Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Brynnlaw
Aktualizacja:

Na wyspę przybywamy dzięki transportowi zorganizowanemu przez szefa gildii złodziei (po wykonaniu zleconych przez niego zadań)
Na wyspę dostajemy się aby odnaleźć Imoen, Irenikusa oraz miejsce zwane Przytułek Czarowięzy gdzie oni przebywają.
Towarzyszy nam Sime którą przydzielił nam jako pomoc Szef Gildii Złodziei Cienia
01 - Ty się pojawiamy gdy przybywamy do Brynnlaw
Zaraz po przybyciu na wyspę Saemon Havarian kapitan który nas tu przywiózł okazuje się zdrajcą i wciąga nas w pułapkę - musimy pozabijać wampiry które nas zaatakują w porcie.
W tawernie (02) musimy znaleźć człowieka o nazwisku Sanik, on udzieli nam dalszych informacji.
02 - Taverna Pod Wulgarną Małpą
Sanik - nasz kontakt - niestety podczas rozmowy zostaje zabity przez płatnego mordercę, okazuje się iż stało się tak ponieważ wplątał się w konflikt z miejscową Gildią Kurtyzan. W związku z tym iż zginął, jedyna osoba która może nam pomóc to jego żona Klara znajdziemy ja w (03)
03 - Dom Uciech Lady Galveny - nie można się tu dostać bezpośrednio ale kurtyzana (04) która stoi przed wejściem pomoże nam w tym.
Jeżeli mamy medalion i podamy się z nowego pracownika strażnik w hallu wpuści nas do środka.
Kierujemy się do trzecich kolejnych drzwi na korytarzu, tam spotykamy Kapitana Straży którego musimy zabić, w pokoju gdzie się znajdował w szafie jest klucz do więzienia gdzie przebywa Klara
Kierujemy się do ostatnich drzwi na korytarzu, zabijając po drodze strażników, na końcu jest więzienie gdzie po walce zabijamy Lady Galveny wraz z jej świtą i uwalniamy Klarę. Klara prowadzi nas do zaprzyjaźnionego kapitana statku który informuje nas abyśmy spróbowali porozmawiać z przedstawicielem zakapturzonych czarodziei na wyspie Adepth Perth, być może on będzie w stanie na pomóc w dostaniu się do Przytułku Czarowięzy. Lub też odnaleźć pirata Desharika o swoim szaleństwie i liczyć na to iż odeśle nas do Czarowięzów.
04 - Kurtyzana - ofiaruje się za 200 złota wprowadzić nas do Domu Uciech Lady Galveny, gdy jej zapłacimy to sugeruje abyśmy zdobyli Medalion (znak rozpoznawczy Gildii) od Chremy i z tym znakiem weszli do środka
05 - Chremy - (po rozmowie z Kurtyzaną (04)) trzeba go zlikwidować i zabrać mu medalion
Przedmioty: Medalion Galveny
06 - Dom Adeptha Pertha
Zdobycie kamienia strażniczego który ma Perth jest jedną dwóch z metod dostania się do Przytułku Czarowięzy. Perth wydaje się opętany szaleństwem i ciężko jest z nim rozmawiać, atakuje naszą drużynę bez powodu, po walce zdobywamy dwa ważne przedmioty
Przedmioty: Kamień Strażniczy Przytułku, Księga Nieskończonych Czarów
Księga Nieskończonych Czarów - to książka która umożliwia rzucenie raz dziennie czaru przez dowolną osobę, przewracanie kartek powoduje utratę czaru z poprzedniej strony.
