Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zajazd Miedziany Diadem
Aktualizacja:

Tu znajdziemy większość postaci które przyłączamy w trakcie gry do naszej drużyny i odłączamy aby zmienić jej skład.
01 - Wyjście do 0400 - Slumsy
02 - NPC: NALIA (Mag/Złodziej, Chaotyczny Dobry, Człowiek, Kobieta) - możemy ją przyłączyć do drużyny
ZADANIE: Pomóc w obronie rodzinnej twierdzy Nalii
ROZWIĄZANIE: Nalia kieruje nas do Twierdzy de'Arnise, musimy się tam udać i rozwiązać zaistniały problem. Lokacja ta znajduje się poza miastem i po rozmowie z Nalią pojawia się na naszej mapie. Sugerowanym rozwiązaniem jest udanie się tam w późniejszym czasie po wykonaniu większej ilości zadań w mieście. Możemy przyłączyć Nalie do naszej drużyny lub odesłać ją do Twierdzy d'Arnise i spotkać się z nią na miejscu.
Po wykonaniu zadania oczyszczenia Twierdzy De'Arnise i odłączeniu Nalii od drużyny znajdziemy ją właśnie tu w Zajeździe Miedziany Diadem
03 - Amalas - możemy się z nim pojedynkować, strasznie się naprasza aby mu utrzeć nosa. Walka odbywa się jeden na jednego na małej arenie w zajeździe.
04 - Gbur - można u niego zagrać stawiając na swojego psa
05 - Joluv - (postać pojawia się po zainstalowaniu dodatkowego CD z edycji kolekcjonerskiej) - sprzedaje wspaniałe choć nietanie magiczne przedmioty.
06 - NPC: ANOMEN - (Wojownik / Kapłan, człowiek, praworządny, mężczyzna) - można go przyłączyć do drużyny
07 - Tiana - szuka męża, jej mąż to Rumar (14)
08 - Garoll - wspomina o ciemnych sprawkach Lehtinana
09 - Lord Jierdan
ZADANIE: Oczyścić Wzgórza Wichrowych Włóczni z potworów
ROZWIĄZANIE: Musimy się udać na Wzgórza Wichrowych Włóczni i porozmawiać z Garrenem Wichrowa Włócznia.
Nie możemy dostać się na zaplecze Miedzianego Diademu zanim nie dogadamy się z Lehtinanem, za jego zezwoleniem strażnicy wpuszczą nas na zaplecze.
10 - Lehtinan - jeżeli chwile z nim porozmawiamy to zezwoli nam na wejście na zaplecze baru
ZADANIE: Zbadać nielegalną działalność w Miedzianym Diademie
ROZWIĄZANIE: Okazuje się iż Lehtinan prowadzi bardzo niemiłą i nielegalną działalność, organizując walki niewolników. Trzeba znaleźć Hendaka (12) i uwolnić go.
11 - Strażnicy Niewolników - trzeba ich pokonać
12 - Hendak - przywódca uwięzionych niewolników
ZADANIE: Uwolnić niewolników.
ROZWIĄZANIE: Musimy w pierwszej kolejności uwolnić Hendaka. Klucz do jego celi ma Władca Zwierząt
13 - Władca Zwierząt - musimy go pokonać aby pozyskać klucz do celi Hendaka, przywołuje zwierzęta aby go broniły
Przedmioty: Klucz Władcy Zwierząt, Tuigański Łuk +1, Zbroja Płytowa
Jeżeli uwolnimy niewolników Hendak zabija Lehtinana i obejmuje we władanie Miedziany Diadem
ZADANIE: Zniszczyć raz na zawsze niewolnictwo w Slumsach
ROZWIĄZANIE: Musimy się udać do 0404 podziemia, wejściem (16), które zaprowadzą nas od 0405 - Siedziby Łowców Niewolników. Tam musimy pokonać wszystkich niemiłych gości i wrócić do Hendaka po nagrodę. Jako dowód przynosimy klucz kapitana łowców niewolników, w nagrodę dostajemy miecz i Reputację +1.
14 - Rumar - szuka go jego rozwścieczona żona Tiana
15 - NPC: KORGAN (Berserker, Chaotyczny zły, krasnolud, mężczyzna) - można go przyłączyć do drużyny
ZADANIE: Pomóc Korganowi odzyskać Księgę Kazy.
ROZWIĄZANIE: musimy iść do Połódniowego Grobu w Dzielnicy Cmentarnej i znaleźć Grobowiec, tam okazuje się iż kompani Korgana już złupili grobowiec i kolejnym etapem jest odszukanie ich w domu Pimlico w Dzielnicy Świątyń (05), tam okazuje się iż kompani Korgana są w Slums (06), po walce z nimi odzyskujemy Księgę Kazy i możemy zakończyć zadanie dla Kirgana.
