Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
Aktualizacja:
![]() | Złoty pas: 'Złoty Pas Urnsta' Ten przedmiot miał chronić potężnego czarodzieja przed natarczywymi wojownikami. Wykonano go z czerwonego jedwabiu przetykanego złotymi paskami. Umagiczniono go tak, że chroni przed bronią sieczną każdego typu. +3 do Klasy Pancerza przeciw broniom siecznym |
![]() | Pas tłumienia: 'Niszczyciel Wzgórzowców' Garrar Potężny stracił przyjaciół i ukochanych podczas najazdów wzgórzowych olbrzymów, postanowił więc oczyścić swą rodzinną ziemię z ich obecności. Nie wiadomo, jak zdobył ten pas, ale dzięki niemu sam pokonał dziesiątki tych stworów - pas chronił go bowiem przed uderzeniami ich maczug. Olbrzymy, które przetrwały, uciekły tam, gdzie nie było wojownika podobnego Garrarowi. +4 do Klasy Pancerza przeciw broniom obuchowym Lokalizacja: Więzienie Irenikusa |
![]() | Pas przebić: 'Zguba Elfów' Niesławny wędrowiec - Pandar z Doliny Blizn - dał się poznać irytując elfy z lasu Cormanthor. Rozdrażniał on je jeszcze bardziej, kiedy wykorzystywał drzewa od ucieczki przed sprawiedliwością. A tenże pas pomagał mu umknąć przed strzałami elfów. Na nieszczęście dla Pandara pułapki i głód okazały się efektywnym, choć powolniejszym sposobem pozbycia się go. +3 do Klasy Pancerza przeciw broniom kłującym Lokalizacja: Promenada Waukeen |
![]() | Pas zmiany płci Przeklęty pas zmiany płci jest wytworem potężnej magii. Każda osoba, nieostrożna na tyle, by zapiąć go wokół swej talii, przekona się, że jej płeć została odmieniona. Mówi się, że niecałe pięćdziesiąt lat temu, bezimienny dworski błazen został ścięty za ofiarowanie pasa kochance księcia Lobelahna. |
![]() | Pas siły wzgórzowego olbrzyma Ten zwyczajnie wyglądający pas czyni noszącą go osobę silną jak olbrzym wzgórzowy, ale nie zwiększa jej rozmiarów. Wielu aroganckich wojowników zostało zaskoczonych przez znacznie mniejszych przeciwników o poważnej sile. Dość często przyczyną tego jest pas podobny do tego. Siła: 19 |
![]() | Pas siły kamiennego olbrzyma Jako młody chłopak, Stewart Elttil został porwany przez najeżdżające koboldy, a jego rodzina została zabita. Jednakże po drodze do swoich siedzib, koboldy zaskoczyły rodzinę kamiennych olbrzymów. Uratowały one Stewarta i wychowały jako własne dziecko. Wkrótce stało się oczywiste, że chłopak, nieważne jak bardzo się starał, nie był w stanie brać udziału w rodzinnych zawodach miotania kamieniami. Ojciec-olbrzym wytargował od miejscowego czarodzieja ten pas, który uczynił Elttila tak silnym, jak jego bracia i siostry. Gdy Stewart zmarł tragiczną śmiercią, pas został ukradziony. Siła: 20 |
![]() | Pas siły lodowego olbrzyma Ten pas to tak naprawdę utkane włosy z brody lodowego olbrzyma. Nosząca go osoba staje się równie silna, jak ów olbrzym. Siła: 21 |
![]() | Pas wzmocnienia Pas ten poważnie zwiększa kondycję właściciela. Król Violos używał jej, kiedy prowadził ekspedycję przeciwko trollom bagiennym. Poprzedniej zimy zapadł na wyjątkowo ciężką chorobę i nie był już tak zdrowym mężczyzną, jak kiedyś. Pas ten dał mu dodatkowe lata życia i ponownie zaszczepił w jego podwładnych zaufanie do króla. Raz dziennie zwiększa Kondycję do 18. Efekt trwa przez 8 godzin. Lokalizacja: Siedziba kultu Niewidzącego Oka |
![]() | Pas bezwładnej bariery Ten pas, gdy się go nosi, tworzy w powietrzu wokół właściciela gęstą zasłonę powietrza. Bariera ta zapewnia doskonałą ochronę przeciwko zionięciom, a także przeciw magii. Po nadpalonych kawałkach znoszonej skóry widać, że pas przynajmniej ras noszono w walce przeciwko smokowi. +5 do rzutów obronnych przeciwko zionięciom. +25% do odporności na obrażenia od pocisków (ataki te zadają trzy czwarte pełnych obrażeń). +50% do odporności na obrażenia magiczne (ataki magiczne - takie jak Magiczny Pocisk - zadają tylko połowę obrażeń). |
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sztylety
