Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
Aktualizacja:
![]() | Topór bojowy +3 Ta wspaniała broń należała do Bruenora Battlehammera. Topór ma niezwykle ostre, jednostronne ostrze, a jego specjalną cechą jest to, że pomimo rozmiaru, można się nim posługiwać z lekkością równą zwykłemu toporkowi. Obrażenia: 1K8 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Opóźnienie: 4 Rodzaj biegłości: topór Typ broni: 1-ręczna Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej |
![]() | Topór Hrothgara +3 Ten topór należał do poszukiwacza przygód mieszkającego w Easthaven w Dolinie Lodowego Wichru. Zginął on przed wiekiem próbując ratować miasto przed demonem Belhifetem. Obrażenia: 1K8 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: +1 do Charyzmy +1 do Mądrości Opóźnienie: 4 Rodzaj biegłości: topór Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 10 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej |
![]() | Topór Bali - 'Wróg magów' Bala był dość gwałtownym z usposobienia księciem klanu krasnoludów-kanalarzy, zniewolonym przez okrutnego elfiego maga w Thesk. Choć nie był tak tchórzliwy, jak inni przedstawiciele jego klanu, to był od nich jeszcze bardziej brudny. Chcąc przerwać straszną niewolę, Bala zakradł się do siedziby maga i roztrzaskał mu czaszkę. I choć plotki mówią, że to jego smród zabił czarodzieja, w rzeczywistości pomógł mu w tym topór, którego użył do rozproszenia magicznych zabezpieczeń w siedzibie elfa. Niska jakość tego oręża świadczy o tym, że Bala sam go wykonał, jednak nikt nie wie skąd wzięła się jego moc. Po długiej karierze pogromcy magów, Bala umarł nie wyjawiwszy tajemnicy tym, którzy zaryzykowali zawszenie i zbliżyli się, żeby o to zapytać. Niektórzy twierdzą, że moc wzięła się z wielkiej nienawiści, jaką Bala czuł do czarodziejów. Broń ta pozwala raz dziennie rozpraszać magię. Obrażenia: 1K8 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: Przy każdym udanym trafieniu rzuca na ofiarę Pozbawienie magii Opóźnienie: 7 Rodzaj biegłości: topór Typ broni: 1-ręczny Wymagana siła: 10 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej |
![]() | Toporek Hangarda +2 Jeśli ta broń ma wspaniałe początki, to zostały one przyćmione przez czyny jej najsłynniejszego właściciela, krasnoluda Hangarda. Hangard miał w zwyczaju strącać melony i jabłka z głów swoich kamratów. Częściej chybiał niż trafiał, w dużej mierze z powodu jego niepohamowanego pociągu do piwa. Obrażenia: 1K6 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń (walka wręcz): sieczne Typ obrażeń (rzucony): pocisk (kłute) Specjalne: Po rzuceniu wraca do właściciela Opóźnienie: 2 Rodzaj biegłości: topór Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 4 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Dzielnica Świątyń - Kanały |
![]() | Toporek rozdźwięku +3 Ten toporek jest najbardziej umagicznioną bronią w swojej klasie. Znaki na nim są prawdopodobnie krasnoludzkie, choć żaden krasnolud w Faerunie nie przyznał się do pokrewieństwa z jego twórcą. Powoduje to, że niektórzy spekulują iż może to nie być produkt spod ręki naziemnego krasnoluda, a raczej jakiejś odmiany z innej sfery. Krasnoludy oczywiście śmieją się z tego, twierdząc, że twórca po prostu nie ma czasu dla wścibskich uczonych. Obrażenia: 1K6 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń (walka wręcz): sieczne Typ obrażeń (rzucony): pocisk (kłute) Specjalne: Po rzucie wraca do właściciela. Opóźnienie: 1 Rodzaj biegłości: topór Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 4 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej |
![]() | Toporek +3: Lazurowe ostrze Gulen Skalny Ogień, Zabójca Nieumarłych, stworzył ten potężny toporek by wzmocnić swe imię. Pobłogosławiony przez różnych bogów, topór ten zadaje niesamowite obrażenia istotom niemądrze buntującym się przeciwko swojemu statusowi zmarłych i może zniszczyć je pojedynczym ciosem. Najwyraźniej Gulen już nie używa Lazurowego ostrza, a plotka mówi, że lata temu zginął w walce z potężnym wampirem, po czym sam stał się takim. To mogło spowodować zmianę jego stanowiska wobec nieumarłych, a przynajmniej zmianę przydomku. Obrażenia: 1K6 Typ obrażeń (walka wręcz): sieczne Typ obrażeń (rzucony): pocisk (kłute) Specjalne: Dodatkowe 1K6 +4 pkt. obrażeń dla nieumarłych Trafiony nieumarły musi wykonać rzut obronny przeciw śmierci z modyfikatorem -4 albo zostanie zniszczony. Po rzucie wraca do właściciela. Opóźnienie: 1 Rodzaj biegłości: topór Typ broni: 1-ręczna Nie może używać: Postać o charakterze złym lub neutralnym, Druid, Kapłan, Mag, Złodziej |
![]() | Topór bojowy +3, Skalny Ogień Skalny Ogień to stary krasnoludzki ród, ten topór był własnością najstarszego mężczyzny rodu, jego najważniejszym dziedzictwem. Niestety zostali zdziesiątkowani przez tajemniczą epidemię w 1150, w ciągu zaledwie dwóch lat. Ulgan, właściciel topora, uszedł w nadziei ucieczki przed nieuniknionym, ale zmarł kilka tygodni później. Jego ciało znaleziono w Kniei Otulisko, ale nie było przy nim topora. Obrażenia: 1K8 +3, +2 pkt. obrażeń od ognia TraK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Opóźnienie: 4 Rodzaj biegłości: topór Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 10 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej |
![]() | Topór bojowy +3, Lodowy łupieżca Był to topór Illgartha, lodowego olbrzyma, który wiele lat temu terroryzował północne społeczności. Nie wiadomo, gdzie zdobył tę broń, ale czerpał perwersyjną przyjemność z wykorzystywania jej przeciwko małym rasom, szczególnie przeciw niziołkom. Lód i kwas deformowały ocalałych, a olbrzym śmiał się zimno, jeśli zobaczył dzieło swojej poprzedniej wizyty. Wreszcie pewna grupa zdołała go zabić, a na prośbę jego ofiar Lodowy łupieżca został pochowany wraz z nim. Obrażenia: 1K8 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: +1 pkt. obrażeń od zimna +1 pkt. obrażeń od kwasu Opóźnienie: 4 Rodzaj biegłości: topór Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 10 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Warownia d'Arnise |
0
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sztylety
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze krótkie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: MIECZE DŁUGIE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze półtoraręczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze oburęczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Katany
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wiekiery
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kije
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Berła
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Młoty bojowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Halabardy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Proce
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Łuki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kolczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje płytowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Buty
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pierścienie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Naszyjniki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: PRZEDMIOTY DROWÓW
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mikstury
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Cainoor Legend
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
zanonimizowany257962 Junior
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
zanonimizowany540349 Junior
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
zanonimizowany540349 Junior
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
zanonimizowany703282 Junior
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
zanonimizowany703282 Junior
triox widze że masz problem
zanonimizowany705327 Junior
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
zanonimizowany812566 Generał
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
shadowstar Junior
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








