Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
Aktualizacja:
![]() | 'Korzeń cierpienia' Wieść niesie, iż ta magiczna maczuga istnieje od czasów upadku Netherilu i narodzin wielkiej pustyni Anauroch. Jakkolwiek cywilizacja zapłaciła wtedy wielką cenę, prawdziwymi ofiarami kataklizmu były istoty, żyjące w zgodzie z naturą, skazane na bezsilne przyglądanie się jak ich domy niszczały i umierały. Te z nich, które pozostały, czepiając się resztek swego naturalnego środowiska, padały ofiarą hord innych, pozbawionych domu stworów, z których najbardziej okrutne wkraczały na nieskażone jeszcze obszary, zabierając wszystko, co im wpadło w łapy. Powiada się, że ta broń została wykonana z drzewa driady i była ostatnim podarunkiem dla sprawy Natury od leśnej tancerki, która nie potrafiła powstrzymać najeźdźców na swój dom. Cierpiała i radowała się jednocześnie, gdyż jej las nie cierpiał by tak bardzo, gdyby nie był silny i bujny. W późniejszych czasach jacyś niezbyt delikatni badacze nadali tej broń nieco dwuznaczną nazwę, jednak zawarta w niej ironia nie jest doceniana przez zaprzysięgłych wyznawców praw Natury. Obrażenia: 1K6 +1, +3 przeciw istotom nienaturalnym, +1 pkt. obrażeń od kwasu TraK0: +1, +3 przeciw istotom nienaturalnym Typ obrażeń: obuchowe Opóźnienie: 3 Rodzaj biegłości: maczuga Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Mag |
![]() | Maczuga +3: Czarna Krew Ta dębowa maczuga jest pokryta ciemnymi wyschniętymi kroplami przypominającymi smołę. Podczas walki ta substancja jarzy się czarnym wewnętrznym światłem oraz staje się gęsta i płynna. Gdy maczuga trafia przeciwnika powoduje dodatkowe obrażenia od kwasu, wywołane przez ciecz pryskającą na ofiarę. Obrażenia: 1K6 +3, +3 pkt. obrażeń od kwasu TraK0: +3 Typ obrażeń: obuchowe Opóźnienie: 4 Rodzaj biegłości: maczuga Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Mag Lokalizacja: Targowo |
![]() | Kościana maczuga +2, +3 przeciw nieumarłym Ta zjadliwa maczuga została stworzona setki lat temu, prawdopodobnie przez szamana szukającego zemsty. Jego rodzina została zgładzona przez nieumarłych, a jego gniew był tak wielki, że amputował sobie nogę i z kości udowej stworzył broń. Magiczne runy zwiększają jej siłę, choć wystarczyłaby sama siła jego nienawiści. Obrażenia: 1K6 +2, +3 przeciw nieumarłym TraK0: +2, +3 przeciw nieumarłym Typ obrażeń: obuchowe Opóźnienie: 4 Rodzaj biegłości: maczuga Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Mag Lokalizacja: Gaj Druidów Lokalizacja: Czarowięzy - Ołtarz Troli |
![]() | Maczuga +2: Zgniatacz Makal z Sosny, przebiegły druid, stworzył tę maczugę i związał ja z duchem swojego towarzysza rosomaka. Tak jak to nieustępliwe stworzenie, Zgniatacz jest niebezpieczną bronią w ręku wyszkolonego wojownika. Gdy maczuga zadaje cios ostre drzazgi wrzynają się w ciało ofiary, powodując straszliwy ból, a nawet dodatkowe obrażenia wywoływane przez jakiś czas po trafieniu. Makal używał tej maczugi z powodzeniem w wielu sytuacjach, stając się znienawidzonym wrogiem orków najeżdżających lasy. Obrażenia: 1K6 +2, drzazgi dodają 2 pkt. obrażeń co rundę przez 4 rundy TraK0: +2 Typ obrażeń: obuchowe Opóźnienie: 4 Rodzaj biegłości: maczuga Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Mag |
0
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sztylety
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze krótkie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: MIECZE DŁUGIE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze półtoraręczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze oburęczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Katany
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wiekiery
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kije
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Berła
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Młoty bojowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Halabardy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Proce
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Łuki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kolczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje płytowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Buty
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pierścienie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Naszyjniki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: PRZEDMIOTY DROWÓW
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mikstury
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Cainoor Legend
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
zanonimizowany257962 Junior
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
zanonimizowany540349 Junior
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
zanonimizowany540349 Junior
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
zanonimizowany703282 Junior
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
zanonimizowany703282 Junior
triox widze że masz problem
zanonimizowany705327 Junior
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
zanonimizowany812566 Generał
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
shadowstar Junior
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




