Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
Aktualizacja:
![]() | Płaszcz ochrony +1 Jest to zwykły płaszcz, który został obdarzony niewielkimi magicznymi właściwościami, poprawiającymi klasę pancerza oraz rzuty obronne właściciela. Jest doskonały dla magów i innych, którzy nie mogą nosić cięższych, bardziej ograniczających typów pancerza. +1 do Klasy Pancerza +1 do rzutów obronnych Lokalizacja: Slumsy - Siedziba Łowców Niewolników |
![]() | Płaszcz ochrony +2: 'Tarcza Ducha' Powiadają, iż w płaszczu tym skupia się duchowa energia chroniąca noszącą go osobę. Nieustannie powracają plotki głoszące, że w szacie tej uwięziony jest wampir, nie można jednak tego udowodnić nie niszcząc przedmiotu. +2 do Klasy Pancerza +2 do rzutów obronnych Lokalizacja: Podwodne miasto |
![]() | Płaszcz przesunięcia Płaszcz przesunięcia jest magicznym przedmiotem, który wywołuje subtelne przesunięcia wizerunku właściciela. Pozwala przesunąć go o 15 centymetrów w każdą stronę. Poza tym, że jest bardzo użyteczny podczas walki, wywołuje wytrzeszcz oczu u przyjaciół z drużyny. +4 do Klasy Pancerza przeciwko pociskom +2 do rzutów obronnych przeciwko śmierci, zionięciom i różdżkom |
![]() | Płaszcz wilka: 'Pomyłka Relaira' W stworzeniu tego magicznego płaszcza kryje się nuta ironii. Relair był czarodziejem, który przeceniał swą zdolność kontrolowania magii. Tworząc płaszcz przypadkowo zesłał na siebie klątwę likantropii. Nosząca szatę osoba może zmieniać swą postać kiedy tylko sobie zażyczy. Relair nie miał tyle szczęścia. Przemiana w wilka w dowolnej chwili |
![]() | Płaszcz Baldurana Ten płaszcz nosił ponoć Balduran, założyciel Wrót Baldura. Choć nigdy nie użyto go w trakcie walki, zapewnia ponoć ochronę godną największego przywódcy. +1 do Klasy Pancerza +1 do rzutów obronnych +25% do odporności na magię |
![]() | Płaszcz niewykrywalności: 'Szept Ciszy' Ten płaszcz stworzył ponoć członek rodu największych włamywaczy, którzy przemierzali mrok. Wszystko wskazuje na to, że przedmiot okazał się niezwykle przydatny. Nie istnieją żadne zapiski dotyczące poprzednich właścicieli. Uniemożliwia magiczne wykrywanie, takie jak Wykrycie niewidzialności czy magiczne poszukiwania Lokalizacja: Promenada Waukeen |
![]() | Płaszcz nimfy Słynny płaszcz nimfy jest znany ze zdolności zwiększania Charyzmy nawet najmniej wygadanemu krasnoludowi. Pewna szlachetnie urodzona dama z Cormyru mając nadzieję, że jej polityczne małżeństwo stanie się bardziej przyjemne, zakupiła za bajońskie sumy dwa takie płaszcze. Jeden dla siebie i jeden dla swojego męża. +2 do Charyzmy |
![]() | Płaszcz tarczy Ten płaszcz emituje sferę energii, chroniącą noszącą go osobę przed pociskami. Do pewnego stopnia spowalnia również broń białą. +5 do KP przeciw broni strzeleckiej +1 do KP przeciw innym rodzajom broni Czas trwania: 1 tura |
![]() | Płaszcz elfów Ten szary płaszcz wygląda zwyczajnie. Noszenie go sprawia, że właściciel jest w stanie ukrywać się w cieniu z wyjątkową skutecznością. Jednakże podobnie jak w wypadku zdolności złodziejskiej, chwila, w której zaatakuje on lub w inny sposób sprawi, że jego obecność stanie się znana, oznacza opuszczenie kryjówki. +50% do Krycia się |
![]() | Płaszcz odbicia Vorn Zabójca Druidów wykonał ten płaszcz i z wielkim powodzeniem wykorzystywał go w swojej kampanii mającej na celu eliminację druidów z lasów na południe od Wrót Baldura. Kampania ta skończyła się, gdy ów natknął się na stado wiwern, które przyciągnął blask płaszcza. Zabiły one Vorna i wykorzystały płaszcz do zakrycia swego gniazda, aby chronił ich młode przed piorunami. Odbija wszystkie obrażenia elektryczne z powrotem do źródła. Lokalizacja: Czarowięzy |
![]() | Płaszcz gwiazd Thalanata Sprawiedliwy stworzył wiele typów płaszczy, z których każdy znany jest jako Płaszcz gwiazd. Ten konkretny model jest dość prosty, ma tylko trzy gwiazdy na każdym rękawie. Raz na dzień każda z nich może zostać rzucona jak strzałka. Potem znika i pojawia się następnego dnia. Raz dziennie tworzy sześć strzałek +5. Lokalizacja: Ruiny Świątyni |
![]() | Płaszcz odzwierciedlenia Choć ten błyszczący płaszcz wygląda zwyczajnie, jest on czasem opisywany jako "utkana woda". Jego prawdziwa magia ujawnia się, kiedy właściciela zaatakuje się bezpośrednio magią, gdyż całe zadane obrażenia otrzymuje rzucający czar. Odbija wszystkie obrażenia od zaklęć do źródła. Dotyczy to zaklęć ofensywnych takich jak Magiczny pocisk, ale nie takich jak Unieruchomienie osoby. |
![]() | Płaszcz kanałów Dla mieszkańca kanałów, takiego jak Iwan, przeżycie oznaczało udanie się tam, gdzie nie dotarli inni. Ukrywając się przed bandziorami Iwan zszedł tak głęboko, że znalazł przejście do naturalnych jaskiń, z których niektóre wychodziły na ocean. W jednej z nich odkrył on coś, co wyglądało na zniszczony płaszcz, cały podarty i poplamiony. Wrzucił go do rozpalonego ognia, ale on nie chciał płonąć. Zaciekawiony, założył go i po pewnym czasie odkrył jego właściwości. Za pomocą odpowiedniego słowa mógł zmienić się w szczura, trolla albo galaretę musztardową. Klasa Pancerza: +1 Raz dziennie właściciel może zmienić się w szczura, trolla albo galaretę musztardową. Lokalizacja: Dzielnica Świątyń - Kanały |
![]() | Płaszcz odwagi Ten płaszcz to potężny, zły przedmiot. Wykonany ze źle zszytych skór niewinnych nimf, daje użytkownikowi odporność na strach i panikę. Odporność na strach i panikę. |
0
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sztylety
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze krótkie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: MIECZE DŁUGIE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze półtoraręczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze oburęczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Katany
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wiekiery
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kije
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Berła
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Młoty bojowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Halabardy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Proce
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Łuki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kolczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje płytowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Buty
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pierścienie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Naszyjniki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: PRZEDMIOTY DROWÓW
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mikstury
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Cainoor Legend
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
zanonimizowany257962 Junior
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
zanonimizowany540349 Junior
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
zanonimizowany540349 Junior
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
zanonimizowany703282 Junior
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
zanonimizowany703282 Junior
triox widze że masz problem
zanonimizowany705327 Junior
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
zanonimizowany812566 Generał
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
shadowstar Junior
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