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze krótkie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: MIECZE DŁUGIE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze półtoraręczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze oburęczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Katany
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wiekiery
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kije
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Berła
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Młoty bojowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Halabardy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Proce
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Łuki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kolczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje płytowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Buty
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pierścienie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Naszyjniki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: PRZEDMIOTY DROWÓW
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mikstury
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
triox widze że masz problem
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Soll -----> to nie wątek to komentarz do opisu przejścia gry, do materiału zamieszczonego w archiwach GOLa
Soll - Bo oni wchodzą nie przez forum, tylko komenatrze do materiałów, które zostały z powrotem włączone do forum.
Co się stało że nagle Juniorzy zaczeli masowo odgrzebywać wątki sprzed 2 lat??
Jak chcecie odpowiedzi to piszcie tu:
mam pytanko! no bo tak wyszło jakoś ze wampizyca mi zabrała Ardhele i ja zamieniła w wampira;/ i musiałam ja zabic;/ a teraz mam jej ciało i nie wiem jak ja do zycia pozwrococ;/;/;/ i zgubilam gdzies latarnie ta ktora elfa trzeba dac;/;/ help!
10 – Oberżysta – można od niego kupić Księgę Rytuałów którą potrzebujemy dla Vithala.
Wracamy do Vithala (11) który dzięki księdze będzie przechodził przez kolejne portale żywiołów (11), (12), (13) wchodząc do innych wymiarów po przedmioty.
w podmroku udało misię sprzedać pierścień ochrony przed żywiłakami za kilka milonów i kupić go za normalną cenę
gorgius ;))
Co zrobić gdy Edwin przemienia się w kobietę ??????????????????????
Znalazłem dla niego zwój nicości, on go zaczął studiować.
Po pewnym czasie mówi, że prawie go odczytał w całości.
Próbuje się zamienić w lisza ale mu się nie udaje. Przybiera postać kobiety.
To nie jest klątwa. Przywrócenie i zdjęcie klątwy nie działają.
Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli jeszcze Cię to interesuje, chociaż pewnie Twoj problem sam się rozwiązał lata temu ??
Nic nie robimy kiedy Edwin zamienia się w kobietę, tak ma być. Przez jakiś czas będzie w żeńskiej wersji aż pewnego dnia pojawi się Czerwony Mag, który szuka Edwina. Będzie Cię wypytywał o Edwina a Ty możesz go wydać albo udać, że nie znasz żadnego Edwina. Jeśli go wydasz Edwin stanie się wrogi i Cię zaatakuje.
Jeśli nie wydasz Edwina, Czerwony Mag odejdzie ale wróci za dwa dni.
Znowu będzie wypytywał o Edwina ale tym razem Edwin zacznie z nim dialog. Powie,że jest Celisią z Waterseep i nie zna żadnego Edwina. Mag nie uwierzy i rzuci czar na Edwina, który przywróci go do męskiej postaci. Następnie stanie się wrogi I zaatakuje Edwina. Trzeba go ubić i tyle, kończy się quest Edwina.
drugą część notatki Tombelthena, można otrzymać od jego potomka poszukującego w/w kryjówki. Zadanie to otrzymujemy grając główną postacią jako Łowca, po otrzymaniu we władanie chatkę Mereli (posada łowcy) - po wykonaniu zadania w ruinach świątyni. Kryjówka rzeczywiście znajduje się w zaznaczonym na mapie miejscu, ale aktywuje się dopiero podczas wykonywania zadania. W dodatku ma "kościaną" obstawę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









