Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zajazd Miedziany Diadem
Aktualizacja:

Tu znajdziemy większość postaci które przyłączamy w trakcie gry do naszej drużyny i odłączamy aby zmienić jej skład.
01 - Wyjście do 0400 - Slumsy
02 - NPC: NALIA (Mag/Złodziej, Chaotyczny Dobry, Człowiek, Kobieta) - możemy ją przyłączyć do drużyny
ZADANIE: Pomóc w obronie rodzinnej twierdzy Nalii
ROZWIĄZANIE: Nalia kieruje nas do Twierdzy de'Arnise, musimy się tam udać i rozwiązać zaistniały problem. Lokacja ta znajduje się poza miastem i po rozmowie z Nalią pojawia się na naszej mapie. Sugerowanym rozwiązaniem jest udanie się tam w późniejszym czasie po wykonaniu większej ilości zadań w mieście. Możemy przyłączyć Nalie do naszej drużyny lub odesłać ją do Twierdzy d'Arnise i spotkać się z nią na miejscu.
Po wykonaniu zadania oczyszczenia Twierdzy De'Arnise i odłączeniu Nalii od drużyny znajdziemy ją właśnie tu w Zajeździe Miedziany Diadem
03 - Amalas - możemy się z nim pojedynkować, strasznie się naprasza aby mu utrzeć nosa. Walka odbywa się jeden na jednego na małej arenie w zajeździe.
04 - Gbur - można u niego zagrać stawiając na swojego psa
05 - Joluv - (postać pojawia się po zainstalowaniu dodatkowego CD z edycji kolekcjonerskiej) - sprzedaje wspaniałe choć nietanie magiczne przedmioty.
06 - NPC: ANOMEN - (Wojownik / Kapłan, człowiek, praworządny, mężczyzna) - można go przyłączyć do drużyny
07 - Tiana - szuka męża, jej mąż to Rumar (14)
08 - Garoll - wspomina o ciemnych sprawkach Lehtinana
09 - Lord Jierdan
ZADANIE: Oczyścić Wzgórza Wichrowych Włóczni z potworów
ROZWIĄZANIE: Musimy się udać na Wzgórza Wichrowych Włóczni i porozmawiać z Garrenem Wichrowa Włócznia.
Nie możemy dostać się na zaplecze Miedzianego Diademu zanim nie dogadamy się z Lehtinanem, za jego zezwoleniem strażnicy wpuszczą nas na zaplecze.
10 - Lehtinan - jeżeli chwile z nim porozmawiamy to zezwoli nam na wejście na zaplecze baru
ZADANIE: Zbadać nielegalną działalność w Miedzianym Diademie
ROZWIĄZANIE: Okazuje się iż Lehtinan prowadzi bardzo niemiłą i nielegalną działalność, organizując walki niewolników. Trzeba znaleźć Hendaka (12) i uwolnić go.
11 - Strażnicy Niewolników - trzeba ich pokonać
12 - Hendak - przywódca uwięzionych niewolników
ZADANIE: Uwolnić niewolników.
ROZWIĄZANIE: Musimy w pierwszej kolejności uwolnić Hendaka. Klucz do jego celi ma Władca Zwierząt
13 - Władca Zwierząt - musimy go pokonać aby pozyskać klucz do celi Hendaka, przywołuje zwierzęta aby go broniły
Przedmioty: Klucz Władcy Zwierząt, Tuigański Łuk +1, Zbroja Płytowa
Jeżeli uwolnimy niewolników Hendak zabija Lehtinana i obejmuje we władanie Miedziany Diadem
ZADANIE: Zniszczyć raz na zawsze niewolnictwo w Slumsach
ROZWIĄZANIE: Musimy się udać do 0404 podziemia, wejściem (16), które zaprowadzą nas od 0405 - Siedziby Łowców Niewolników. Tam musimy pokonać wszystkich niemiłych gości i wrócić do Hendaka po nagrodę. Jako dowód przynosimy klucz kapitana łowców niewolników, w nagrodę dostajemy miecz i Reputację +1.
14 - Rumar - szuka go jego rozwścieczona żona Tiana
15 - NPC: KORGAN (Berserker, Chaotyczny zły, krasnolud, mężczyzna) - można go przyłączyć do drużyny
ZADANIE: Pomóc Korganowi odzyskać Księgę Kazy.
ROZWIĄZANIE: musimy iść do Połódniowego Grobu w Dzielnicy Cmentarnej i znaleźć Grobowiec, tam okazuje się iż kompani Korgana już złupili grobowiec i kolejnym etapem jest odszukanie ich w domu Pimlico w Dzielnicy Świątyń (05), tam okazuje się iż kompani Korgana są w Slums (06), po walce z nimi odzyskujemy Księgę Kazy i możemy zakończyć zadanie dla Kirgana.
16 - Wejście do 0404 - Podziemia (prowadzą do siedziby łowców niewolników) - tu musimy się udać aby wypełnić zadanie dla Hendaka
17 - Rękawice Złodziejstwa
18 - Llynis - ma misia którego chce duch dziecka z Dzielnicy Cmentarnej
19 - Edwin - tu znajdziemy Maga Edwina gdy wykonamy dla niego wszystkie zadania i odłączymy go w trakcie gry z naszej drużyny.
20 - Unger Ciemne Wzgórze (potrzebny do zadania zdobycia Ilitu dla Sir Sarlesa z Dzielnicy Rządowej) - przysyła nas do niego Jerlia z Promenady Waukeen, twierdzi że nie ma Ilitu i wskazuje Neba z Dzielnicy Mostów (20) jako tego który ukradł mu transport Ilitu.
21 - Yoshimo - tu go znajdziemy go gdy po wcześniejszym przyłączeniu do drużyny, odłączymy.
0
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wstęp
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część kontynentalna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zadania związane z twierdzą maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część nadmorska
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Promenada Waukeen
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Slumsy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zajazd Miedziany Diadem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podziemia pod Miedzianym Diademem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Łowców Niewolników
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kula Sfer
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Niższe groby
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Południowy grób
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Mostów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Doki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Świątyń
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kanały
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Kultu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zapomniane Miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Rządowa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Bramy Miasta
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Podziemia
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Umar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ruiny Świątyni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Świątynia Amaunatora
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Wichrowych Włóczni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kryjówka Lorda Firkraaga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Targowo
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Gaj Druidów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Brynnlaw
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przytułek Czarowięzy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami A
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami B
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt pod Czarowięzami 100
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podwodne miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podmrok
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ust Natha
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Łupież100ów Umysłu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Kuo-Toa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyjście z Podmroku - Rozdział 6
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Suldanessellar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Piekło
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przypadkowe lokacje
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Cainoor Legend
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
zanonimizowany257962 Junior
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
zanonimizowany540349 Junior
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
zanonimizowany540349 Junior
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
zanonimizowany703282 Junior
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
zanonimizowany703282 Junior
triox widze że masz problem
zanonimizowany705327 Junior
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
zanonimizowany812566 Generał
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
shadowstar Junior
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
