Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
Aktualizacja:
![]() | Zbroja skórzana +2: 'Obrońca zastępcy' Była niegdyś elitarna grupa elfich łowców, nazywająca się Mgła z Cieni, która patrolowała las Cormanthor, będąc prawdziwym biczem zarówno na wszelakich bandytów, jak i na potwory. Ta szczególna zbroja była noszona przez Indeerę Lakhan, jednego z najbardziej zasłużonych oficerów w tej grupie i zastępcę jej dowódcy. Właśnie dzięki jej pozycji ta zbroja zyskała swe imię, jednak nie wiadomo w jaki sposób Indeera Lakhan ją utraciła. Klasa Pancerza: 6 Wymagana siła: 4 Nie może używać: Mag |
![]() | Przyciągacz pocisków +2 Przeklęta zbroja skórzana ćwiekowana Ta dziwnie wyglądająca zbroja skórzana nie może zostać zdjęta bez pomocy czarodzieja. Zwiększa ochronę przeciwko wszystkim rodzajom broni do walki wręcz, ale czyni osobę, która ją nosi bardziej podatną na broń strzelecką. Wybór jest prosty, śmiercionośne strzały albo zabójcze miecze. Klasa Pancerza: 5 (15 przeciwko broni strzeleckiej) Wymagana siła: 6 Nie może używać: Mag |
![]() | Pancerz cienia Pancerz cienia to skórzana zbroja ćwiekowana stworzona przez Mistrzów Cieni z Amn. Mistrzowie Cieni, jak łatwo się domyślić, stoją najwyżej w hierarchii Złodziei Cienia. Ta zbroja zapewnia modyfikator +3 i pozwala zlewać się z cieniami. Klasa Pancerza: 4 Specjalne: +15% do Krycia się Wymagana siła: 6 Może używać tylko: Złodziej |
![]() | Zbroja skórzana +3: 'Życie i śmierć Karajaha' Karajah przez ponad dziesięć lat był mistrzem walk gladiatorów w Calimshanie. Ubrany jedynie w cienką zbroję skórzaną i nabijane rękawice, pokonywał wszystkich przeciwników, zaś sam zdawał się być niewrażliwy na ich ciosy. Gdy jednak okazało się, że jego zbroja jest silnie magiczna, wściekli widzowie wrzucili go na arenę razem z uzbrojonym w maczugę ogrem. Zbroja wytrzymała wszystkie ciosy, ale Karajah - nie. Klasa Pancerza: 5 Wymagana siła: 3 Nie może używać: Mag Lokalizacja: Doki |
![]() | Zbroja skórzana gruba Zbroja skórzana gruba (futro) jest wykonana ze skóry bardzo dużego zwierzęcia (na przykład słonia) lub z wielu warstw skóry zwykłych zwierząt, takich jak krowy. Zbroja ta jest zbyt ciężka, sztywna i niewygodna, by była używana przez bardziej rozwinięte cywilizacyjnie społeczności. Jest bardzo powszechna wśród licznych barbarzyńskich humanoidów z posępnych puszcz i mglistych dżungli tego świata. Mimo iż daje ona lepszą ochronę niż zwykła zbroja skórzana, noszący ją musi się pogodzić z jej nieprzyjemnym zapachem i prymitywnym wyglądem. Złodzieje mogą używać tej zbroi, jednak obniża to ich profesjonalne umiejętności. Klasa Pancerza: 6 Specjalne: -20 do Cichego chodzenia -10 do Otwierania zamków -10 do Znajdowania pułapek -10 do Kradzieży kieszonkowych Wymagana siła: 6 Nie może używać: Mag |
![]() | Skóra ghula +4 Przebiegły złodziej, Damien Jeden Nóż zawsze próbował skorzystać z własności swoich wrogów, niezależnie od okoliczności. Po trudnej walce z kilkoma ghulami, w której zginęło dwóch jego kompanów, Damien postanowił wyrównać swe szanse w przyszłych pojedynkach. Oskalpował jednego z nieumarłych i zaniósł tę skórę do niziołka płatnerza wprawnego w umagicznianiu skór. Gdy zbroja została ukończona zabezpieczała magicznie przed atakami fizycznymi i paraliżem. Może to niezbyt epickie, ale praktyczne. Klasa Pancerza: 4 Specjalne: +3 do rzutów obronnych przeciwko paraliżowi/truciźnie Nie może używać: Mag Lokalizacja: Siedziba kultu Niewidzącego Oka |
![]() | Podarunek Nocy +5 Ta pobłogosławiona przez Shar zbroja ma długą i ciekawą historię. Tylko najlepszy ze złodziei mógł nosić ten potężnie umagiczniony pancerz. Została w nim zamknięta esencja nocy co sprawia, że nosi się go jak zwykłą zbroję, ale zamyka on właściciela w gęstwinie wirujących cieni. Klasa Pancerza: 3 Specjalne: +20% do Krycia się Nie może używać: Mag Lokalizacja: Wzgórza Umar |
![]() | Zbroja skórzana orków +3 Ten upiorny pancerz został zdobyty w obozie orków zniszczonym przez barbarzyńców. Zamiast metalowych płytek jak normalna wzmocniona skóra, ta jest pokryta setkami kości hartowanych w ogniu. Kości palców, żeber i czaszek pokrywają ten pancerz zastępując tradycyjne metalowe płytki. Potężne zaklęcia orków dają tej zbroi specjalną odporność na ataki pocisków, ale brzydota zbroi zmniejsza charyzmę właściciela. Klasa Pancerza: 4 Specjalne: +10% do odporności na ataki pociskami -1 do Charyzmy Wymagana siła: 6 Nie może używać: Mag Lokalizacja: Warownia d'Arnise |