16 - Wejście do 0404 - Podziemia (prowadzą do siedziby łowców niewolników) - tu musimy się udać aby wypełnić zadanie dla Hendaka
17 - Rękawice Złodziejstwa
18 - Llynis - ma misia którego chce duch dziecka z Dzielnicy Cmentarnej
19 - Edwin - tu znajdziemy Maga Edwina gdy wykonamy dla niego wszystkie zadania i odłączymy go w trakcie gry z naszej drużyny.
20 - Unger Ciemne Wzgórze (potrzebny do zadania zdobycia Ilitu dla Sir Sarlesa z Dzielnicy Rządowej) - przysyła nas do niego Jerlia z Promenady Waukeen, twierdzi że nie ma Ilitu i wskazuje Neba z Dzielnicy Mostów (20) jako tego który ukradł mu transport Ilitu.
21 - Yoshimo - tu go znajdziemy go gdy po wcześniejszym przyłączeniu do drużyny, odłączymy.
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wstęp
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część kontynentalna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zadania związane z twierdzą maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część nadmorska
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Promenada Waukeen
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Slumsy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zajazd Miedziany Diadem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podziemia pod Miedzianym Diademem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Łowców Niewolników
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kula Sfer
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Niższe groby
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Południowy grób
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Mostów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Doki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Świątyń
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kanały
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Kultu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zapomniane Miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Rządowa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Bramy Miasta
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Podziemia
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Umar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ruiny Świątyni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Świątynia Amaunatora
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Wichrowych Włóczni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kryjówka Lorda Firkraaga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Targowo
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Gaj Druidów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Brynnlaw
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przytułek Czarowięzy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami A
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami B
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt pod Czarowięzami 100
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podwodne miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podmrok
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ust Natha
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Łupież100ów Umysłu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Kuo-Toa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyjście z Podmroku - Rozdział 6
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Suldanessellar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Piekło
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przypadkowe lokacje
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
triox widze że masz problem
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Soll -----> to nie wątek to komentarz do opisu przejścia gry, do materiału zamieszczonego w archiwach GOLa
Soll - Bo oni wchodzą nie przez forum, tylko komenatrze do materiałów, które zostały z powrotem włączone do forum.
Co się stało że nagle Juniorzy zaczeli masowo odgrzebywać wątki sprzed 2 lat??
Jak chcecie odpowiedzi to piszcie tu:
mam pytanko! no bo tak wyszło jakoś ze wampizyca mi zabrała Ardhele i ja zamieniła w wampira;/ i musiałam ja zabic;/ a teraz mam jej ciało i nie wiem jak ja do zycia pozwrococ;/;/;/ i zgubilam gdzies latarnie ta ktora elfa trzeba dac;/;/ help!
10 – Oberżysta – można od niego kupić Księgę Rytuałów którą potrzebujemy dla Vithala.
Wracamy do Vithala (11) który dzięki księdze będzie przechodził przez kolejne portale żywiołów (11), (12), (13) wchodząc do innych wymiarów po przedmioty.
w podmroku udało misię sprzedać pierścień ochrony przed żywiłakami za kilka milonów i kupić go za normalną cenę
gorgius ;))
Co zrobić gdy Edwin przemienia się w kobietę ??????????????????????
Znalazłem dla niego zwój nicości, on go zaczął studiować.
Po pewnym czasie mówi, że prawie go odczytał w całości.
Próbuje się zamienić w lisza ale mu się nie udaje. Przybiera postać kobiety.
To nie jest klątwa. Przywrócenie i zdjęcie klątwy nie działają.
Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli jeszcze Cię to interesuje, chociaż pewnie Twoj problem sam się rozwiązał lata temu ??
Nic nie robimy kiedy Edwin zamienia się w kobietę, tak ma być. Przez jakiś czas będzie w żeńskiej wersji aż pewnego dnia pojawi się Czerwony Mag, który szuka Edwina. Będzie Cię wypytywał o Edwina a Ty możesz go wydać albo udać, że nie znasz żadnego Edwina. Jeśli go wydasz Edwin stanie się wrogi i Cię zaatakuje.
Jeśli nie wydasz Edwina, Czerwony Mag odejdzie ale wróci za dwa dni.
Znowu będzie wypytywał o Edwina ale tym razem Edwin zacznie z nim dialog. Powie,że jest Celisią z Waterseep i nie zna żadnego Edwina. Mag nie uwierzy i rzuci czar na Edwina, który przywróci go do męskiej postaci. Następnie stanie się wrogi I zaatakuje Edwina. Trzeba go ubić i tyle, kończy się quest Edwina.
drugą część notatki Tombelthena, można otrzymać od jego potomka poszukującego w/w kryjówki. Zadanie to otrzymujemy grając główną postacią jako Łowca, po otrzymaniu we władanie chatkę Mereli (posada łowcy) - po wykonaniu zadania w ruinach świątyni. Kryjówka rzeczywiście znajduje się w zaznaczonym na mapie miejscu, ale aktywuje się dopiero podczas wykonywania zadania. W dodatku ma "kościaną" obstawę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
