Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Łupież100ów Umysłu
Aktualizacja:

Trafiamy tu z lokacji 2100 - Podmrok
Nie musimy zwiedzać tej lokacji aby ukończyć grę. Jeżeli mamy to zrobić warto zapisać grę w osobnym slocie przed wejściem od tuneli. Warto tu wejść dla Rękojeść Wyrównywacza (części artefaktu), należy się spodziewać jednak ciężkich walk z Łupieżcami Umysłu.
01 - Wejście, w chwilę po wejściu do lokacji zostajemy podstępnie ogłuszeni i wtrąceni do cel niewolników.
02 - Cela Niewolników
Tu budzimy się z uśpienia, po chwili pojawia się strażnik Ogr i prowadzi nas na arenę. Po wygranej walce z wracamy do celi. W tym momencie możemy otworzyć północne drzwi naszej celi (03) i porozmawiać z Githanki
03 - Cela Githanków
Simyaz - okazuje się iż jest to drużyna z Podwodnego Miasta która jest uwięziona tak jak my. Po chwili Githanki zostają wyprowadzeni na arenę aby walczyć. Po powrocie Simyaz informuje nas iż zostaniemy w następnej walce wystawieni przeciwko sobie, proponuje układ który ma polegać na tym iż Githanki zajmą Łupieżców Umysłu a my w tym czasie mamy poszukać wyjścia z Tuneli.
04 - Arena
Gdy dogadamy się z Githanki w celach zostaniemy po chwili przeniesieni na arenę. Powinniśmy szybko zabić Kuo-Toa i uciec przez zachodnie przejście gdy Githanki będą absorbowały uwagę Łupieżców Umysłu
05 - Tędy uciekamy z areny i zabijamy Ogra Strażnika
Przedmioty: Rękojeść Wyrównywacza (część artefaktu)
Możemy też pozabijać znajdujących się w pozostałych celach Kuo-Toa
06 - Z kadzi w tym pomieszczeniu bierzemy Serum Illithidów
Gdy posiadamy Obręcz Kontrolną to w tym pomieszczeniu możemy zniewolić Łupieżcę Umysłu i uczynić go naszym pomocnikiem.
07 - Pokój ze nieprzytomnymi niewolnikami
Wlewamy do urządzenia dawkującego Serum Illithidów, przebudzi to niewolników z letargu. Po rozmowie dowiadujemy się iż maszyna znajdująca się w rogu pokoju służy do produkowania Obręczy Kontrolnych. Robimy na własny użytek cztery obroże bo na tyle starcza maszynie energii. Umieszczamy je jako podręczne przedmioty w naszym inventory. Obręcze Kontrolne będą nam potrzebne do przejęcia kontroli nad Łupieżcami Umysły gdyż są drzwi w labiryncie które tylko oni mogą otworzyć. W lokacji (06) pojawia się co jakiś czas samotny Łupieżca nad którym możemy przejąć kontrolę. Wracamy tam i zdobywamy naszego niewolnika.
08 - Przedmioty: Harfa Methilda
Musimy złapać Łupieżcę Umysłu w (06) i za jego pomocą otworzyć zachodnie drzwi. Pojawiają się wtedy Ghitanki i informują nas iż teleportują się na zewnątrz, zostawiając nas samych.
09 - Po pokonaniu strażników możemy nabrać z sadzawek Solną Miksturę która czyni naszych bohaterów na krótki czas niewrażliwych na Psionikę
10 - Trzy sarkofagi z przeciwnikami
Przedmioty: Pierścień Kontroli nad Ogniem
11 - Przedmioty: Kostur Dowodzenia
12 - Drzwi do tego pomieszczenia może otworzyć Łupieżca Umysłu (możemy go zniewolić Obroża w (06)) lub nasza główna postać zamieniona w Zabójcę
W sali znajduje się Główny Mózg który musimy zniszczyć aby wydostać się z Tuneli.
Po walce Przedmioty: Krew Starszego Mózgu (alternatywny przedmiot dla Matki Przełożonej w Ust Natha)
Tak oto zakończyliśmy żywot koloni nikczemnych Łupieżców Umysłu. W drodze powrotnej na powierzchnię (wyjście jest w (01)) spotykamy uwolnionych wcześniej niewolników którzy dziękują nam za oswobodzenie.
Wracamy do 2100 - Podmrok
0
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wstęp
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część kontynentalna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zadania związane z twierdzą maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część nadmorska
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Promenada Waukeen
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Slumsy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zajazd Miedziany Diadem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podziemia pod Miedzianym Diademem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Łowców Niewolników
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kula Sfer
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Niższe groby
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Południowy grób
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Mostów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Doki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Świątyń
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kanały
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Kultu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zapomniane Miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Rządowa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Bramy Miasta
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Podziemia
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Umar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ruiny Świątyni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Świątynia Amaunatora
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Wichrowych Włóczni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kryjówka Lorda Firkraaga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Targowo
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Gaj Druidów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Brynnlaw
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przytułek Czarowięzy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami A
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami B
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt pod Czarowięzami 100
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podwodne miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podmrok
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ust Natha
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Łupież100ów Umysłu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Kuo-Toa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyjście z Podmroku - Rozdział 6
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Suldanessellar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Piekło
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przypadkowe lokacje
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Cainoor Legend
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
zanonimizowany257962 Junior
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
zanonimizowany540349 Junior
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
zanonimizowany540349 Junior
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
zanonimizowany703282 Junior
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
zanonimizowany703282 Junior
triox widze że masz problem
zanonimizowany705327 Junior
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
zanonimizowany812566 Generał
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
shadowstar Junior
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