![]() | Zbroja głębokiej nocy +4 Zaklęte ebonitowe płytki pokrywają czarną skórę tego pancerza. Królowa Mórz, Umberlee, podarowała ten pancerz Dami Darn, która zgładziła czarodzieja Looxila. Zabójstwo ucieszyło Umberlee, ponieważ Looxil zdradził ją w przeszłości. Dami Darn zginęła wiele lat później, od ciosu nożem w plecy zadanego przez jej następcę w gildii złodziei. Klasa Pancerza: 3 Wymagana siła: 6 Nie może używać: Mag |
![]() | Zbroja żmii +5 Wąż jest tylko w nazwie tej zbroi, odnosząc się do drowa-zabójcy Raroha. Trucizna była jego wizytówką i gdy odkrył podatność tej zbroi na jad, podarował ją Avlormowi, obiecującemu nowicjuszowi z jego gildii. Gdy Avlorm w końcu zagroził jego pozycji, Raroh łatwo się go pozbył dzięki słabości zbroi, którą Avlorm wciąż nosił. Klasa Pancerza: 2 Specjalne: -2 to rzutów obronnych przeciwko truciźnie/paraliżowi Nie może używać: Mag |
![]() ![]() | Łuska Smoka Cieni Ten pancerz jest wykonany z zachodzących na siebie łusek smoka cienia. Eleganckie wykonanie i względy praktyczne czynią tę zbroję piękną jak i użyteczną. Łuski smoka cienia dają właścicielowi dodatkową ochronę przed kwasem. Klasa Pancerza: 1 Specjalne: +50% do odporności na kwas Wymagana siła: 6 Nie może używać: Mag Artefakt zrobiony z: Łuski Smoka Cieni - Lokalizacja: Świątynia Amaunatora |
![]() | Skóra Aegera +3 Ta ciężka i gruba niedźwiedzia skóra jest wszystkim co zostało ze słynnego Aegera. Kilkaset lat temu Aeger, olbrzymi niedźwiedź, terroryzował setki wiosek wzdłuż całego Wybrzeża Mieczy. Niedźwiedź był niewrażliwy na ogień, zimno i kwas. Wreszcie zebrali się młodzi mężczyźni i kobiety z kilku wiosek, tworząc grupę liczącą prawie dwieście osób. Aeger został otoczony i zgładzony. Przeżył mniej niż tuzin ludzi, którzy podzielili między siebie skórę Aegera. Zbroja została wykonana z jednego z tych kawałków. Klasa Pancerza: 3 Specjalne: +15% do odporności na ogień, zimno i kwas Odporność na Zamęt Wymagana siła: 6 Nie może używać: Mag |
![]() ![]() | Ludzka skóra +5 Ta zbroja jest wykonana z ludzkiej skóry i oblana krwią szlachetnego smoka. Wydziela ostry odór śmierci. Ta nikczemna zbroja może być używana tylko prze naprawdę złą osobę. Klasa Pancerza: 3 Specjalne: +4 do rzutów obronnych +20% do odporności na magię Wymagana siła: 3 Nie może używać: Mag, Postać o charakterze dobrym lub neutralnym Artefakt zrobiony z: Ludzkiej skóry - Lokalizacja: Dzielnica Mostów Krwi srebrnego smoka - Lokalizacja: Podmrok |
0
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sztylety
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze krótkie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: MIECZE DŁUGIE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze półtoraręczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze oburęczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Katany
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wiekiery
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kije
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Berła
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Młoty bojowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Halabardy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Proce
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Łuki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kolczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje płytowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Buty
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pierścienie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Naszyjniki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: PRZEDMIOTY DROWÓW
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mikstury
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Cainoor Legend
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
zanonimizowany257962 Junior
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
zanonimizowany540349 Junior
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
zanonimizowany540349 Junior
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
zanonimizowany703282 Junior
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
zanonimizowany703282 Junior
triox widze że masz problem
zanonimizowany705327 Junior
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
zanonimizowany812566 Generał
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
shadowstar Junior
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















