Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
Aktualizacja:
![]() | Pawęż +1, +4 przeciw pociskom: 'Tarcza Spadających Gwiazd' Sam Ilmater nasączył tę tarczę magią, widząc, jak młody giermek gotów jest oszczędzić niewypowiedzianych cierpień swemu wiernemu wierzchowcowi. Podczas straszliwej bitwy pomiędzy kawalerią ludzi a hordą hobgoblinów młodzieniec został wysłany po posiłki. Przeciwnicy posłali w jego stronę deszcz strzał, który niemal zasłonił słońce. Giermek wiedział, że jemu pewnie uda się uniknąć grotów, ale że wierzchowiec jest stracony. Tarczą i własnym ciałem zasłonił konia przed strzałami, przez co został śmiertelnie ranny. Na szczęście wierzchowiec przetrwał nie draśnięty, co umożliwiło im ucieczkę. Koń zaniósł ciało młodzieńca do najbliższego miasta, w którym odważnego giermka wskrzeszono. Klasa Pancerza: +2, +5 przeciw pociskom Wymagana siła: 15 Nie może używać: Bard, Druid, Mag, Złodziej |
![]() | Puklerz Kiela Jest to puklerz Kiela Zabójcy Legionów, pierworodnego syna Durlaga Zabójcy Trolli i Klanowego Księcia w nieszczęsnej wieży swego ojca. Dzięki temu, że jest niezwykle lekki i znakomicie wykonany, zwiększa Zręczność używającej go osoby o 1. Klasa Pancerza: +1 Specjalne: Nie chroni przed pociskami i broniami kłutymi +1 do Zręczności Wymagana siła: 4 Nie może używać: Mag |
![]() | Tarcza ze smoczych łusek +2 Ta tarcza jest kolejnym potężnym przedmiotem stworzonym przez czarodzieja Wormsora. Składa się ze skóry czerwonego smoka rozciągniętej na stalowym szkielecie. Czerwone tło zdobią zielone i białe smocze łuski, ułożone we wzór, który przy odpowiednim spojrzeniu zdaje się być twarzą prastarego smoka. Klasa Pancerza: +3 Specjalne: Ustala odporność na ogień, zimno i elektryczność na poziomie 25% Wymagana siła: 12 Nie może używać: Druid, Mag, Bard. Złodziej Lokalizacja: Wzgórza Wichrowych Włóczni |
![]() | Wartownik +4 Jakiś wiek temu astronomowie odnotowali nieoczekiwany upadek komety do morza w okolicy Wybrzeża Mieczy. To niecodzienne wydarzenie okazało się być jeszcze dziwniejsze, gdy kowal Huffum Fuiruim, którego nie obchodziły wydarzenia na nieboskłonie, znalazł wyjątkowo lekkie fragmenty metalu. Przerobił je na tę tarczę, choć kucie zajęło mu wiele miesięcy i potrzebował do pomocy kilku zaklinaczy. "Z niebios? Niiii, spod mojego młotka!" Klasa Pancerza: +5 Wymagana siła: 12 Nie może używać: Druid, Mag, Bard, Złodziej Lokalizacja: Podmrok - Ust Natha |
![]() | Pawęż Twierdzy +3 Ta tarcza, wysoka jak człowiek, ma odpowiednią nazwę. Przy jej pomocy, Fil Pobożny, paladyn Najszlachetniejszego Zakonu Promiennego Serca pewnego razu powstrzymał nacierający batalion hobgoblińskich i koboldzich łuczników, dopóki nie wyczerpały im się strzały. Ponieważ tarcza ta jest równie użyteczna w walce wręcz, jak i na odległość, wybił on ich potem do nogi. Klasa Pancerza: +4 Specjalne: +7 do Klasy Pancerza przeciw broni strzeleckiej Wymagana siła: 15 Nie może używać: Druid, Mag, Bard, Złodziej |
![]() | Tarcza odbić +1 Sądzono, że jest to tylko zapomniana ozdoba z jakiejś komnaty, więc tarcza ta leżała na tyłach jakiegoś sklepu, dopóki pewien młody szlachcic nie zakupił jej jako część swojej zbroi paradnej. Jej bierne właściwości odkryto później, gdy podczas nieudanej próby pozbawienia go życia, tarcza odbijała każdy atak w stronę niedoszłych zabójców. Późniejsze badania połączyły ją z Myth Rynn albo innymi dawnymi wykopaliskami. Klasa Pancerza: +2 Specjalne: Odbija pociski z powrotem w atakującego Wymagana siła: 4 Nie może używać: Druid, Mag, Bard, Złodziej |
![]() | Tarcza harmonii +2 Audn z Pola, rycerz i czempion czarodzieja Kekkima, nosił tę tarczę przez większość swojego życia. Chroni ona nosiciela przed większością form kontroli umysłu, co jest zaletą dla czarodzieja, który potrzebował przyjaznych mu wojowników, aby stali wiernie po jego stronie. Zarówno Kekkim, jak i Audn dawno już gryzą ziemię, pozostawiwszy tarczę temu, kto wydostanie ją z wieży czarodzieja. Klasa Pancerza: +3 Specjalne: Odporność na uroki, zamęt, dominację oraz unieruchomienie osoby Wymagana siła: 4 Nie może używać: Druid, Mag, Bard, Złodziej |
![]() | Tarcza zaginionych +2 Tę dziwną tarczę skonstruowali nomadzi, którzy kiedyś zamieszkiwali las Mir, grupa już dawno zaabsorbowana do "cywilizowanego" społeczeństwa i zapomniana. Dokładniejsze badanie ukazuje splątane razem włosy ludzkie i zwierzęce trzymające się dzięki zaklęciu, choć sposób, w jaki to wykonano zaginął z czasem. Klasa Pancerza: +3 Specjalne: +5% do odporności na magię Wymagana siła: 12 Nie może używać: Druid, Mag, Bard, Złodziej Lokalizacja: Wzgórza Umar |
![]() | Łaska ocalenia +3 Kiedyś była to potężna tarcza używana przez kapłanów Bane'a, jednakże wraz ze śmiercią tego boga, większość z jej właściwości prysła. Pozostaje tylko podstawowa magiczna ochrona, co czyni ją użyteczną dla każdego poszukiwacza przygód. Klasa Pancerza: +4 Wymagana siła: 12 Nie może używać: Druid, Mag, Bard, Złodziej Lokalizacja: Zapomniane Miasto |
![]() | Tarcza Baldurana +3 Tę tarczę dzierżył niegdyś sławny Balduran. Jest to część kompletu broni i zbroi, który został skradziony z muzeum miejskiego we Wrotach Baldura. Klasa Pancerza: +4 Specjalne: Odbija promienie obserwatorów -1 do Siły Wymagana siła: 12 Nie może używać: Bard, Druid, Mag, Złodziej Lokalizacja: Promenada Waukeen (bonus CD) |
0
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sztylety
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze krótkie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: MIECZE DŁUGIE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze półtoraręczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze oburęczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Katany
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wiekiery
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kije
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Berła
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Młoty bojowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Halabardy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Proce
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Łuki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kolczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje płytowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Buty
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pierścienie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Naszyjniki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: PRZEDMIOTY DROWÓW
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mikstury
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Cainoor Legend
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
zanonimizowany257962 Junior
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
zanonimizowany540349 Junior
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
zanonimizowany540349 Junior
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
zanonimizowany703282 Junior
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
zanonimizowany703282 Junior
triox widze że masz problem
zanonimizowany705327 Junior
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
zanonimizowany812566 Generał
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
shadowstar Junior
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










