +1 Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej |
![]() | Bladozielony kamień Ioun Na łożu śmierci, sędziwy bohater Rigar Prawdziwa Krew błagał swego towarzysza, maga Spektoriala, aby jego umiejętności i hart wojownika żyły nadal. Przyjaciel niechętnie się zgodził na transfer owych cech do przedmiotu, wiedząc, że zabraknie ich duszy owego wojownika. W tym bladozielonym kamieniu Ioun znajdują się owe esencje, które nosicielowi przekazują zdrowie i umiejętności Rigara. Klasa Pancerza: bez zmian Specjalne: +10% do punktów życia +1 do TraK0 Nie może używać: Mag, Bard, Złodziej Lokalizacja: Dzielnica Cmentarna |
![]() | Hełm przeciwnego charakteru Przeklęty hełm przeciwnego charakteru jest zaprawdę przerażającym przedmiotem. Jak sama nazwa wskazuje ma moc do zmiany fundamentalnych zasad etycznych, a nawet osobowości osoby, która ma nieszczęście go założyć. Przedmiot ten niszczy więzi rodzinne, przyjaźnie, całe miasta, a nawet narody. Gdyby legiony zła kiedykolwiek zatknęły go siłą na głowę przepełnionego dobrem Solara, wszechświat, jaki znamy, spotkał by szybki i bolesny koniec. Klasa Pancerza: bez zmian Specjalne: Charakter staje się przeciwny Chroni przed trafieniami krytycznymi Może być zdjęty tylko po rzuceniu czaru Zdjęcie klątwy |
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sztylety
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze krótkie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: MIECZE DŁUGIE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze półtoraręczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze oburęczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Katany
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wiekiery
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kije
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Berła
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Młoty bojowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Halabardy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Proce
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Łuki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kolczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje płytowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Buty
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pierścienie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Naszyjniki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: PRZEDMIOTY DROWÓW
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mikstury
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
triox widze że masz problem
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Soll -----> to nie wątek to komentarz do opisu przejścia gry, do materiału zamieszczonego w archiwach GOLa
Soll - Bo oni wchodzą nie przez forum, tylko komenatrze do materiałów, które zostały z powrotem włączone do forum.
Co się stało że nagle Juniorzy zaczeli masowo odgrzebywać wątki sprzed 2 lat??
Jak chcecie odpowiedzi to piszcie tu:
mam pytanko! no bo tak wyszło jakoś ze wampizyca mi zabrała Ardhele i ja zamieniła w wampira;/ i musiałam ja zabic;/ a teraz mam jej ciało i nie wiem jak ja do zycia pozwrococ;/;/;/ i zgubilam gdzies latarnie ta ktora elfa trzeba dac;/;/ help!
10 – Oberżysta – można od niego kupić Księgę Rytuałów którą potrzebujemy dla Vithala.
Wracamy do Vithala (11) który dzięki księdze będzie przechodził przez kolejne portale żywiołów (11), (12), (13) wchodząc do innych wymiarów po przedmioty.
w podmroku udało misię sprzedać pierścień ochrony przed żywiłakami za kilka milonów i kupić go za normalną cenę
gorgius ;))
Co zrobić gdy Edwin przemienia się w kobietę ??????????????????????
Znalazłem dla niego zwój nicości, on go zaczął studiować.
Po pewnym czasie mówi, że prawie go odczytał w całości.
Próbuje się zamienić w lisza ale mu się nie udaje. Przybiera postać kobiety.
To nie jest klątwa. Przywrócenie i zdjęcie klątwy nie działają.
Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli jeszcze Cię to interesuje, chociaż pewnie Twoj problem sam się rozwiązał lata temu ??
Nic nie robimy kiedy Edwin zamienia się w kobietę, tak ma być. Przez jakiś czas będzie w żeńskiej wersji aż pewnego dnia pojawi się Czerwony Mag, który szuka Edwina. Będzie Cię wypytywał o Edwina a Ty możesz go wydać albo udać, że nie znasz żadnego Edwina. Jeśli go wydasz Edwin stanie się wrogi i Cię zaatakuje.
Jeśli nie wydasz Edwina, Czerwony Mag odejdzie ale wróci za dwa dni.
Znowu będzie wypytywał o Edwina ale tym razem Edwin zacznie z nim dialog. Powie,że jest Celisią z Waterseep i nie zna żadnego Edwina. Mag nie uwierzy i rzuci czar na Edwina, który przywróci go do męskiej postaci. Następnie stanie się wrogi I zaatakuje Edwina. Trzeba go ubić i tyle, kończy się quest Edwina.
drugą część notatki Tombelthena, można otrzymać od jego potomka poszukującego w/w kryjówki. Zadanie to otrzymujemy grając główną postacią jako Łowca, po otrzymaniu we władanie chatkę Mereli (posada łowcy) - po wykonaniu zadania w ruinach świątyni. Kryjówka rzeczywiście znajduje się w zaznaczonym na mapie miejscu, ale aktywuje się dopiero podczas wykonywania zadania. W dodatku ma "kościaną" obstawę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.













