Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt pod Czarowięzami 100
Aktualizacja:

Kolejny poziom który ma nas przybliżyć do wyjścia z Labiryntu Pod Czarowięzami. Zbierajmy Mithrilowe Żetony (oznaczone na mapie gwiazdkami) gdyż przydadzą nam się w tej części labiryntu.
01 - Wejście z (1512)
02 - Przełącznik otwierający tajne drzwi (03) - znajduje się za tajnymi drzwiami które można otworzyć złodziejem
03 - Tajne drzwi
04 - W sadzawce znajdziemy Róg Minotaura który przyda nam się w dalszej części poziomu i Obraz Łupieżcy Umysłu.
Postacie stojące wokół sadzawki mają w rękach kolejne trzy obrazy, musimy je wziąć choć posągi będą na nas rzucały czary.
Wracamy z 4 obrazami drogą którą przybyliśmy i kierujemy się do (05)
05 - Po zabiciu potworów, otwieramy kolejno cztery drzwi czterema obrazami które znaleźliśmy w (04)
i zabijamy znajdujące się tam potwory.
Przedmioty: Miecz Płomień Północy, Katana Malakar +2,
06 - Gliniane Golemy - po wejściu do pokoju i próbie otwarcia skrzyni, drzwi się zatrzaskują i trzeba walczyć z glinianymi golemami, najlepiej zabić je broniami typu wiekiera, po zabiciu golemów drzwi się otwierają.
Przedmioty: Cięciwa Łuku Gesena (fragment artefaktu)
07 - Kamień Spowolnienia - zły efekt
08 - Kamień Uleczenia - dobry efekt
09 - Kamień Przyspieszenia - dobry efekt
10 - Kamień Błyskawicy - zły efekt
Dalej idziemy tylko główną postacią zostawiając resztę drużyny z tyłu
11 - Bodhi - postanowiła po obserwacji naszych postępów w labiryncie zabić nas ostatecznie i natychmiastowo. Nasza główna postać po chwili walki zamienia się w ziemskie wcielenia Bhaala czyli w maszynę do zabijania Zabójcę. Bodhi jest zaskoczona i ucieka aby poinformować o tym Irenikusa. Po jakimś czasie nasz bohater wraca do swojej pierwotnej postaci. Gdy przemieniamy się po raz pierwszy w Zabójcę nasz bohater powinien być sam w pokoju gdyż fakt utraty nad nim kontroli może zaowocować atakiem na członków drużyny.
Po powrocie sytuacji do normy, kładziemy naszą drużynę do snu, po przebudzeniu okazuje się iż nasza główna postać znowu przemienia się w Zabójcę, jedyna rada to szybko uciekać resztą drużyny aż efekt minie
Następny sen który odbędziemy mieli przy którymś z kolejnych odpoczynków to sen dzięki któremu uzyskamy nową zdolność: Zamiana w Zabójcę. Po użyciu tej zdolności (nie możemy być zbyt długo jednorazowo przemienieni) nasz główny bohater zamienia się w potężnego stwora, ziemskie śmiertelne wcielenie Bhaala - Zabójcę. Jednorazowe użycie tej zdolności kosztuje nas -2 punkty reputacji.
12 - Przedmioty: Róg Minotaura
W tym momencie labiryntu ( po sprawdzeniu ostatniej sali zna północ od miejsca gdzie spotkaliśmy Bodhi) powinniśmy już mieć 21 Mithrilowych Żetonów wracamy więc do (13)
13 - Maszyna
W tej maszynie możemy wymienić znalezione w labiryncie mithrilowe żetony na przedmioty. Maksymalna ilość żetonów jaką możemy znaleźć to 21.
20 żetonów to Kolczuga Błazna +4
15 żetonów to Buty Szybkości
10 żetonów to buty +50% do odporności na elektryczność
5 żetonów to buty +50% do odporności na zimno
Najlepszym zakupem wydają się Buty Szybkości za 15 żetonów
Idziemy teraz do (14)
14 - Posąg Bezrogiego Minotaura
Powinniśmy mieć obydwa brakujące Rogi Minotaura (04) (12)
Umieszczamy brakujące rogi w Posągu i otwierają się drzwi (15) prowadzące do dalszej części labiryntu.
15 - Wyjście
Po przejściu drzwi pojawiamy się w okrągłym pokoju. Po zabiciu znajdujących się tam przeciwników pojawia się zjawa która informuje nas o teście któremu zostaniemy poddani zgodnie z regułami rządzącymi labiryntem. Odpowiadamy iż chcemy poddać się próbie.
* Zostajemy teleportowani do sali z Mykonidami. Zabijamy je.
Pytanie: "W lesie to dostałem, więc usiadłem ..."
Odpowiedz: Drzazga drewna
* Zostajemy przeniesieni do pokoju ze stołem
Przedmioty: Płaszcz Odbicia
Rozmawiamy z osobami siedzącymi za stołem, te zadają nam kolejne pytania na które musimy odpowiedzieć
Pytanie: "Jest to lepsze niż najlepsza z rzeczy ..."
Odpowiedź: Nic
Pytanie: "Biegnie gdzie chce ..."
Odpowiedź: Rzeka
Pytanie: "Przyprawiam cię o słabość ..."
Odpowiedź: Strach
Pytanie: "To co zwraca nam zaginionych ..."
Odpowiedź: Pamięć
Po udzieleniu czwartej poprawnej odpowiedzi zostajemy przeniesieni do sali z trollami, zabijamy je i rozmawiamy ze zjawą mówiąc jej iż chcemy się jeszcze porozglądać przed ostatecznym osądem. Wracamy do zwłok Trolli bierzemy stamtąd Głowę Olbrzymiego Trolla i wkładamy ją w ołtarz Trolli.
Przedmioty: Kościana Maczuga +2, +3 przeciwko Nieumarłym
Wracamy do zjawy i oświadczamy iż chcemy być osądzeni. Wynik sądu to wolność dla nas. (opisana droga przez labirynt jest najlepszą jeżeli chodzi o punkty doświadczenia i zdobywane przedmioty, lecz są różne jej wariacje)
Po schodach z sali w której zostajemy poddani osądowi wracamy do Przytułku Czarowięzy z powrotem do lokacji 1500.
0
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wstęp
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część kontynentalna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zadania związane z twierdzą maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część nadmorska
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Promenada Waukeen
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Slumsy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zajazd Miedziany Diadem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podziemia pod Miedzianym Diademem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Łowców Niewolników
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kula Sfer
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Niższe groby
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Południowy grób
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Mostów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Doki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Świątyń
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kanały
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Kultu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zapomniane Miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Rządowa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Bramy Miasta
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Podziemia
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Umar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ruiny Świątyni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Świątynia Amaunatora
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Wichrowych Włóczni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kryjówka Lorda Firkraaga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Targowo
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Gaj Druidów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Brynnlaw
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przytułek Czarowięzy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami A
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami B
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt pod Czarowięzami 100
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podwodne miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podmrok
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ust Natha
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Łupież100ów Umysłu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Kuo-Toa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyjście z Podmroku - Rozdział 6
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Suldanessellar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Piekło
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przypadkowe lokacje
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Cainoor Legend
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
zanonimizowany257962 Junior
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
zanonimizowany540349 Junior
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
zanonimizowany540349 Junior
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
zanonimizowany703282 Junior
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
zanonimizowany703282 Junior
triox widze że masz problem
zanonimizowany705327 Junior
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
zanonimizowany812566 Generał
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
shadowstar Junior
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