Możliwe strony w księdze:
Ognista kula (Wywoływanie) - Poziom: 3
Niewidzialność (Iluzje/Urojenia) - Poziom: 2
Ochrona przed złem (Odrzucanie) - Poziom: 1
Prawdziwe widzenie (Poznanie) - Poziom: 6
Dalekowzroczność (Poznanie) - Poziom: 4
Odbicie czaru (Odrzucanie) - Poziom: 7
Wezwanie wiwerny (Sprowadzanie/Przywoływanie) - Poziom: 6
Śmierdząca chmura (Wywoływanie) - Poziom: 2
Błyskawica (Wywoływanie) - Poziom: 3
Płonące dłonie (Przemiany) - Poziom: 1
Wygląda to tak iż kartkujemy księgę tak długo aż otrzymamy Płonące Dłonie ostatnią kartkę z księgi. To co pojawia się pomiędzy jest przypadkowo losowane z puli stron. To dosyć przydatna książka, pozwala bowiem raz dziennie rzucać na wojownika czar Odbicie Czaru
07 - Sklepikarz (kowal)
08 - Dom Herszta Piratów
Tu możemy zdobyć drugą metodę dostania się do Przytułku Czarowięzy. Wystarczy porozmawiać z Desharikiem (pozwalając Minscowi przejąć inicjatywę w rozmowie) i odeśle nas on jako wariatów w Przytułku.
Trafiamy do Przytułku Czarowięzy (mapa 1500)
* Po wyjściu z Przytułku Czarowięzy (mapy 1500, 1512, 1513, 1514) i wybraniu drogi zaufania Saemonowi Havarianowi w Przytułku.
09 - Droga z Przytułku Czarowięzy Udajemy się na umówione spotkanie z Saemonem do Tawerny Pod Wulgarną Małpą (02)
ZADANIE: Wykraść Róg otwierający wrota portu
ROZWIĄZANIE: Musimy udać się w nocy do Domu Cayii (10) i wykraść Róg Pirata
10 - Dom Cayii (po otrzymaniu zadania od Saemona) Gdy przybędziemy tu w nocy znajdziemy potrzebny nam Róg Pirata Posiadając Róg Pirata kierujemy się na spotkanie z Saemonem w (12), po drodze musimy jeszcze pokonać grupkę piratów (11) próbujących zrobić z nas galerników
11 - Piraci do pokonania
12 - Saemon Havarian - jeżeli mamy Róg zabiera nas na statek który ma zabrać naszą drużynę na ląd
13 - Statek Desharika To ten statek Saemon zamierza porwać, przed samym wypłynięciem z portu pojawia się Desharik i wywiązuje się walka, musimy bronić Saemona który po zakończonej potyczce wręcza nam w prezencie fragment Srebrnego Miecza. Statek z naszą drużyną wypływa z portu. Na morzu nasz statek dogania okręt Ghitanki, (ghitanki to rasa która jest właścicielem srebrnego miecza). Ghitanki dokonują abordażu i szukają miecza. Okazuje się iż Saemon zdradził nas po raz kolejny. Podczas walki z Ghitahki możemy zabić Saemona bez straty reputacji (chyba sobie na to zasłużył). Niezależnie od tego jak będzie przebiegała walka i tak lądujemy za burtą. Zostajemy przeniesieni do lokacji 2300 - Podwodne Miasto
Początek 4 Rozdziału
0
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wstęp
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część kontynentalna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zadania związane z twierdzą maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część nadmorska
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Promenada Waukeen
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Slumsy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zajazd Miedziany Diadem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podziemia pod Miedzianym Diademem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Łowców Niewolników
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kula Sfer
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Niższe groby
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Południowy grób
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Mostów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Doki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Świątyń
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kanały
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Kultu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zapomniane Miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Rządowa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Bramy Miasta
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Podziemia
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Umar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ruiny Świątyni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Świątynia Amaunatora
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Wichrowych Włóczni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kryjówka Lorda Firkraaga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Targowo
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Gaj Druidów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Brynnlaw
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przytułek Czarowięzy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami A
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami B
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt pod Czarowięzami 100
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podwodne miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podmrok
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ust Natha
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Łupież100ów Umysłu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Kuo-Toa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyjście z Podmroku - Rozdział 6
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Suldanessellar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Piekło
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przypadkowe lokacje
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Cainoor Legend
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
zanonimizowany257962 Junior
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
zanonimizowany540349 Junior
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
zanonimizowany540349 Junior
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
zanonimizowany703282 Junior
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
zanonimizowany703282 Junior
triox widze że masz problem
zanonimizowany705327 Junior
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
zanonimizowany812566 Generał
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
shadowstar Junior
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
